Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Afgelopen donderdag de Model 3 opgehaald bij de wrapper (Alex Boom in Aalsmeer, aanrader). Superblij met het resultaat! We vonden de auto in het zwart al erg mooi en twijfelden na levering zelfs even of we de wrap wel wilden, maar gelukkig hebben we het laten doen :)

De wrap is Satin Perfect Blue met een volledige dechrome (en aanbrengen van logo in hoogglas zwart).

View attachment 385219 View attachment 385220 View attachment 385224 View attachment 385229
Sick! Mocht ik uitgekeken zijn op het (standaard) zwart is een wrap zeker een optie.
 
Krijg er een stijve nek van...
Zoals beloofd :p
2f009f22-bdeb-4b74-a0d6-cb323a599533333348.jpg


2cda6864-e698-481d-94ff-4b66a6906aa6.jpg
 
Als ze failliet zouden gaan heb je als Tesla bezitter een huizenhoog probleem. Op dit forum wordt daar tegen aan gekeken dat niemand ervan uit gaat dat ze ooit failliet kunnen gaan.
Mocht Tesla failliet gaan dan koopt een andere partij ze zó op. Er zit zoveel expertise in dat bedrijf, zoveel ervaring met EVs...

Tesla verdwijnt niet zomaar, of je blij gaat worden van de nieuwe eigenaar is nog wel de vraag dan.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Vandaag gebeld (voor een andere reden) en gehoord dat de uitrol van de 'gratis' autopilot gestart is maar dat die ook afhankelijk is van de internet verbinding van de auto. Als je een goede verbinding hebt krijg je het eerder.

Wel mooi dat ze zulke dingen met volle zelfvertrouwen kunnen zeggen.
Is er hier al iemand waar dit werkelijk gelukt is? Random uitspattingen van medewerkers hecht ik inmiddels zeer weinig waarde aan.

Ben super benieuwt hoe het rijdt en of we eventueel nog FSD bij kunnen kopen voor 3.000 dollar (3200 euro), dat zou wel een mooie toevoeging/zoetmakertje zijn.
 
Vandaag gebeld (voor een andere reden) en gehoord dat de uitrol van de 'gratis' autopilot gestart is maar dat die ook afhankelijk is van de internet verbinding van de auto. Als je een goede verbinding hebt krijg je het eerder.

Wel mooi dat ze zulke dingen met volle zelfvertrouwen kunnen zeggen.

Mooi!
Net de wifi ook ingeregeld.
Laat maar komen die AP.
Ik was al bang vanwege de prijswijziging..die weer teruggedraaid was / iso_O.....dat de AP ook weer opeens niet gratis zou zijn.
 
Ja (met klitterband aan onderkant).

Wel drama met netjes neerleggen IMHO. Mijn X3 had 4 vlakken op de matten, zodat je ze glad kon strijken voor ze onderin vast te plakken. De matten in de Model 3 zijn geheel klittenband. Vooral de mat achterin (die de volledige breedte uit één stuk is) vergde een aantal pogingen. Aan de andere kant liggen ze nu wel keurig vast
 
  • Like
Reactions: 1MP3R4T0R
Mooi!
(...)
Ik was al bang vanwege de prijswijziging.. die weer teruggedraaid was / iso_O.....dat de AP ook weer opeens niet gratis zou zijn.

Ik hou daar nog steeds rekening mee hoor, dat ook dat wordt teruggedraaid (de 'gratissss' deal is mij nooit bevestigd). Het nieuwe sommetje komt dan misschien precies uit op de helft bijbetalen...?
 
  • Like
Reactions: Swen
14/12 eerste uur besteld, nog steeds geen VIN of iemand bij tesla die weet wat er aan de hand is. Current MS owner. Zijn er nog mensen in deze situatie in BE ? Of ben ik den enige ?

Teala al meerdere malen gebeld: boot 2,3,4,6 en nu zelf niets. Men ging het intern escaleren omdat ik mijn verzekering van mijn oude wagen moet verlengen eind maart voor een jaar, maandag wordt je teruugebeld: niemand gehoord natuurlijk.
 
Men ging het intern escaleren omdat ik mijn verzekering van mijn oude wagen moet verlengen eind maart voor een jaar, maandag wordt je teruugebeld: niemand gehoord natuurlijk.

Geen idee hoe dat precies werkt in België maar een verzekering wordt hier gewoon stilzwijgend verlengd en als je hem daarna beëindigt krijg je gewoon restitutie. Lijkt me geen reden om bij Tesla te escaleren iig.