Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Gefeliciteerd!

Ik kan net niet lezen of een van die rode mijn XR-328-B is. Vrijdag ben ik 1 van die 90. :)
Dat is idd jou auto, heb zojuist beter op de foto gekeken met photoshop...lol, fijne gedachte dan voor jou, dat ze er is....ten opzichte van 2 weken geleden, dat er nu 4 lijnen naast elkaar bij detailing staan, heel veel M3 igv, ben benieuwd naar de kenteken op naam registraties de komende dagen.

Veel plezier de komende dagen allemaal,

@Xfrank: ik ben je nog niet vergeten en duim voor je, dat je snel je nummerplaat op je rode M3 mag voeren.....
 
Weet iemand hoe je totaal aan dgereden kilometer kunt zien?

Dat staat in de handleiding, en al eerder in dit forum. Hier nog een keer, drie manieren:

a. In de app, onderaan
b. Druk op het Tesla T logo bovenaan en je kilometerstand staat in het midden
c. Bij je trip afstanden staat de totale kilometerstand onderaan (even scrollen waar je ook je ruitenwisser hebt en auto status enzo)
 
  • Helpful
Reactions: PaulusdB
Dat is idd jou auto, heb zojuist beter op de foto gekeken met photoshop...lol, fijne gedachte dan voor jou, dat ze er is....ten opzichte van 2 weken geleden, dat er nu 4 lijnen naast elkaar bij detailing staan, heel veel M3 igv, ben benieuwd naar de kenteken op naam registraties de komende dagen.

Humor!
En heel gaaf!

Heb er gelijk een blogpostje over geschreven: Mijn Model 3 gespot in Tilburg - Teslafacts

Hopelijk geen probleem dat ik je foto gebruik?
 
  • Like
Reactions: Disneyland
Hoe gaat het betalen voor superchargen eigenlijk?
In mijn MS had ik free supercharging. Met de M3 moeten we betalen.

Moet ik in MyTesla een creditcard ingeven oid en wordt het dan automatisch afgeschreven? Of krijg ik maandelijks een factuur om het geld over te maken? Of ...?
 
Hoe gaat het betalen voor superchargen eigenlijk?
In mijn MS had ik free supercharging. Met de M3 moeten we betalen.

Moet ik in MyTesla een creditcard ingeven oid en wordt het dan automatisch afgeschreven? Of krijg ik maandelijks een factuur om het geld over te maken? Of ...?

Zoals ik begrepen heb gaat dat inderdaad via creditkaart in je tesla account.