You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil graag comfortabel en niet vermoeiend rijden.Nee niet nodig. Leuk om te hebben maar ik heb uit betrouwbare bron dat ie met gewone vering heel goed en sportief rijd.
Ik zal wel moetenNee niet nodig. Leuk om te hebben maar ik heb uit betrouwbare bron dat ie met gewone vering heel goed en sportief rijd.
Ik begrijp niet goed waarom hij niet tussendoor geladen heeft. Als hij aan zag komen dat hij het niet haalde.zelfs met een LR versie kan je in de winter range enxiety hebben. Zie Matt Shumaker van het Tech Forum die genoodzaakt was zijn Honda te nemen.
Ik zal wel moeten
Nee niet nodig. Leuk om te hebben maar ik heb uit betrouwbare bron dat ie met gewone vering heel goed en sportief rijd.
Welke kleur staat daar?Er staat nu ook een model 3 in Den Haag voor de mensen die daar in de buurt wonen. Net even geweest voor een 2e bezichtiging en weet het nu zeker. (niet met z'n allen tegelijk want er is daar weinig parkeerplek... )
Vanmiddag in Den Haag gaan kijken, er staat een rode LR awd.Morgen naar Tilburg met 't vrouwke om de M3 te bekijken, kan best dat mijn Classic te koop komt daarna.
idemZojuist besteld, multicoat red, black interieur, 19 inch.
Ik wacht wel tot de luchtvering leverbaar wordt. En als dat te lang duurt wacht ik gewoon tot de Model Y.Nee hoor. 2 inch spacers er tussen en je probleem is opgelost
Ik schat in dat we ongeveer gelijk weten wanneer luchtvering bij Model 3 komt en hoe Model Y er uit gaat zien (en of die luchtvering krijgt). Uiterlijk in maart. Dat hoop ik althans.Ik wacht wel tot de luchtvering leverbaar wordt. En als dat te lang duurt wacht ik gewoon tot de Model Y.
Ben zeer benieuwd welk percentage reserveringshouders nu daadwerkelijk gaat bestellen. Mocht dat naar Tesla’s idee te laag zijn hebben ze eigenlijk maar twee opties:
- de MR of SR brengen
- de prijs van de P of AWD verlagen, bijv door EAP op deze modellen gratis aan te bieden
We gaan het zien!
Je kan je idd de vraag stellen of die extra range de 9000 euro meerprijs wel waard is. Wie zit er 400 km aan een stuk in de wagen op weg naar zijn bestemming? Dat zullen er weinigen zijn. Met het uitbreidende netwerk aan suc's, de alsmaar vetere batterijen die minder degraderen en vooral de hogere laadsnelheden die beloofd worden lijkt mij dit echt overbodig, tenzij je elke dag 300 km op de baan bent. SR of MR dekt voor 9 5,45 procent van de mensen de noden en is ook nog eens minder belastend voor het milieu. Dat is toch ook niet onbelangrijk, of heb ik hier geen punt?
Eens.. volgens mij zitten trouwens heel veel nederlanders al gauw minimaal 1 tot 2x per jaar lang in de auto ergens ver weg naar toe! Dus idd range en een SuC netwerk zijn voor ons hoofdredenen om van een Leaf-30kWh over te stappen naar de M3 LR. AWD of RWD maakt ons niet uit. Minimaal gedurende de accugarantieperiode van 8 jr hopen we de M3 privé te gaan rijden. Liever nog veel langer... Het sommetje van iig 8jr is okay maar los daarvan Zero Emission is veel belangrijker. Volgende stap in ons geval is nu het gas eruit, dat is als maatwerk met een groot bestaand pand ( met periodiek B&B piek verbruik ) een stuk lastiger dan een M3 bestellen.Naar mijn mening is de vraag of iemand aan een stuk 400 km rijdt niet echt het argument voor de LR. De range van elektrische auto's is het grootste minpunt t.o.v. ICE auto's, in combinatie met het feit dat laden nogal wat langer duurt dan tanken. Je staat dus gewoon vaker te laden op momenten dat je dat niet echt zou willen. Hoe minder vaak dat nodig is, hoe liever het mij is.
Volgens mij is dat ook de reden dat er momenteel nog fiscale stimulansen nodig zijn om elektrisch rijden te promoten. Tegen de tijd dat elektrische auto's (ook in de winter) 800 km op een acculading halen zijn de fiscale voordelen er wel af. Dan wil iedereen zo'n ding.