Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Is dit nieuw in "my Tesla"?
voorkeur1.jpg

voorkeur2.jpg
 
Nieuw wel, maar het doet nog niets.

Als je in de code van de pagina kijkt staat er oa..:

...."savePreference":"Sla uw voorkeur op en ontvang updates over de levering","reservationNotification":"{RN} gemaakt op {RESERVATION_DATE}","save":"Opslaan","startDesigning":"Begin met ontwerpen"},"SavePreference":{"message":"Uw selectie is niet van invloed op uw plaats in de wachtrij.","success":"Uw voorkeur is opgeslagen","success_detail":"U kunt uw voorkeur te allen tijde wijzigen in uw <a href='{DASHBOARD_URL}'>Tesla-account</a>","error":"Uw voorkeur kon niet worden opgeslagen","error_detail":"Uw voorkeur kon niet worden opgeslagen"},"OptionsSelector":{"availableNow":"Nu beschikbaar","deliveryIn":"leveringstijd: {DELIVERY_TIME}","days":"dagen","weeks":"weken","months":"maanden","early":"Begin {YEAR}","late":"Eind {YEAR}","mid":"Medio {YEAR}","CURRENT":{"title":"Eerste productie","description":"Bereik van 310 mijl met achterwielaandrijving, Premium upgrades","price":"Vanaf {PRICE}"},"BASEMODEL":{"title":"Standaardbatterij","description":"Bereik van 220 mijl met achterwielaandrijving","price":"Vanaf {PRICE}"},"AWD":{"title":"Dual Motor All-Wheel Drive","description":"Keuze tussen een bereik van 220 of 310 mijl","price":"Vanaf {PRICE}"},"selectionNotice":"Uw selectie is niet van invloed op uw plaats in de wachtrij."},...

Zo te lezen is dit de opmaat naar configureren! Het 2x bold heb ik even gedaan, kortom het speculeren kan weer beginnen.
 
Na de Model 3 experience heb ik de auto heel grondig kunnen bekijken. Met ons vieren hebben we gezocht naar de zoveel besproken onvolkomenheden. Die niet kunnen vinden. De auto zit prima in elkaar en wat de naden betreft was dit het ergste wat we konden vinden. Dat is erg hoopgevend.

View attachment 261262 View attachment 261263

Geen "jaloers" smiley kunnen vinden....:rolleyes:, maar ben het wel ;).

De auto is prachtig. Kan niet wachten tot Tesla NL proefritjes voor reserveringshouders organiseert!
 
BTW deze kapitaalinjectie had ik niet verwacht (250.000 * 1000 plus nog wat semi-reserveringen..),
Slimme move om de M3 ramp-up zonder nieuwe obligatie (of erger andelenemissie) te overleven. Op enig moment moet het natuurlijk gewoon uit de leveringen komen, maar goed daar heb ik alle vertrouwen in. Tesla always delivers..................but just a bit later.
En Hans, was dat alleen het charge-port deurtje, dat een tikkie scheef zat? (door het verschil in rondingen van de aansluitende delen valt het nog nauwelijks op). Goede reis terug en groetjes aan de rest van de meereizende TMC-genoten. (en Elon Bear of-course)
 
BTW deze kapitaalinjectie had ik niet verwacht (250.000 * 1000 plus nog wat semi-reserveringen..),
Slimme move om de M3 ramp-up zonder nieuwe obligatie (of erger andelenemissie) te overleven. Op enig moment moet het natuurlijk gewoon uit de leveringen komen, maar goed daar heb ik alle vertrouwen in. Tesla always delivers..................but just a bit later.
En Hans, was dat alleen het charge-port deurtje, dat een tikkie scheef zat? (door het verschil in rondingen van de aansluitende delen valt het nog nauwelijks op). Goede reis terug en groetjes aan de rest van de meereizende TMC-genoten. (en Elon Bear of-course)

Ja, dat bedoel ik. En dan moest ik nog een goede hoek kiezen om überhaupt er iets van te zien. Al die kritiek, vaak van buiten de zijlijn, kunnen we met wat korreltjes zout nemen.
 
Heb je niet even onder de achterbumper gekeken voor de trekhaak liefhebbers:rolleyes:. Heb namelijk in de frunk van de 3 zo’n zelfde etui zien liggen als die ik heb bij mijn X waar de trekhaak in opgeborgen zit.

Deze foto van de achterkant geeft niet veel hoopt. Elon heeft volgens mij ook in een tweet ontkend dat er een trekhaak onder kan.
Jammer voor wie dat wil. Het had denk ik best gekund.

Ik zie nu dat hij wat parkeren betreft niet voor de S onderdoet :)

IMG_0259.JPG