Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Heb je die wallcharger op voorhand besteld? Of hebben ze die daar op stock liggen?

Ze hebben die gewoon op stock liggen. Een excelletje met VIN nummers van wagens in Zeebrugge of op de boten, dat is te veel gevraagd. Iemand die weet welke wagens juist naar waar heen moeten om de langste wachters eerst te bedienen is futuristisch gebrabbel. Maar op zijn minst hebben ze nog wall chargers op stock liggen ;) Een mens moet er de humor van blijven inzien eh.
 
  • Like
Reactions: MarcVG
Maar het transport is ook nogal een operatie, hoeveel wagens zouden er op een oplegger gaan? 12 stuks max denk ik? Elke week moeten er dus 250 opleggers uit Zeebrugge wegrijden, dat zijn er 35 per dag. 2 opleggers elke drie uur... Dag en nacht, 24x7, week in week uit... Pfoe :)[/QUOTE]
Volgens mij kunnen er maar 8 stuks op die vrachtwagens...
 
Niet volledig waar
als eerste door de deur voor reservatie in 2016 in Gent
binnen de 30 minuten na mail geconfigureerd in december (volgnummer 3 op factuur)
Mijn account stond ook paraplu met credit notes en een nieuwe aanbetalingsfactuur met datum 31/1
Dacht dus ook dat alles fout ging gaan en dat ik naar achter werd gezet op 31/1

Heb mijn VIN en eindfactuur gekregen op Maandag 11/2 met toen een voorlopige leverdatum van 28/2
Ik weet dat tesla gisteren mijn inschrijving heeft aangevraagd bij de verzekeraar en dat mijn nummerplaat eind deze week beschikbaar zou moeten zijn.

Ben geen eigenaar
Heb 19" velgen dus dat heeft wat voor vertraging gezorgd aangezien die niet op de 1e boot zaten.
ze kunnen mij wel niet zeggen waar de auto nu zit
volgende stap is dat Gent mij contacteert om wagen op te halen

Alles komt dus goed

I.p.v. van steeds te bellen kan je altijd mailen naar [email protected], ze antwoorden vrij snel (3u)

ik heb in het verleden twee maal dat adres gebruikt.
eerste maal antwoord na 3 (werk)dagen, 4uur en 22minuten.
tweede maal tikt de klok nog....


ik heb overigens nog nooit gebeld, dus aan mij ligt het niet dat jullie tot een uur in wacht staan...
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: SpeedyEddy