Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zoek het banden/velgen topic, maar deze vond ik niet;
Vraagje, ik heb 19" after market velgen+Michelin zomerbanden gekocht. Ik had als idee om de de 18" all season band + aero voor de winter te gebruiken, echter nu heb ik gisteren m'n SR+ geleverd gekregen met 18" Michelin zomerbanden. Conclusie: ik heb dadelijk 1 set zomerbanden+velgen over.
Iemand tips hoe hiermee om te gaan? Ik overweeg Tesla te mailen om te vragen naar mogelijkheden om de 18"Michelins om te ruilen voor all seasons.

Alvast bedankt!

Search Results for Query: Velgen | Tesla Motors Club
 
Voordat ik de auto bestelde heb ik de vraag gesteld en toen zwart op wit gekregen dat de kabel 7,5m is. 2 maanden na aflevering kreeg ik er een van 4m. Door dat mailtje te laten zien hebben ze hem omgeruild voor 7,5m.

Dus standaard hoort het 7,5m te zijn maar zoals ze zelf zeggen door levensproblemen leveren ze nu (ook) 4m.
Heb je deze recent geruild. En zo ja bij welke Sec. Zit namelijk ook nog op de 7,5 mtr te wachten maar heb niet het idee dat ze mij actief gaan benaderen.
 
Op onze Model 3 ( 11 feb geleverd ) zitten onder het AP-menu ( die menukeuze is ook aanwezig als je niks qua EAP / FSD had bijgekocht, iig toen.. ) een aantal standaard AP functies zoals LDA, ELDA, ( die we dus uitzetten... ) en daronder nog 3 andere die we wel met alle toeters en bellen hebben aanstaan en heel aardig werken. Gelukkig niet te vaak! Die boogjes en afstanden horen dus ook bij de zeg maar 'kale' Model 3.

Ik heb ook een 'kale' model 3 en heb ook de boogjes! Dus lijkt niet afhankelijk van een AP functie. Geleverd begin juni met HW3; weet niet of dat nog verschil maakt?
(hoop nog steeds op AP basic; dat was wel toegezegd begin maart).
 
Hier van het weekend 58°C. Is dat schadelijk voor de auto?
 

Attachments

  • 20190625_064324.jpg
    20190625_064324.jpg
    544.4 KB · Views: 64
Hier van het weekend 58°C. Is dat schadelijk voor de auto?
Ik denk het niet, want door een "gebruikersfout" had ik gisteren per ongeluk opgewarmd naar 66 graden. (vroeg me al af waar die drain van 1km per minuut vandaan kwam:eek:. ) Gelukkig maar even en realiseerde me het bovenstaande ook lezende dat ik mijn interieur niet zelf hoef te beschermen, gezien de "common"38 graden. Ik denk dat je bij < 20% accu de temperatuur helaas zult zien oplopen, omdat dat bij allerlei functies in een geparkeerde auto de minimum SoC is, bijvoorbeeld sentry, preheat.
 
Ik denk het niet, want door een "gebruikersfout" had ik gisteren per ongeluk opgewarmd naar 66 graden. (vroeg me al af waar die drain van 1km per minuut vandaan kwam:eek:. ) Gelukkig maar even en realiseerde me het bovenstaande ook lezende dat ik mijn interieur niet zelf hoef te beschermen, gezien de "common"38 graden. Ik denk dat je bij < 20% accu de temperatuur helaas zult zien oplopen, omdat dat bij allerlei functies in een geparkeerde auto de minimum SoC is, bijvoorbeeld sentry, preheat.
Thx. Leuk gebruikersfoutje. Dat dit dan weer wordt toegestaan is wel apart.

Ik merk nu ook dat de auto op 38 graden wordt gehouden. Niks mis mee. Sowieso vind ik de airco erg goed en snel werken. Top.