You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ideaal die aanvulling, heb het er nu afgehaald. Werkt voor het behoud van de range een stuk beter!@1MP3R4T0R Hier een mobile developer (iOS en Android). Android apps gaan nooit in "lagere prioriteit". Ze zijn zichtbaar en draaien voluit of zijn niet zichtbaar en staan op pauze. Al het achtergrondwerk is separaat daarvan en onafhankelijk van of de app zichtbaar is of niet. Wat Miui (afgeleid van android) doet is de app niet op pauze zetten zodat deze sneller weer klaar voor gebruik is als deze naar de voorgrond komt. De app kan hier geen rekening mee houden en zal voluit door draaien alsof deze open staat en het scherm aan staat. Dit "slotje" is functionaliteit waar app-developers (dus ook die van Tesla) niet op rekenen (zit standaard niet in Android) en al het gedrag van de app als deze op "slot" staat op de achtergrond is dus niet getest en word officieel niet ondersteund.
Iemand al in de performance én awd gereden en het verschil kunnen ervaren? Twijfel, want de P lijkt me toch wel heel leuk. (Heb geld annulering binnen, kan dus weer bestellen haha.)
Met je eens. Meewaarde is te klein. De AWD is al letterlijk ziekmakend snel.Beide redelijk uitgebreid gereden (heb zelf de AWD met inmiddels circa 1.500 km op de teller en heb circa 2 uur in een Performance kunnen rijden).
Performance is uiteraard gewoon sneller en geeft nog meer de kick in de rug als je plankt.
Ik ben enorm fan van vlot optrekken en flink doorrijden en heb geen spijt van mijn keuze voor de AWD.
Nog steeds een schop in je rug als je het pedaal intrapt en je laat gewoon iedereen achter je bij het verkeerslicht.
Het verschil is erg klein.
Ja, de Performance is nog vetter, maar extra kosten én extra bijtelling zijn voor mij wat te hoog (zou het kunnen betalen, maar meerwaarde is toch klein). Wat ik wel jammer vind aan de AWD is dat ik de rode remklauwen mis. Dacht eerst dat ik ze wel achteraf kon poedercoaten, maar de Performance heeft mooiere en grotere remklauwen. Is niet hetzelfde.
Succes met je keuze.
Met je eens. Meewaarde is te klein. De AWD is al letterlijk ziekmakend snel.
Heb ze alle 2.......Je leeft maar 1 keer... P is en blijft waanzin voor weinig geld, als je het hebt liggen.....doenIemand al in de performance én awd gereden en het verschil kunnen ervaren? Twijfel, want de P lijkt me toch wel heel leuk. (Heb geld annulering binnen, kan dus weer bestellen haha.)
Mee eens, heb ze allebei gereden en vond het een groot verschil. Te groot verschil idd voor een relatief laag bedrag meer.Heb ze alle 2.......Je leeft maar 1 keer... P is en blijft waanzin voor weinig geld, als je het hebt liggen.....doen
Zeg jij nou dat je ze alletwee hebt? Whaa! Ok. Welke pak je meestal mee? Voel je een range verschil? Is de P minder comfortabel? Dat de P sneller en wat mooier is is helder. Voel je een groot verschil tussen beiden? Tx!Heb ze alle 2.......Je leeft maar 1 keer... P is en blijft waanzin voor weinig geld, als je het hebt liggen.....doen
Zeg jij nou dat je ze alletwee hebt? Whaa! Ok. Welke pak je meestal mee? Voel je een range verschil? Is de P minder comfortabel? Dat de P sneller en wat mooier is is helder. Voel je een groot verschil tussen beiden? Tx!
De auto's zijn identiek afgezien van hele kleine dingetjes zoals grotere remklauw en het spoilertje. Optioneel eventueel 20" velgen, maar die kun je ook achteraf wel aanschaffen. Bij normaal rijden zullen ze niet anders aanvoelen. Het is gewoon dezelfde auto en het is vooral software dat het verschil maakt.
Elon heeft zelfs getweet dat er een aftermarket kit komt om een Non-P te upgraden naar een P. Dat zal dan bestaan uit een software unlock, een spoiler en nieuwe remklauwen
Voor zover mij bekend is er verder niets anders aan de auto's.
En de vering
En de Carbon spoiler is ook echt heel mooi. Maar om daar nou 15k voor neer te leggen. Hier nu ook zo’n 1000/1500 in de AWD en wat een rijgedrag en vermogen. Absoluut geen spijt! Ik denk er niet eens aan dat ik de P eventueel zou kunnen missenBeide redelijk uitgebreid gereden (heb zelf de AWD met inmiddels circa 1.500 km op de teller en heb circa 2 uur in een Performance kunnen rijden).
Performance is uiteraard gewoon sneller en geeft nog meer de kick in de rug als je plankt.
Ik ben enorm fan van vlot optrekken en flink doorrijden en heb geen spijt van mijn keuze voor de AWD.
Nog steeds een schop in je rug als je het pedaal intrapt en je laat gewoon iedereen achter je bij het verkeerslicht.
Het verschil is erg klein.
Ja, de Performance is nog vetter, maar extra kosten én extra bijtelling zijn voor mij wat te hoog (zou het kunnen betalen, maar meerwaarde is toch klein). Wat ik wel jammer vind aan de AWD is dat ik de rode remklauwen mis. Dacht eerst dat ik ze wel achteraf kon poedercoaten, maar de Performance heeft mooiere en grotere remklauwen. Is niet hetzelfde.
Succes met je keuze.
Weet iemand hoe ik dit dan fix bij de iPhone - app? Helemaal afsluiten altijd na gebruik? (als in echt helemaal op in-actief zetten)Ideaal die aanvulling, heb het er nu afgehaald. Werkt voor het behoud van de range een stuk beter!
Thanks .
Weet iemand hoe ik dit dan fix bij de iPhone - app? Helemaal afsluiten altijd na gebruik? (als in echt helemaal op in-actief zetten)
Eindelijk de M3 (LR AWD, Zwart/Zwart, 18", AP/FSD) besteld gekregen. Was een heel gedoe met net overname door US firma, etc, etc. Akkoord gekregen in December, Free supercharging moeten zien voorbijgaan in Februari, de prijsstijging van volgende week en mijn (mild) ultimatum gaf dan de doorslag.
Iemand een gokje op mogelijke leverdatum, het loopt via Belfius Lease.