You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Hans,
Je eerste bijdrage met belangstelling gelezen.
Ben benieuwd hoe je tegen mijn kleine bijdrage op het Tesla Forum aankijkt (op 2/3 van boven op deze pagina) en hoe dat in jouw deel 2 en 3 zal worden belicht.
Dank je, het geeft de rode draad weer, de altijd aanwezige link met de masterplannen. Ik zal met name ook aandacht vragen voor het mis-interpreteren van de kwartaalcijfers met name die van Q3.
En dat Elon een lijn uitzet, deze toelicht, en dan aan de gang gaat. Hij noemt mogelijke streefdata en doet zijn best daar te komen. Media maken er direct deadlines van en gaan aan de haal als het niet op het eerste gezicht gaat lukken. Ik noemde het eerder een kippenhok en heb dat afgelopen dagen nog wat versterkt tot een hok met kippen zonder kop.
En goed nieuws qua acceleratie, toch nog iets beter dan de Semi zonder oplegger: (0–60 mph in 4.8 seconds) LR battery .. What else?Interessant. Let op in de specs dat er een 75 kWh wordt genoemd.
Tesla Model 3: 2018 Motor Trend Car of the Year Finalist - Motor Trend
Spectaculair zeker met die zuignappen, ik zie die zuignappen ook wel op de wintersport voor skis enzo. Maar één fiets met het voorwiel eraf schuif je zo achterin de M3, heb ik al helemaal uitgezocht en uitgemeten. Okay als je mensen achterin de M3 hebt wordt het lastiger... Maar de (race)fiets in een flexibele reisfietstas is ook een prima oplossing. Dan zijn gewoon allebei de wielen er even af. Kan denk ik zo in de M3 trunk, met achterbank gewoon opgeklapt. Dat zeg maar extra 'reserve'band gat in de M3 trunk biedt ( vw. fietsstuur ) ook nog mogelijkheden... Een M3 hier in NL 's even live uitproberen zou wel lollig zijn!Bij gebrek aan een trekhaak:
De mannen van OCDetailing hadden het achteronder als losgehaald en geen mogelijkheden gevonden voor een trekhaak. Misschien ook te verwachten. Elon heeft gezegd dat omwille van strakke levering, functionaliteit (tijdelijk) kon sneuvelen. Dus het zou kunnen dat een trekhaakmontageoptie ergens in de toekomst zal verschijnen.Deze foto van de achterkant geeft niet veel hoopt. Elon heeft volgens mij ook in een tweet ontkend dat er een trekhaak onder kan.
Jammer voor wie dat wil. Het had denk ik best gekund.
Ik zie nu dat hij wat parkeren betreft niet voor de S onderdoet
View attachment 261648
...of gewoon er zelf op lassen! Toch? Wij kopen de M3 namelijk. Plaatwerkschade heb ik ook mijn eigen adres voor. . De huidige Rolls-Royce aanpak van de Model S is als opstartgebeuren heel begrijpelijk maar bij massaproductie niet vol te houden.De mannen van OCDetailing hadden het achteronder als losgehaald en geen mogelijkheden gevonden voor een trekhaak. Misschien ook te verwachten. Elon heeft gezegd dat omwille van strakke levering, functionaliteit (tijdelijk) kon sneuvelen. Dus het zou kunnen dat een trekhaakmontageoptie ergens in de toekomst zal verschijnen.
Misschien wel in combinatie met een AWD. Dus ergens voorjaar komend jaar de optie onder de auto en dan de trekhaak zelf via Service Center laten monteren. Zou zomaar kunnen. Only Elon knows....(maybe Franz)
Hoi Hans,
Je eerste bijdrage met belangstelling gelezen.
Ben benieuwd hoe je tegen mijn kleine bijdrage op het Tesla Forum aankijkt (op 2/3 van boven op deze pagina) en hoe dat in jouw deel 2 en 3 zal worden belicht.
...of gewoon er zelf op lassen! Toch? Wij kopen de M3 namelijk. Plaatwerkschade heb ik ook mijn eigen adres voor. . De huidige Rolls-Royce aanpak van de Model S is als opstartgebeuren heel begrijpelijk maar bij massaproductie niet vol te houden.
Valt het dus mee. Wordt echt wel 2018 voor ons.
Wat doet de 'OPSLAAN' knop op de estimator? (zie screenshot)
Beetje vent claimt hem dit jaar nog
Dat is voor mij wat te vroeg. Het goede nieuws is dat iedereen die na 1-4-2016 heeft gereserveerd, in ieder geval twee plaatsen opschuift..Valt het dus mee. Wordt echt wel 2018 voor ons.
Zal wel laat zijn. Maar ik begrijp niet wat je wil zeggen.Dan blijft het een dure auto maar net als bij S en X gaat het uiteindelijk om de TCO. En daarvoor moet je veel kilometers maken. Ik heb daarom liever dat iemand die <10k km per jaar rijdt voorlopig in zijn Golfje blijft omdat hij hem te duur vindt en dat iemand die viif keer zoveel rijdt de Model 3 krijgt (want dan is hij gewoon goedkoop)