Thermometer
Member
Update-je van een Alphabet leaserijder. M3, MSM, 18", wit interieur, EAP in bestelling sinds 9 januari, gereserveerd 31-3-16.
Zojuist even gebeld met Tesla, binnen 4 minuten iemand aan de lijn wat heel snel is voor zover ik hier lees. De beste jongen wilde me eerst afschepen met dat ik maar contact moest opnemen met Alphabet, maar na wat aandringen ging hij toch even in het Alphabet master account kijken met mijn RN. Blijkt dat 4 dagen geleden alles administratief is afgerond en dat er niks in de weg zou staan om de auto te leveren! Zei zelfs dat het binnen 2 weken zou kunnen.. maar ik neem dat maar met korrel zout. Omdat dit via de leasing dept. gaat en hij blijkbaar geen zicht op de auto's daar heeft... gaat hij dit uitzoeken en vanmiddag terugmailen.
Zeker niet Tesla-waardig deze manier van info-voorziening, maar goed we moeten er allemaal doorheen...
Heb net ook contact opgenomen met Tesla. Ik heb een bestelling van 28 januari bij Leaseplan staan, waarbij ik mijn persoonlijke reserveringsnummer uit 2016 gekoppeld heb. Aan de telefoon vroeg de dame om mijn reserveringsnummer en kwam na 5min in de wacht terug om te vertellen dat de bestelling administratief op orde is en dat ze nog bezig zijn met alles te verwerken.
Ze kon helaas niks vertellen over levertijd, zelfde praatje als altijd eigenlijk, ook na doorvragen. Het gaat zoals zij zegt via hun afdeling lease-contact, waar zij niet in kunnen/mogen kijken.
Ook kon ze niet vertellen of een reserveringsnummer überhaupt uitmaakt voor de levertijd.
@Frankieboy via Tesla dus geen alarmbellen gehoord w.b.t. Leaseplan.