Hoi, eerste post, lange tijd lezer.
Ik werd vanochtend gebeld door DeliveryNL dat mijn auto in Tilburg staat om op te halen. Nooit een VIN gehad of eindfactuur.
Reservering op 10-04-17 en bestelling op 14-12-18. Ik had een rode AWD met 19' wielen en wit interieur, EAP. Waarschijnlijk dankzij de wielen had het zo lang geduurd. Het wel of niet hebben van een VIN of eindfactuur lijkt dus niet veel uit te maken, omdat ik vandaag gebeld werd om op te komen halen. De belofte van december bestellen = eind februari / begin maart rijden was dus in principe voor mij wel waar gebleken.
Maar nu komt het, ik heb de bestelling eind vorige week geannuleerd en omgezet naar een Performance model 3, vanwege de prijsverlaging was die iets bereikbaarder geworden. Ik nu gekozen voor AWD P, zwarte lak, wit interieur, en AP. Ik wil hem in de toekomst mooi rood laat wrappen. Als rijden in de binnenbebouwdekom mogelijk wordt met FSD dan ga ik waarschijnlijk de upgrade van AP naar FSD aanschaffen.
De meneer van DeliveryNL moest ik dus met pijn in het hart vertellen dat ik hem geannuleerd heb. Daar was hij nog niet van op de hoogte, de mail van annulering die ik naar Buildmy3EMEA had gestuurd was nog niet doorgegeven aan hun. Ik zei dat ik wel zeker wist dat er iemand stond te wachten op die auto, dat bevestigde hij, de komende dagen hadden ze erg veel auto's te leveren. Iemand anders krijgt mijn rode model 3 nu!
Nog even iets langer wachten op de P.