Devils son
Active Member
Nou, mijn rokende Model3 is net gediagnostiseerd in Arnhem: de radiator is lek/defect en moet vervangen worden. Vervangende spullen zijn besteld maar ze konden me niet vertellen of het op voorraad is (hoezo niet, je kan WEL online autos verkopen maar kan je eigen mensen niet vertellen of er onderdelen ergens liggen?) en hoe lang het eventueel gaat duren, ook als de spullen uit de VS moeten komen. De Service man weigerde verder een stap harder te lopen, Tesla Sales Arnhem weigerde ook verantwoording te nemen en verwees terug naar Service en om een lang verhaal kort te maken: van een Netto Promotor hebben ze zojuist een Netto Distractor gemaakt. Wat een schandalig slechte vertoning, iemand schrikt zich het leplazarus met een rokende wagen na superchargen, als ik de verantwoordelijke bij Tesla was had ik al op de stoep gestaan met een bos bloemen, 1000 excuses en de belofte dat ik mijn wagen binnen een aantal dagen terug had OF een nieuwe wagen zou ontvangen.
Nee niet bij Tesla, je laat iemand gewoon in zijn sop (en rokende huurauto) gaar koken. Bedankt voor u geld, veel plezier van uw nieuwe wagen... NOT.
Hoe vervelend het voor jou (en iedereen die op service zit te wachten) ook uitpakt, feit is dat er ineens 2.000 auto's zijn uitgeleverd waarvan velen nu service nodig hebben. Om dat in perspectief te plaatsen, dat is het dubbele van wat VW aan Golfjes op de weg heeft gekregen in Nederland en die heb heel veel meer werkplaatsen ter beschikking.
Dus je kan de servicemedewerkers weinig verwijten. Die doen echt hun best wel, maar hebben gewoon te maken met een enorme piekdrukte waar de organisatie niet op berekend is.
Ik zou ze even de kans geven om het snel op te lossen en ik neem aan dat je ander vervoer hebt ontvangen...