Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
14/12 eerste uur besteld, nog steeds geen VIN of iemand bij tesla die weet wat er aan de hand is. Current MS owner. Zijn er nog mensen in deze situatie in BE ? Of ben ik den enige ?

Teala al meerdere malen gebeld: boot 2,3,4,6 en nu zelf niets. Men ging het intern escaleren omdat ik mijn verzekering van mijn oude wagen moet verlengen eind maart voor een jaar, maandag wordt je teruugebeld: niemand gehoord natuurlijk.

neen, je bent zeker geen uitzondering.
eerder de regel.

wat betreft de verzekering: zodra je de oude wagen weg doet, voor welke reden dan ook, stopt de verzekering en krijg je het resterende bedrag terug.
Idem voor verkeersbelasting overigens.
 
Ik heb sinds kort een VIN en factuur gekregen na een processie van Echternach procedure. Ze kunnen wel niet zeggen waar de wagen precies is dus hecht niet veel geloof aan de leverdatum van nu vrijdag. Maar soit, heb toch al een VIN.

Het begon pas in een stroomversnelling te komen toen ik direct begon te mailen naar een Internal Sales dude van Tesla. Als je zijn emailadres wil stuur ik dat gerust via PM hoor. Lijken mij veel kwesties van documenten die ze reeds hebben maar verloren geraakt zijn of elementen van de verkoop die op "OK" staan maar om één of andere reden (meestal bij Tesla zelf) niet "OK" zijn. Met de ganse administratieve organisatie kunnen ze toch nog veel geld besparen hoor. Is toch niet van het niveau dat je van Tesla zou mogen verwachten en al dat gepruts is gewoon puur tijd en geldverlies voor medewerkers.
 
  • Love
Reactions: DB020
Nu niet allemaal de auto gaan wrappen in Satin Perfect Blue hè! Die kleur is al bezet :p
l25l-snW6IGQ4mvo7VEWt8G6oXWEgzTs3LZCW3Vbh9njiuR52Uofal01l8H8SmxpJLwI1Y0xZ8ktzVy_34NhsSReg85gCVl2lxr7eFNjxjQICGekSxMq-YPjIWC6PdZeBg_zxNt4nCKfU4yx3UpdDALLGckrps0SD_Qdk4MlrW1ygPTfDwbBxMw4mecIFlGi6f2-penVNw5yjHTuRJHXPmbqG7a3WTU-h7JGx0LcqBOj35kmCgOZl06AqPJpqJK4pyaSyp8oAZ3zxYdkOKLgm0ojsWyV4KQIJox9lC1zoP7lk-P0J28Zb1pLi8R3lx1Xlcq-7npZOKyIXNUoDjqjrzfFTORxM6MFmsahQaxb6fDYeoPni2BCmYP3sdfK5gdERVCsbbHjY9_DKqCj2x9rEKHzEpZebiBp8oJ7EzmjyEnFGfv0v67SLACP2Z08h6HQLdTbp7CRBalzndBR2BIIQcpbAx7Lu2EAputdKYcO-xSmqeTcg9fan2lCkM85oeqMzDMMk-0JAQuQthK-Odj8IZzrG_J0G6BPN3b77tGi9z7Rtugg6-CqAYuWyli0Or6P7zQrxieujwNlm46fPoYTIAzn3MTQFk19c2vaIAOhgzaRrYFycK2Qnhnl4qo4rZWA7A7NkCMAqfdGpQBsz-pc3pQVwZSMuOeD=w1103-h937-no


Mijn plan is de 3M Satin Vampire Red! Maar die blauwe is ook fraai zeg!
 
  • Love
Reactions: robertvg
Afgelopen donderdag de Model 3 opgehaald bij de wrapper (Alex Boom in Aalsmeer, aanrader). Superblij met het resultaat! We vonden de auto in het zwart al erg mooi en twijfelden na levering zelfs even of we de wrap wel wilden, maar gelukkig hebben we het laten doen :)

De wrap is Satin Perfect Blue met een volledige dechrome (en aanbrengen van logo in hoogglas zwart).

View attachment 385219 View attachment 385220 View attachment 385224 View attachment 385229
Ziet er mooi uit Timan!
Mijne gaat volgende week ook voor een wrap maar dan in 3M matte blue metallic! En ook alles achter de B-stijl tinten.
Hopelijk kan ik wat foto's posten, vorige keer wilde dat niet lukken... Mogelijk vanwege te weinig posts op dit forum???
 
