Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand die de sms 5-15 maart heeft gehad al een leveringsdatum gekregen? Gisteren gebeld maar met afgescheept gevoel opgehangen. Men wist niets meer, afwachten, niet steeds bellen!, en misschien wel voor eind Maart geleverd...
 
Zojuist mijn bestelling geannuleerd bij leaseplan. Ik ga hem opnieuw bestellen en kom dan uit op een netto bijtelling en eigen beidrage van meer dan dan 100 euro minder per maand (zonder FSD en de autopilot als accessoire i.p.v. in de prijs als eerder gedaan).

Heb ook tesla nog even gebeld en die geven nog altijd aan dat bestellen in maart leveren in maart is dus ik wacht nog wel een weekje of twee extra voor die mindering in kosten.

ik heb mijn config ook laten aanpassen. Geen annulering of zoiets. Maar ik been ook blij dat het gelukt is. Scheelt genoeg geld voor die twee weken toch?
 
ik heb mijn config ook laten aanpassen. Geen annulering of zoiets. Maar ik been ook blij dat het gelukt is. Scheelt genoeg geld voor die twee weken toch?

Ik heb net gebeld met Leaseplan en mijn inside sales mannetje kon me niet zeggen of het mogelijk was om de order aan te passen of te annuleren.

Daarbij: als je de order aanpast, krijg je dan de nieuwe kale basisprijs?
 
Hoi, eerste post, lange tijd lezer.

Ik werd vanochtend gebeld door DeliveryNL dat mijn auto in Tilburg staat om op te halen. Nooit een VIN gehad of eindfactuur.
Reservering op 10-04-17 en bestelling op 14-12-18. Ik had een rode AWD met 19' wielen en wit interieur, EAP. Waarschijnlijk dankzij de wielen had het zo lang geduurd. Het wel of niet hebben van een VIN of eindfactuur lijkt dus niet veel uit te maken, omdat ik vandaag gebeld werd om op te komen halen. De belofte van december bestellen = eind februari / begin maart rijden was dus in principe voor mij wel waar gebleken.

Maar nu komt het, ik heb de bestelling eind vorige week geannuleerd en omgezet naar een Performance model 3, vanwege de prijsverlaging was die iets bereikbaarder geworden. Ik nu gekozen voor AWD P, zwarte lak, wit interieur, en AP. Ik wil hem in de toekomst mooi rood laat wrappen. Als rijden in de binnenbebouwdekom mogelijk wordt met FSD dan ga ik waarschijnlijk de upgrade van AP naar FSD aanschaffen.

De meneer van DeliveryNL moest ik dus met pijn in het hart vertellen dat ik hem geannuleerd heb. Daar was hij nog niet van op de hoogte, de mail van annulering die ik naar Buildmy3EMEA had gestuurd was nog niet doorgegeven aan hun. Ik zei dat ik wel zeker wist dat er iemand stond te wachten op die auto, dat bevestigde hij, de komende dagen hadden ze erg veel auto's te leveren. Iemand anders krijgt mijn rode model 3 nu! :)
Nog even iets langer wachten op de P.

Het vervolg is dat ik nu ineens al een eindfactuur heb in tesla account, sinds gisteren, inclusief VIN! 3 maart besteld, dus na 4 dagen al :eek:
De vin is heel laag: 1976xx. In het leveringen sheetje zie ik dat er maar 1 iemand anders met een een VIN die met 19 begint, ook een P. Misschien heeft deze een tijd lang in een hoekje gestaan? Of misschien hebben ze gewoon heel veel Ps geproduceerd en raakt de mensen die in de rij staan voor de P al leeg?

Betaalden jullie de eindfactuur meteen of pas vlak voor de leveringsdatum?
 
Ik heb net gebeld met Leaseplan en mijn inside sales mannetje kon me niet zeggen of het mogelijk was om de order aan te passen of te annuleren.

Daarbij: als je de order aanpast, krijg je dan de nieuwe kale basisprijs?

Ik zit bij een andere leasemij. Die mailde mij zojuist dat mijn auto is besteld vóór prijs wijziging, en dat ik als compensatie AP krijg. Leasemij biedt vervolgens de optie om de bestelling te annuleren en opnieuw te doen tegen nieuwe prijsstelling. Er lijkt nog eea mogelijk, maar dat hangt waarschijnlijk van de maatschappij af.

NB: ik had tesla aan de telefoon, die hadden het over bestelling op 6 maart. Mijn grootste vraag is nu dus op welke datum is besteld en wat de impact gaat zijn op de fiscale waarde.
 
Het vervolg is dat ik nu ineens al een eindfactuur heb in tesla account, sinds gisteren, inclusief VIN! 3 maart besteld, dus na 4 dagen al :eek:
Ik heb ook opeens sinds gisteren een eindfactuur met VIN in mn Tesla account staan, ook voor een P, ook met een relatief laag VIN, 20xxxx. Het is dat ik hem zelf toevallig zag want geen bericht van Tesla zelf. Heb jij al een afleverdatum? Bij mij moest eerst de factuur nog gecorrigeerd (inruil van huidige auto eraf) voordat ze het daar over wilden hebben
 
Ik heb ook opeens sinds gisteren een eindfactuur met VIN in mn Tesla account staan, ook voor een P, ook met een relatief laag VIN, 20xxxx. Het is dat ik hem zelf toevallig zag want geen bericht van Tesla zelf. Heb jij al een afleverdatum? Bij mij moest eerst de factuur nog gecorrigeerd (inruil van huidige auto eraf) voordat ze het daar over wilden hebben
Nee, ze hebben nog niet gebeld om afleverdatum te bespreken. Twijfel nog even of ik zelf ga bellen. Ik heb geen inruil en de eindfactuur is in 1 keer goed.
 
Het vervolg is dat ik nu ineens al een eindfactuur heb in tesla account, sinds gisteren, inclusief VIN! 3 maart besteld, dus na 4 dagen al :eek:
De vin is heel laag: 1976xx. In het leveringen sheetje zie ik dat er maar 1 iemand anders met een een VIN die met 19 begint, ook een P. Misschien heeft deze een tijd lang in een hoekje gestaan? Of misschien hebben ze gewoon heel veel Ps geproduceerd en raakt de mensen die in de rij staan voor de P al leeg?

Betaalden jullie de eindfactuur meteen of pas vlak voor de leveringsdatum?
@p
Het vervolg is dat ik nu ineens al een eindfactuur heb in tesla account, sinds gisteren, inclusief VIN! 3 maart besteld, dus na 4 dagen al :eek:
De vin is heel laag: 1976xx. In het leveringen sheetje zie ik dat er maar 1 iemand anders met een een VIN die met 19 begint, ook een P. Misschien heeft deze een tijd lang in een hoekje gestaan? Of misschien hebben ze gewoon heel veel Ps geproduceerd en raakt de mensen die in de rij staan voor de P al leeg?

Betaalden jullie de eindfactuur meteen of pas vlak voor de leveringsdatum?
@Mad P***y was dit jouw M3P?