Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist gebeld door Tesla!! Mag hem overmorgen ophalen!! Alles op een rijtje:
1. Nooit een SMS over levering gehad of telefoontje
2. Nooit een eindfactuur gezien in m'n account (zou vandaag moeten komen)
3. Vorige week voor het eerst een VIN gekregen, hij zou op Grand Venus staan, maar heb nu een andere VIN gekregen en hij blijkt met CSCC Europe zijn meegekomen! Ik heb misschien iemand anders z'n auto gekregen?
4. Nieuwe VIN: 216xxx oude VIN 240xxx
5. Blauw, LR 19" sportvelgen, zwart interieur

Ben dus totaal overdonderd door dit telefoontje, ik begon al aan eind maart, begin april te denken.
is dit een lease auto en zo ja welke leasemaatschappij?
 
  • Like
Reactions: SeBsZ
Vandaag ook maar eens gebeld en mijn RN nummer gehad. Was nog geen VIN bekend, maar levering zou wel nog ergens in maart zijn.
Spannend. :)
Auto is op 9 januari 2019 door Alphabet besteld. Kan in mijn account niets relevants zien, geen RN nummer, geen leverinformatie, alleen mijn persoonlijke info.
 
Zojuist gebeld door Tesla!! Mag hem overmorgen ophalen!! Alles op een rijtje:
1. Nooit een SMS over levering gehad of telefoontje
2. Nooit een eindfactuur gezien in m'n account (zou vandaag moeten komen)
3. Vorige week voor het eerst een VIN gekregen, hij zou op Grand Venus staan, maar heb nu een andere VIN gekregen en hij blijkt met CSCC Europe zijn meegekomen! Ik heb misschien iemand anders z'n auto gekregen?
4. Nieuwe VIN: 216xxx oude VIN 240xxx
5. Blauw, LR 19" sportvelgen, zwart interieur

Ben dus totaal overdonderd door dit telefoontje, ik begon al aan eind maart, begin april te denken.
tellen die VIN eigenlijk op of zit er een systeem in, ik heb 222xxx voor een M3P. wil hoger zeggen later geproduceerd?
 
Er is een draadje "Model 3 - Afleveringen". En nog een draadje "Wat Heb Je Nog Gekocht Voor Je Model 3?" En zelfs een draadje "Model 3 - Service Ervaringen".

Ik kijk naar dit algemene "Model 3" draadje om te lezen of Tesla toevallig de range niet heeft verbeterd, prijs verlaagd, nieuw model geïntroduceerd, trekhaak aangeboden als optie (als ik wil meeleven met onze Nederlandse vrienden met hun boten en caravans :)), een wereldrecord heeft gevestigd op de Nürburgring, eindelijk een ski-trap heeft ingebouwd, etc.

Zouden we de discussie inzake afleveringen, afgezegde afleveringen, nog geen VIN hebben, nog geen factuur hebben, of welke boot eerst aankomt en zo, aub kunnen verleggen naar "Model 3 - Afleveringen"? Ik denk dat we hier in dit draadje de voorgaande dagen al meer hebben geleerd over Glovis-schepen dan over de M3 :).
 
Last edited:
Er is een draadje "Model 3 - Afleveringen". En nog een draadje "Wat Heb Je Nog Gekocht Voor Je Model 3?" En zelfs een draadje "Model 3 - Service Ervaringen".

Ik kijk naar dit algemene "Model 3" draadje om te lezen of Tesla toevallig de range niet heeft verbeterd, prijs verlaagd, nieuw model geïntroduceerd, trekhaak aangeboden als optie (als ik wil meeleven met onze Nederlandse vrienden met hun boten en caravans :)), een wereldrecord heeft gevestigd op de Nürburgring, eindelijk een ski-trap heeft ingebouwd, etc.

Zouden we de discussie inzake afleveringen, afgezegde afleveringen, nog geen VIN hebben, nog geen factuur hebben, of welke boot eerst aankomt en zo, aub kunnen verleggen naar "Model 3 - Afleveringen"? Ik denk dat ik hier in dit draadje al meer heb geleerd over Glovis-schepen dan over de M3 :).
Kan je om dat te helpen de likjes hier posten?