Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik wilde gisteren een M3 gaan bestellen.

Eerst even mijn leasemaatschappij gebeld met de vraag of ik nog problemen kan verwachten mbt ophalen/betalen ivm dat ze normaal gesproken pas betalen nadat de auto geleverd is.

Kreeg te horen dat de Lage Landen en alle partners daarvan van hogerhand (Rabobank) opgelegd hebben gekregen dat ze geen Tesla meer aan mogen nemen voor de lease, de man aan de telefoon kon niet zeggen wat daar de reden van was.

Ik baal er wel van want we hebben al onze zakelijke auto’s bij hun ondergebracht en nu moeten we voor 1 auto met een andere partij gaan samenwerken.

Maar wat zou de reden zijn? Geen goede ervaringen in het verleden? Of zouden ze de financiële positie van Tesla misschien niet vertrouwen en zijn ze bang dat hun onderpand straks niets meer waard is?

Wie weet het?
 
Ik wilde gisteren een M3 gaan bestellen.

Eerst even mijn leasemaatschappij gebeld met de vraag of ik nog problemen kan verwachten mbt ophalen/betalen ivm dat ze normaal gesproken pas betalen nadat de auto geleverd is.

Kreeg te horen dat de Lage Landen en alle partners daarvan van hogerhand (Rabobank) opgelegd hebben gekregen dat ze geen Tesla meer aan mogen nemen voor de lease, de man aan de telefoon kon niet zeggen wat daar de reden van was.

Ik baal er wel van want we hebben al onze zakelijke auto’s bij hun ondergebracht en nu moeten we voor 1 auto met een andere partij gaan samenwerken.

Maar wat zou de reden zijn? Geen goede ervaringen in het verleden? Of zouden ze de financiële positie van Tesla misschien niet vertrouwen en zijn ze bang dat hun onderpand straks niets meer waard is?

Wie weet het?

shorters kunnen we natuurlijk missen...

mooi dat je een 3 wil bestellen, het probleem met de leasingsmaatiaschappijen is dat zij héél ontevreden waren dat Tesla de prijzen verlaagd heeft. Zij zien liever de prijzen verhogen.
Bij verlagen verliezen zij geld, bij verhogen verdienen ze geld.

Ik ben blij met de prijsverlaging:p
 
  • Like
Reactions: MusQueTear
View attachment 391642 FYI. Mijn fiets (kadermaat 61 en zadel op 88cm van de trapas ) past. Wel voor en achterwiel er uit halen...
Niet-hatchback...
Mooie foto van best wel een groot frame, deze Usa plaatjes had ik ooit al verzameld, ...ongerust of deze niet-hatchback wel geschikt was!
upload_2019-3-30_19-40-38.png

M3.fiets.erin.jpg
In een fietstas, wielen eraf, naast en/of op de achterbank of in de trunk kan natuurlijk ook altijd!