Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind die S mooier! :)
Ik vind ze allebei mooi.
51D25EA9-3177-4A92-947D-4F7020646717.jpeg
 
  • Like
Reactions: Disneyland

Ik sta nu plots op boot 8 !!!!
niets aan te doen, 5/4/16 en 14/12/18 zal ergens in april zijn ... Voor eind december besteld ... zeker levering in februari ...NOT
Ze weten ook niet waarom maar zal combo kleur , interieur en velgen zijn ... Wit/ wit,zwart interieur en 19' wielen.
Hier zit iemand die echt niet happy is
 
  • Like
Reactions: Jaimevisser
Net nog eens gebeld.
Geen VIN voor mij er is zelfs nog geen boot gekend waar hij op zou staan. terwijl alle wagens op de boten normaal zijn toegewezen. Het gaat niet meer voor mijn vakantie worden en dus ten vroegste begin april.:eek:

+5 jaar eigenaar, reeds 2 tesla's gekocht, vroegste reservatie, onmiddelijk bestellen van zodra het mogelijk was, dochter bij tesla gewerkt, schoonzoon bij tesla aan de slag, garage verbouwen naar tesla store, carport bouwen, oprit omdopen naar tesla boulevard, nummerplaat met "elon musk" aanvragen, 23 auto's verkocht,..... het brengt allemaal niet echt veel op:confused:
status: zwaar teleurgesteld....

Hier ook iets in die aard ... Ik sta nu plots op boot 8 !!!!
niets aan te doen, 5/4/16 en 14/12/18 zal ergens in april zijn ... Voor eind december besteld ... zeker levering in februari ...NOT
Ze weten ook niet waarom maar zal combo kleur , interieur en velgen zijn ... Wit/ wit,zwart interieur en 19' wielen.
Hier zit iemand die echt niet happy is
 
Ik sta nu plots op boot 8 !!!!
niets aan te doen, 5/4/16 en 14/12/18 zal ergens in april zijn ... Voor eind december besteld ... zeker levering in februari ...NOT
Ze weten ook niet waarom maar zal combo kleur , interieur en velgen zijn ... Wit/ wit,zwart interieur en 19' wielen.
Hier zit iemand die echt niet happy is

Soms lijkt het wel beter alles te cancellen en een nieuwe te bestellen. Gaat misschien sneller als ik sommige nieuwe bestellingen er zo door zie komen ;)
 
Soms lijkt het wel beter alles te cancellen en een nieuwe te bestellen. Gaat misschien sneller als ik sommige nieuwe bestellingen er zo door zie komen ;)

Achteraf (...) had ik of beter de performance, of gewoon 18" wielen kunnen kiezen zo te zien aan de leveringen.
Maarja, nu maar afwachten op mijn rood/19/Non-P. Denk zoals anderen al eerder hebben gezegd: ze weten het hier zelf niet...
Wat van de boot komt wordt gekoppeld, maar lang niet alles is voor NL. Als je pech hebt, schiet je overal tussendoor, en mag je weer een volgende levering afwachten. Vraag me af of dat bellen zoveel zin heeft, hoop iig niet dat ze dan de bovenste van de stapel pakken om toe te wijzen...

Als ze nu boot 8 of 10 zeggen tegen mensen lijkt me dat eerder een "under promise, over deliver" tactiek: je gaat nu een maand of twee wachten, wordt positief verrast als ze eerder bellen, en als half april tegen eind april wordt, tja, dan maakt die ene week ook niet meer uit.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Ik zal ook even mijn follow-up neerpennen. Vandaag ook met Tesla gebeld, de mijne (LR, blauw exterieur, wit interieur, 19") zit ook op boot 6 of 7. Voorlopig nog geen VIN, maar dat zou er snel moeten aankomen...

Kennelijk zouden er op de eerste boten inderdaad nauwelijks of geen auto's met 19" velgen hebben gestaan. :)

Ondanks bestelling in december 2018 dus geen levering in februari... Wel jammer, aangezien ik sinds gisteren officieel zonder auto zit o_O...
 
  • Informative
Reactions: Houdimi
Hier ook iets in die aard ... Ik sta nu plots op boot 8 !!!!
niets aan te doen, 5/4/16 en 14/12/18 zal ergens in april zijn ... Voor eind december besteld ... zeker levering in februari ...NOT
Ze weten ook niet waarom maar zal combo kleur , interieur en velgen zijn ... Wit/ wit,zwart interieur en 19' wielen.
Hier zit iemand die echt niet happy is

Hier gereserveerd okt 2018 besteld 14 dec aangepast 31 dec LR 19 pearl white zwart interieur levering deze week mischien begin volgende week . Er valt geen peil op te trekken .
 
Voor de leaseplan rijders onder ons:

Zojuist eerst gebeld met leaseplan waarbij ze me aangeven dat de indicatie van de leverweek (bij mij 16) van tesla afkomstig is. Hierdoor heb ik ook even met tesla gebeld.

Tesla kon mij meer melden in tegenstelling tot andere berichten die ik hier lees omtrent leaseplan:

Mijn auto staat op boot 8 genaamd ‘Viking (en nog wat, is me ontschoten). Vermoedelijke aankomst eind maart/begin april. Klinkt als goed nieuws in mijn oren na vele negatieve berichten hier omtrent leaseplan
 
Gereserveerd in 2016, besteld half december, geen VIN of factuur. Het gaat om een blauwe AWD,18 inch, zwart interieur. Ik heb net met Tesla gebeld, de medewerker vond het ook vreemd, maar wie weet staat hij toch op boot 3 of 4, zei hij, want ook op de boot worden VIN nummers toegewezen. Na ja, we wachten al zo lang, ik kom er wel weer overheen. Maar een beetje meer overzicht zou prettig zijn geweest.
 
Voor de leaseplan rijders onder ons:

Zojuist eerst gebeld met leaseplan waarbij ze me aangeven dat de indicatie van de leverweek (bij mij 16) van tesla afkomstig is. Hierdoor heb ik ook even met tesla gebeld.

Tesla kon mij meer melden in tegenstelling tot andere berichten die ik hier lees omtrent leaseplan:

Mijn auto staat op boot 8 genaamd ‘Viking (en nog wat, is me ontschoten). Vermoedelijke aankomst eind maart/begin april. Klinkt als goed nieuws in mijn oren na vele negatieve berichten hier omtrent leaseplan
Wat was jouw besteldatum? Kan zijn dat jouw bestelling al helemaal verwerkt is bij Tesla, waardoor ze weten op welke boot het staat, waar het bij mij nog niet verwerkt is.
 
Heb net ook contact opgenomen met Tesla. Ik heb een bestelling van 28 januari bij Leaseplan staan, waarbij ik mijn persoonlijke reserveringsnummer uit 2016 gekoppeld heb. Aan de telefoon vroeg de dame om mijn reserveringsnummer en kwam na 5min in de wacht terug om te vertellen dat de bestelling administratief op orde is en dat ze nog bezig zijn met alles te verwerken.

Ze kon helaas niks vertellen over levertijd, zelfde praatje als altijd eigenlijk, ook na doorvragen. Het gaat zoals zij zegt via hun afdeling lease-contact, waar zij niet in kunnen/mogen kijken.

Ook kon ze niet vertellen of een reserveringsnummer überhaupt uitmaakt voor de levertijd.

@Frankieboy via Tesla dus geen alarmbellen gehoord w.b.t. Leaseplan.
Het verhaal dat ze nog bezig zijn de afspraken te formaliseren werd bevestigd door Tesla aan mij.
 
  • Informative
Reactions: Thermometer