Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Alvast excuses, dat ik als zoveelste jullie hier mee lastig val. Moet het even van me afschrijven. Gereserveerd april 2016, besteld 6 december 2018 ( aanbet.factuur 213) en als ik vanochtend bel met Tesla weet de beste man helemaal niets. Ja alles staat goed en u hoort het wanneer we meer weten. Geen Vin, bootnummer etc etc.Misschien een moeilijke configuratie zwart met 19 inch velgen (geen EAP). Klant is binnen en geen prioriteit meer blijkbaar.
 
Alvast excuses, dat ik als zoveelste jullie hier mee lastig val. Moet het even van me afschrijven. Gereserveerd april 2016, besteld 6 december 2018 ( aanbet.factuur 213) en als ik vanochtend bel met Tesla weet de beste man helemaal niets. Ja alles staat goed en u hoort het wanneer we meer weten. Geen Vin, bootnummer etc etc.Misschien een moeilijke configuratie zwart met 19 inch velgen (geen EAP). Klant is binnen en geen prioriteit meer blijkbaar.
Lotgenoten...duurt wel te lang nu.
 
Alvast excuses, dat ik als zoveelste jullie hier mee lastig val. Moet het even van me afschrijven. Gereserveerd april 2016, besteld 6 december 2018 ( aanbet.factuur 213) en als ik vanochtend bel met Tesla weet de beste man helemaal niets. Ja alles staat goed en u hoort het wanneer we meer weten. Geen Vin, bootnummer etc etc.Misschien een moeilijke configuratie zwart met 19 inch velgen (geen EAP). Klant is binnen en geen prioriteit meer blijkbaar.
Minimaal een VIN had ik wel verwacht.
 
Alvast excuses, dat ik als zoveelste jullie hier mee lastig val. Moet het even van me afschrijven. Gereserveerd april 2016, besteld 6 december 2018 ( aanbet.factuur 213) en als ik vanochtend bel met Tesla weet de beste man helemaal niets. Ja alles staat goed en u hoort het wanneer we meer weten. Geen Vin, bootnummer etc etc.Misschien een moeilijke configuratie zwart met 19 inch velgen (geen EAP). Klant is binnen en geen prioriteit meer blijkbaar.


Hier dezelfde configuratie. Ook geen vin etc.. Gebeld naar Tesla.
 
Alvast excuses, dat ik als zoveelste jullie hier mee lastig val. Moet het even van me afschrijven. Gereserveerd april 2016, besteld 6 december 2018 ( aanbet.factuur 213) en als ik vanochtend bel met Tesla weet de beste man helemaal niets. Ja alles staat goed en u hoort het wanneer we meer weten. Geen Vin, bootnummer etc etc.Misschien een moeilijke configuratie zwart met 19 inch velgen (geen EAP). Klant is binnen en geen prioriteit meer blijkbaar.
Zelfde situatie, rode AWD 19". Geen VIN, geen boot etc :rolleyes: "niet ok" om geen informatie te krijgen, had geen probleem gevonden als er gewoon maand geleden gezegd was "dat wordt april", maar in volkomen limbo afwachten is "knullig" georganiseerd
 
De eerste 19" Zilver zou morgen geleverd gaan worden volgens onze Sheet aan Rudolpuss. Ik ben echt benieuwd of dat gaat gebeuren, ik heb nog geen 19" in het wild of op foto's in Europa gespot...
Dat is toch wel het meest bijzondere. Maar ik heb wel een VIN voor een zwarte 19".
Zou op boot van 4 feb zitten, maar vorige week was de tekst dat ie op boot 4 staat.
Kan wel weer gaan bellen, maar ja, Dat helpt allemaal niet.
Wel mooi dat ik hem in Groningen kan ophalen.
 
Net gebeld met Tesla. Mijn M3 staat op boot 4 en komt as zaterdag aan (Rood 19"). Aflevering ongeveer een week later. Ik heb gevraagd of hij ook naar Groningen vervoerd kan worden, maar dat kan wel 2-3 weken extra tijd kosten. Ook de eind factuur al binnen (geen SMS gehad). @MartinD heb jij info over een aflevering in Groningen?
 
