Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk dat je veilig kan zeggen dat voor iedereen in België de correcte afleverdatum is: We zien wel wanneer ze binnenrollen. Kan binnen 2 uur zijn, kan ook binnen 2 maand zijn. Elke "afleverdatum" die je krijgt wanneer je auto nog niet effectief op een SeC staat is puur gelul om je zoet te houden.
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Gisteren m'n auto dan eindelijk kunnen halen nadat ik um vanuit Tilburg rechtstreeks naar de detailer had gereden. Volgens mij ben ik één van de eerste in Europa die um gelijk heeft laten aanpassen en ik moet zeggen, naar meer dan volle tevredenheid.

Auto is in de glascoating gezet (moet bijna wel met die "zachte" amerikaanse lak)
Ramen zijn getint
Al het chroom is zwart gemaakt

Persoonlijk vind ik het heel erg fraai geworden. Fotootje bijgevoegd ter illustratie :)

Ze hebben er nog een leuke promo-film van gemaakt ook, mocht je die willen zien stuur me dan even een PM zodat ik je de link door kan sturen :)

Happy Happy :cool:
Klasse. Ziet er gaaf uit! Kosten?
 
Gisteren m'n auto dan eindelijk kunnen halen nadat ik um vanuit Tilburg rechtstreeks naar de detailer had gereden. Volgens mij ben ik één van de eerste in Europa die um gelijk heeft laten aanpassen en ik moet zeggen, naar meer dan volle tevredenheid.

Auto is in de glascoating gezet (moet bijna wel met die "zachte" amerikaanse lak)
Ramen zijn getint
Al het chroom is zwart gemaakt

Persoonlijk vind ik het heel erg fraai geworden. Fotootje bijgevoegd ter illustratie :)

Ze hebben er nog een leuke promo-film van gemaakt ook, mocht je die willen zien stuur me dan even een PM zodat ik je de link door kan sturen :)

Happy Happy :cool:

Wat is de prijs of de ramen te tinten?
 
Vandaag maar weer eens gebeld. Afgelopen maandag betaling uitgevoerd en mail gestuurd of ze ontvangst vd betaling konden bevestigen. Uiteraard niks gehoord via mail.

Vriendelijke dame bevestigde dat de betaling op de 12e (dinsdag) was verwerkt en ze wist mij ook al meldcode en kenteken (XP-569-F) door te geven. Opmerkelijk genoeg zei ze dat ze pas vanaf de 24e zouden leveren (wat een zondag is, en dan leveren ze niet). Afwachten dus... :)
 
Net gebeld met Tesla over stand van zaken icm Leaseplan. Blijkbaar heeft Leaseplan 1000 bestellingen gedaan, echter is dit administratief nog niet verwerkt in het systeem van wie ik sprak. Daarom zie ik ook nog niks in mijn Tesla account. Afwachten dus maar weer. Zoethoudertje: "we verwachten wel heel veel afleveringen te kunnen doen in maart. "
 
Net gebeld met Tesla over stand van zaken icm Leaseplan. Blijkbaar heeft Leaseplan 1000 bestellingen gedaan, echter is dit administratief nog niet verwerkt in het systeem van wie ik sprak. Daarom zie ik ook nog niks in mijn Tesla account. Afwachten dus maar weer. Zoethoudertje: "we verwachten wel heel veel afleveringen te kunnen doen in maart. "

Oei, dat klinkt niet zo heel bemoedigend.
 
Op basis van de leveringen sheet lijkt de levertijd op te lopen van 60 dagen voor de eerste bestellingen tot iets meer dan 70 dagen voor de bestellingen die de komende weken uitgeleverd worden. Ze lijken momenteel dus het tempo van de bestellingen niet bij te kunnen benen.