In afwachting van mijn M3 heb ik mijn vorige auto verkocht en de verzekering opgezegd. Geen enkel probleem en meteen restitutie van de restant premie. Weet iemand hoelang mijn opgebouwde schadevrije jaren blijven staan na beëindiging van de verzekering?
Schadevrije jaren blijven na het opzeggen van een autoverzekering één jaar geldig. Kies je voor het opschorten van een autoverzekering, dan blijft het aantal schadevrije jaren drie jaar geldig
Roy data: Informatie over Roy data en schadevrije jaren
 
Aangezien de AP en FSD prijzen weer omhoog gaan per a.s. maandag, ben ik wel benieuwd of Model 3 eigenaren in NL hun slag nog kunnen slaan voor die tijd. Op MyTesla is er nog geen mogelijkheid om te kopen.
Misschien via SeC? Net Den Haag gebeld maar service medewerker wist het niet. Wordt straks teruggebeld door verkoop.
 
@croje Wat denk je van de mensen die nog op levering wachten? Ik heb besteld voor de prijsverlaging en bevestigd gekregen dat ik van EAP naar AP+FSD zou gaan. Aangezien het nog steeds niet zeker is of ik deze week geleverd ga krijgen heb ik dus ook geen zekerheid of die upgrade nog door gaat.
 
Ja, hij stond in Park, en het was er zo een met draaiende borstels die om je auto heen gaan. Volgens mij werkt 90% van de wasstraten op die manier.

Las ook ergens dat Tesla de ‘touchless carwash’ adviseert. Geen idee wat ze daar mee bedoelen..

Dat is dan lekker. Ik wil mijn m3 graag even bij Loogman hier in a'dam een wasbeurt + binnenreiniging geven . Gaat dat dan echt niet?
Als de auto in N zit dan zou het laadklepje niet open moeten gaan lijkt mij. Bij loogman wordt de auto door de wasstraat getrokken. In N kan er toch weinig misgaan lijkt mij? (ruitenwissers wel uitzetten uiteraard)

Heeft iemand anders hem al door de wasstraat gehaald?
 
Dat is dan lekker. Ik wil mijn m3 graag even bij Loogman hier in a'dam een wasbeurt + binnenreiniging geven . Gaat dat dan echt niet?
Als de auto in N zit dan zou het laadklepje niet open moeten gaan lijkt mij. Bij loogman wordt de auto door de wasstraat getrokken. In N kan er toch weinig misgaan lijkt mij? (ruitenwissers wel uitzetten uiteraard)

Heeft iemand anders hem al door de wasstraat gehaald?

Ik rij met de S altijd door de wasstraat zonder problemen. Wel heb ik de optie auto op slot tijdens het rijden en stoppen altijd aan (kunnen ze de auto bij een stoplicht ook niet carjacken ;) ). En dan gaat niets meer open. Ook moet je niet je gordel losmaken of van je stoel opstaan, want dan springt de auto gelijk in p stand met alle gevolgen van dien. Ruitenwissers ook uitzetten en wassen maar.
 
  • Informative
Reactions: Thermometer
Ik rij met de S altijd door de wasstraat zonder problemen. Wel heb ik de optie auto op slot tijdens het rijden en stoppen altijd aan (kunnen ze de auto bij een stoplicht ook niet carjacken ;) ). En dan gaat niets meer open. Ook moet je niet je gordel losmaken of van je stoel opstaan, want dan springt de auto gelijk in p stand met alle gevolgen van dien. Ruitenwissers ook uitzetten en wassen maar.
Dat klinkt... alsof ik ten minste één actie van jouw lijst over het hoofd ga zien als ik het ga proberen... :confused:
 
Aangezien de AP en FSD prijzen weer omhoog gaan per a.s. maandag, ben ik wel benieuwd of Model 3 eigenaren in NL hun slag nog kunnen slaan voor die tijd. Op MyTesla is er nog geen mogelijkheid om te kopen.
Misschien via SeC? Net Den Haag gebeld maar service medewerker wist het niet. Wordt straks teruggebeld door verkoop.

Update: SeC biedt geen mogelijkheid om AP/FSD te kopen (met of zonder discount) voor huidige Model 3 eigenaren. Ze weten niet wanneer wel, maar kans is klein dat het nog lukt voordat de prijzen weer omhoog gaan.