  • Informative
Reactions: Elja Trum
Alvast excuses, dat ik als zoveelste jullie hier mee lastig val. Moet het even van me afschrijven. Gereserveerd april 2016, besteld 6 december 2018 ( aanbet.factuur 213) en als ik vanochtend bel met Tesla weet de beste man helemaal niets. Ja alles staat goed en u hoort het wanneer we meer weten. Geen Vin, bootnummer etc etc.Misschien een moeilijke configuratie zwart met 19 inch velgen (geen EAP). Klant is binnen en geen prioriteit meer blijkbaar.
+1 maar dan met aero's
 
Net gebeld met Tesla. Mijn M3 staat op boot 4 en komt as zaterdag aan (Rood 19"). Aflevering ongeveer een week later. Ik heb gevraagd of hij ook naar Groningen vervoerd kan worden, maar dat kan wel 2-3 weken extra tijd kosten. Ook de eind factuur al binnen (geen SMS gehad). @MartinD heb jij info over een aflevering in Groningen?
Beide dus boot 4. En zou 1 tot 2 week extra kosten om de auto in Groningen te krijgen. Vind ik prima.
Maar ook dit is afwachten.
 
Hoe kom je aan die data en grafiekjes? Ziet er wel gelikt uit!
Teslafi.com, erg fijn om alles zo als overzicht te hebben. Ook voor administratie.

Als je dit volhoudt met een complete acculading kom je 605 km ver met een volle accu.
Dat lukt in de zomer dan dus ook wel op dit soort routes, nogmaals als je slim en bewust rijdt (snelheid wat aanpassen bij tegenwind en regen). Het is een beetje hetzelfde als in de winter thuis de thermostaat iets lager te zetten en gewoon een trui aan te doen. Klein beetje aanpassen, grote voordelen.

Niet dat dat ooit nodig zal zijn die 600km, want dan ben je echt wel ff toe aan een plaspauze :D
Als je wil kan je met deze auto gewoon met "130" -zullen we maar zeggen- over de snelweg scheuren en dan heb je nog accu over in 99% van de ritten, maar het is ook wel weer leuk om zuinig te rijden.
 
Net nog eens gebeld.
Geen VIN voor mij er is zelfs nog geen boot gekend waar hij op zou staan. terwijl alle wagens op de boten normaal zijn toegewezen. Het gaat niet meer voor mijn vakantie worden en dus ten vroegste begin april.:eek:

+5 jaar eigenaar, reeds 2 tesla's gekocht, vroegste reservatie, onmiddelijk bestellen van zodra het mogelijk was, dochter bij tesla gewerkt, schoonzoon bij tesla aan de slag, garage verbouwen naar tesla store, carport bouwen, oprit omdopen naar tesla boulevard, nummerplaat met "elon musk" aanvragen, 23 auto's verkocht,..... het brengt allemaal niet echt veel op:confused:
status: zwaar teleurgesteld....
 
Net nog eens gebeld.
Geen VIN voor mij er is zelfs nog geen boot gekend waar hij op zou staan. terwijl alle wagens op de boten normaal zijn toegewezen. Het gaat niet meer voor mijn vakantie worden en dus ten vroegste begin april.:eek:

+5 jaar eigenaar, reeds 2 tesla's gekocht, vroegste reservatie, onmiddelijk bestellen van zodra het mogelijk was, dochter bij tesla gewerkt, schoonzoon bij tesla aan de slag, garage verbouwen naar tesla store, carport bouwen, oprit omdopen naar tesla boulevard, nummerplaat met "elon musk" aanvragen, 23 auto's verkocht,..... het brengt allemaal niet echt veel op:confused:
status: zwaar teleurgesteld....

Het zou ook wel van de zotte zijn als Tesla mensen met een Elon Musk nummerplaat gaat voortrekken ;)
 
Net nog eens gebeld.
Geen VIN voor mij er is zelfs nog geen boot gekend waar hij op zou staan. terwijl alle wagens op de boten normaal zijn toegewezen. Het gaat niet meer voor mijn vakantie worden en dus ten vroegste begin april.:eek:

+5 jaar eigenaar, reeds 2 tesla's gekocht, vroegste reservatie, onmiddelijk bestellen van zodra het mogelijk was, dochter bij tesla gewerkt, schoonzoon bij tesla aan de slag, garage verbouwen naar tesla store, carport bouwen, oprit omdopen naar tesla boulevard, nummerplaat met "elon musk" aanvragen, 23 auto's verkocht,..... het brengt allemaal niet echt veel op:confused:
status: zwaar teleurgesteld....

Dit is echt niet ok... ik hoop dat iemand van Tesla meeleest en dit met spoed oppakt.
Ze zouden jouw 3 gewoon op het vliegtuig moeten zetten. Me dunkt dat je dit verdient.
 
  • Like
Reactions: nervus and Xfrank