Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een middagje in een witte Model 3 Performance kunnen rijden en er een reviewtje voor mijn blog over gemaakt:
Review: Tesla Model 3 Performance - Teslafacts

Leek me iets wat jullie wel leuk vinden om te zien. ;)
Leuke review. Ben wel benieuwd hoe groot het het verschil is zoals je dat ervaren hebt tussen de performance en de gewone.
Je zegt in de video dat je toch aan het twijfelen gebracht bent?
Het is natuurlijk niet alleen de bijtelling, maar ook investering/afschrijving en verzekering die de TCO hiervan zo'n €180,- per maand netto duurder maakt volgens mijn berekeningen.
 
Leuke review. Ben wel benieuwd hoe groot het het verschil is zoals je dat ervaren hebt tussen de performance en de gewone.
Je zegt in de video dat je toch aan het twijfelen gebracht bent?
Het is natuurlijk niet alleen de bijtelling, maar ook investering/afschrijving en verzekering die de TCO hiervan zo'n €180,- per maand netto duurder maakt volgens mijn berekeningen.
YOLO mensen, YOLO !
 
Leuke review. Ben wel benieuwd hoe groot het het verschil is zoals je dat ervaren hebt tussen de performance en de gewone.
Je zegt in de video dat je toch aan het twijfelen gebracht bent?
Het is natuurlijk niet alleen de bijtelling, maar ook investering/afschrijving en verzekering die de TCO hiervan zo'n €180,- per maand netto duurder maakt volgens mijn berekeningen.

Thanks!
Ja, ik ga ook 99% zeker gewoon voor de LR AWD.
De Performance is mij net te duur per maand (extra).
Wellicht over een paar jaar. ;)
 
zojuist terug uit Tilburg, mijn familie is compleet.....de laatste kwam uit de Europe, zaterdagochtend aangemeerd, zondag uitgeladen, maandag update gehad, gisteravond op transport gezet, vanochtend detailer, 's middags leveren...zo das snel. lijkt overtoom wel.

Andere foto heb ik gemaakt voor forum leden die hun auto misschien
IMG_2743.jpeg
IMG_2750.jpeg
kunnen zien staan. Volgens zeggen, vrijdag worden er 90 uitgeleverd
 
zojuist terug uit Tilburg, mijn familie is compleet.....de laatste kwam uit de Europe, zaterdagochtend aangemeerd, zondag uitgeladen, maandag update gehad, gisteravond op transport gezet, vanochtend detailer, 's middags leveren...zo das snel. lijkt overtoom wel.

Andere foto heb ik gemaakt voor forum leden die hun auto misschienView attachment 381045 View attachment 381046 kunnen zien staan. Volgens zeggen, vrijdag worden er 90 uitgeleverd

Gefeliciteerd!

Ik kan net niet lezen of een van die rode mijn XR-328-B is. Vrijdag ben ik 1 van die 90. :)
 
  • Like
Reactions: Michel3
Nog een nieuwe NL review:
Deze man begrijpt er niets van. Het interieur het heeft niets te maken met kosten besparing. Het idee van Elon musk is om een de tesla in de toekomst te kunnen inzetten als productie middel. Bijvoorbeeld als zelf rijdende taxi. Je gaat naar kantoor en de M3 gaat voor je geld verdienen. Daarom minimaal en is alles af te sluiten, camera binnen als buiten etc. Als je een vlog maakt en je je daar niet in hebt verdiept kan je beter ophouden. Ga lekker audi rijden.
 
Voor de Belgen die al een LR non-P hebben, een vraagje tussendoor van mijn verzekeringsagent, hoeveel kW vermogen staat er nu officieel op het roze formulier aangegeven?
Beetje raar dat hij dat niet zo kon achterhalen, maar bij het Tesla center werd het nog gekker. Volgens hun zou de non-p 340kW hebben en de P 348 kW.... Dat verschil lijkt me iets te klein.
 
Voor de Belgen die al een LR non-P hebben, een vraagje tussendoor van mijn verzekeringsagent, hoeveel kW vermogen staat er nu officieel op het roze formulier aangegeven?
Beetje raar dat hij dat niet zo kon achterhalen, maar bij het Tesla center werd het nog gekker. Volgens hun zou de non-p 340kW hebben en de P 348 kW.... Dat verschil lijkt me iets te klein.
upload_2019-2-27_21-35-9.png

staat zelfs niet ingevuld...
 
  • Informative
Reactions: S-19910
Voor de Belgen die al een LR non-P hebben, een vraagje tussendoor van mijn verzekeringsagent, hoeveel kW vermogen staat er nu officieel op het roze formulier aangegeven?
Beetje raar dat hij dat niet zo kon achterhalen, maar bij het Tesla center werd het nog gekker. Volgens hun zou de non-p 340kW hebben en de P 348 kW.... Dat verschil lijkt me iets te klein.
De non-p heeft 258kW als ik me niet vergis, de P 340kW.
 
  • Disagree
Reactions: SandM3Man