Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.

Attachments

  • Schermafbeelding 2019-02-28 om 23.50.27.png
    Schermafbeelding 2019-02-28 om 23.50.27.png
    64.4 KB · Views: 39
Here’s the breakdown of the new interior options:

Standard Interior Includes:

  • Manual seat and steering adjustment
  • Cloth seart and base trim
  • Basic audio
  • Standard maps and navigation
  • Center console with storage and 4 USB ports
Partial Premium Interior Includes:

  • 12-way power adjustable heated front seats
  • Premium seat material and trim
  • Upgrade audio – immersive sound
  • Standard maps & navigation
  • LED fog lamps
  • Center console with storage, 4 USB ports docking for 2 smartphones
Premium Interior Includes:

  • 12-way power adjustable front and rear heated seats
  • Premium audio – 14 speakers, 1 subwoofer, 2 amps, and immersive sound
  • Satellite-view maps with live traffic visualization and navigation
  • In-car internet streaming music & media
  • Internet browser
  • Location-aware automativ garage door opener
  • LED fob lamps
  • Center console with storage, 4 USB ports and docking for 2 smartphones
All Interior Include:

  • Tinted glass roof with ultraviolet and infrared protection
  • Auto dimming, power folding, heated side mirrors
  • Music and media over Bluetooth
  • Custom driver profiles
 
Hij is idd 3200 goedkoper geworden!
Zuur voor de mensen die hem pas ontvangen hebben, maar ik zeur niet.

EAP bestaat nu ook niet meer. Aantal functies zijn overgegaan naar FSD. AP kost nu nog maar 3200 , maar is idd “alleen”’adaptive cruise control en lane assist.

Ik wacht nog ff op de LR RWD. Weet nu wel zeker dat die rond de 50 a 51 K gaat kosten.
 
Oei dit is echt genaaid voor de mensen die hem al geleverd hebben gekregen...

Ik ga die van mij cancellen en opnieuw bestellen want ik wil geen dief van mijn portemonnee zijn...

Dat soort reacties krijg ik nou ook altijd als ik nieuwe weekaanbiedingen heb in mijn webshops. "Ik heb net vier dagen geleden product X besteld en nu is het 5 euro goedkoper. Waarom heeft u dat niet gemeld? Ik verzoek u het verschil terug te storten op mijn rekening."

Altijd ondankbaar, nooit blij met wat ze hebben. Ik heb dan de neiging om te antwoorden: 'Doet u dat ook als u een spijkerbroek heeft gekocht en die een week later in de aanbieding is? Gaat u dan de winkel binnen om het verschil terug te vragen? Natuurlijk niet, ze zouden u aankijken alsof u gek bent geworden."

Maar dat doe ik natuurlijk niet. De klant is koning. En keizer.

Het doet me wel verlangen naar mijn vroegpensioen.