Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Geluksvogels moet je niet straffen, ze zijn hier zeldzaam.
Geluksvogels moeten ook weten dat ze zeldzaam zijn en zich kunnen inleven in de niet geluksvogels.
Aanvulling: straks zijn we allemaal geluksvogels
Rijden in een Model 3 maakt je gelukkig.
Ik snap best dat ik geluk heb gehad, wat zelden voorkomt. Ik weet ook dat het verstandig is om kritisch te zijn, geloof ook geen mensen op hun blauwe ogen.
Maar, het is altijd zinnig om na te gaan of een inspanning / kritisch zijn iets feitelijk oplevert. Want we weten dat medewerkers het ook niet weten en afhankelijk zijn van degenen voor hen.
Het is allemaal niet 100%, maar de sprongen die Tesla maakt en de kwaliteit die wel geleverd wordt vindt ik bewonderenswaardig.
Ik snap jullie ongeduld, maar wilde iets tegenover de negatieve berichten zetten. Het gaat over een paar weken vertraging.
 
Eigenlijk is het erg vreemd dat het scherm barst tijdens het voorverwarmen. De stralen zijn dan toch op het voorruit gericht? Enig verklaring gehad bij SEC?

Zou goed kunnen dat het scherm al gebarsten was voor het voorverwarmen hoor, het ging me meer om een stukje context dat het normale temperaturen betrof, geen zonlicht of andere weersfactoren. Misschien is het scherm wel gebarsten tijdens het opwarmen van de auto, ik heb geen idee.

SEC heeft geen verklaring gegeven, maar ze stonden er wel met een heel aantal mensen omheen toen ik m inleverde.
 
Ellendig, sterkte! Kan je ons op de hoogte houden hoe lang dit gaat duren? Denk dat je -helaas voor jou- een van de eerste ervaringsdeskundigen gaat worden voor wat betreft de beschikbaarheid en levertijd van serieuze onderdelen
Ik zal laten weten wanneer er meer bekend is en hoe lang e.e.a. duurt en opgelost wordt, misschien een idee om hier een apart topic voor te maken? (Niet voor mijn specifieke case, maar voor algemeen reparaties model 3 in NL/BE?)
 
  • Like
Reactions: Michel3
Zou goed kunnen dat het scherm al gebarsten was voor het voorverwarmen hoor, het ging me meer om een stukje context dat het normale temperaturen betrof, geen zonlicht of andere weersfactoren. Misschien is het scherm wel gebarsten tijdens het opwarmen van de auto, ik heb geen idee.

SEC heeft geen verklaring gegeven, maar ze stonden er wel met een heel aantal mensen omheen toen ik m inleverde.

Zelfs een voorruit breekt tijdens het voorverwarmen (min temperaturen) zelden, dan zat er meestal al een barst in, vandaar dat het zo vreemd is. Ben erg benieuwd naar hun bevindingen
 
  • Like
Reactions: Michel3
Ja, en? Wat levert dat op?
Bedoel het niet lullig, maar zie het in perspectief.

Het leverde mij het gevoel op dat er voortgang in mijn levering zat.
Dat ze mijn order niet ergens vergeten waren of dat er ergens iets niet goed stond wat de boel tegenhield.
Persoonlijk vond ik het dus erg prettig om te horen dat er een VIN was. Was goed voor mijn vertrouwen in dat het goed zou komen (hoewel dat inderdaad niet echt ergens op gebaseerd was).
 
  • Like
Reactions: Michel3


Tesla; lezen jullie mee ? Zet de oorspronkelijke eigenaar van deze auto (XR-154-B) maar even op de blacklist.

Iemand die z'n Model3 eerder geleverd gekregen heeft enkel én alleen om wat poen te scheppen : daar is jullie grote baas het vast niet mee eens.

En wij (daarmee bedoel ik het overgrote deel van het forum) óók niet !