Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Update van een ongeduldige leasert :rolleyes: In bestelling: LR AWD 18” MSM EAP black/white op 9-1 via Alphabet, gereserveerd 31-3-16. Ik zie vanochtend tot grote verbazing en vreugde dat ik 3 vinkjes heb!! Onder levering staat nu de Tilburg factory en verder dat de loan terms voor lease agreed zijn. Maar.. betekent dit dat Alphabet het NFA contract waar ik het eerder over had (wat Mister Green al vroeg op orde had) nu eindelijk dan getekend is?? En dat levering snel kan beginnen..? Nog steeds geen sms, vin of email hier.. wat een rollercoaster, wordt helemaal gek :rolleyes: ik ga weer bellen met Tesla maar heren het is een voorrecht om ons hier druk over te maken:)
 

Attachments

  • DE2D1B80-0C78-4486-8FDA-38ACD1154574.png
    DE2D1B80-0C78-4486-8FDA-38ACD1154574.png
    338.2 KB · Views: 46
Last edited:
  • Like
Reactions: Adm
Vanavond factuur binnen. Vrijdag levering....cross the fingers...
Toch wel geluk gehad, denk ik. Bestelling 01 februari, levering 01 maart en nooit gereserveerd ! AWD, Pearl white, non P, 19" velgen, zwart interieur en AP, geen leasing, geen inruil.

Geniet ervan. Ondertussen krijg ik gisteren te horen dat ik maar een weekje niet moet bellen want ik had voor het weekend ook gebeld, hij komt echt, geduld..... oh, en dat die van mij op de Europe zou staan? Dat klopt ook niet meer. Geen boot bekend en die man had mij nooit een boot mogen vertellen aldus een medewerkster.

Geen vin. Blauwe 19" awd. Reservering 07/2017, bestelling laatst gewijzigd 12/12/2018. Ik verwacht echt niet de eerste te zijn, maar hoe kan een bestelling van 1feb nou voorgaan?
 
  • Like
Reactions: Michel3
Vanavond factuur binnen. Vrijdag levering....cross the fingers...
Toch wel geluk gehad, denk ik. Bestelling 01 februari, levering 01 maart en nooit gereserveerd ! AWD, Pearl white, non P, 19" velgen, zwart interieur en AP, geen leasing, geen inruil.

Dat is inderdaad snel gegaan, zuur voor de reservatiehouders wel maar daar kan jij niets aan doen.
Deze ga ik allesinds niet kunnen missen hier in Gijzegem, ik hou dit weekend mijn ogen open ;)
 
Geniet ervan. Ondertussen krijg ik gisteren te horen dat ik maar een weekje niet moet bellen want ik had voor het weekend ook gebeld, hij komt echt, geduld..... oh, en dat die van mij op de Europe zou staan? Dat klopt ook niet meer. Geen boot bekend en die man had mij nooit een boot mogen vertellen aldus een medewerkster.

Geen vin. Blauwe 19" awd. Reservering 07/2017, bestelling laatst gewijzigd 12/12/2018. Ik verwacht echt niet de eerste te zijn, maar hoe kan een bestelling van 1feb nou voorgaan?

nu ze de 19" velgen gevonden hebben, blijkt de rode en blauwe verf op te zijn.

:mad:
 
Om het weer even over de auto zelf te hebben... Ik begrijp niet hoe sommige mensen zo'n hoog verbruik ervaren.

Op een dag als vandaag (Rotterdam op en neer) zit ik gewoon aan de geadverteerde range/verbruik. Ik doe echt niets geks. Rij gewoon de Max snelheid waar het kan.

Heb wel de aero caps er op. En het was mooi weer natuurlijk.
View attachment 380748

Ik heb dezelfde ervaring over het verbruik, het is echt heel netjes.
Gisteren over de hele dag een gemiddelde van rond de 130wh/km.
 
  • Like
Reactions: Jooop
MisterGreen leaser hier.
6/02/2019 besteld, Solid Black, Zwart interieur, Non Performance en 19" Velgen, geen autopilot.
In Mijntesla-account is niets te vinden. Meermaals gebeld met MisterGreen als zowel Tesla alleen geven aan dat het probleem bij de ander ligt. Tot levering kan ik de auto dus niet volgen of enig ander update.
Zojuist weer is gebelt met Tesla en begrepen dat de auto op boot 8 staat. Als ik het excelletje van de Tesla Carriers moet geloven zou deze 5 Maart aankomen in Zeebrugge?
Geen VIN..

Hoe kunnen zij zonder VIN zeggen dat de auto op een bootnummer staat? Is dit niet gewoon geruststellen en om de gemoederen te bedaren?
 
  • Like
Reactions: Michel3
Vanavond factuur binnen. Vrijdag levering....cross the fingers...
Toch wel geluk gehad, denk ik. Bestelling 01 februari, levering 01 maart en nooit gereserveerd ! AWD, Pearl white, non P, 19" velgen, zwart interieur en AP, geen leasing, geen inruil.
Op de AP na EXACT hetzelfde als de auto die ik op 12/12/18 besteld heb (na te hebben gereserveerd in december 2016). Ook geen inruil. Ook geen financiering. En mij kunnen ze eigenlijk nog helemaal niets vertellen. Lekker is dat.
 
Er komt bij mij ook enige beweging in de zaak. Tesla stuurde een inlog, waarin uiteraard niets staat. Daarnaast kwam NewMotion in de lucht voor de laadpaal. Overigens wist het NM meisje mij te vertellen dat zij levering maart had staan (en de paal in april kan laten neerzetten). Zouden we dan dan bij NewMotion moeten zijn voor info, en niet bij Tesla of LeasePlan? ;) Ik laat het maar rustig over mij heen komen.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Het ligt allemaal gewoon aan onze darts speler. Die is niet goed genoeg. Onze beurt komt nog wel. Hij zal er wel eens een dart in krijgen....hopelijk...ooit....maybe.

Alle gekheid op een stokje: delivery hell.......wat .....een......chaos. Moest alles bij Tesla van dezelfde kwaliteit zijn, je vraagt je af waarom de wielen er niet gewoon afrollen als je je deur open doet.
 
  • Like
Reactions: Hannes85
Toch wel geluk gehad, denk ik. Bestelling 01 februari, levering 01 maart en nooit gereserveerd ! AWD, Pearl white, non P, 19" velgen, zwart interieur en AP, geen leasing, geen inruil.

Het begint nu wel absurde vormen aan te nemen.

Maar daar kan jij ook niet aan helpen. Veel plezier met je auto!

Overigens op teslastats.no kan je de uitgeleverde kleuren bekijken. Bijna allemaal Svart and Gra, een paar Bla en Hvit en een enkele Rod...
 
Last edited: