Model 3 geleverd gekregen op 9 maart (gehaald in Tilburg). In de weken erna een paar x in mijn tesla account de vraag gesteld over hoe ik EAP kan aanschaffen. Nooit antwoord op gehad helaas. Afgelopen maandag 8/4 SC Groningen gebeld, iemand van verkoop aan de lijn gehad. Deze gaf aan dat ik het via mijn account kan bestellen. Daarop heb ik aangegeven dat dat volgens mij niet kan, maar ik zou nog een x kijken of het nu wel mogelijk was. Dit geprobeerd en werkte natuurlijk niet. Hierna SC Groningen verkoop weer gebeld. Na mijn verhaal zou deze het doorzetten naar service die dan contact met mij zouden opnemen. Gisteren 9/4 eind van de middag maar weer gebeld naar SC Groningen afd service. Deze wist blijkbaar van niets, waarop deze aangaf dat ik een mail moest sturen naar [email protected]. Dit gedaan met mijn wens om AP en FSD aan te schaffen met 50% korting (hierbij een prntscr van de verwijderde blogpost van 1 maart van Tesla hierover meegezonden). Vandaag 10/4 een mail van SC Groningen gehad. Dat de aanbieding van 50% op 21 maart is verlopen en dat ik de upgrades online in mijn Tesla account kan aankopen.... Ze weten echt niets. Slechte zaak. Ben enorm tevreden over de auto, maar van de communicatie wordt je gewoon moe.