theycallmeavi
Member
Bij deze dus nog een verslag van mijn aflevering afgelopen maandag
Afgelopen maandag ben ik rond 16:00 uur vertrokken vanuit Den Haag naar Tilburg om mijn Pearl White M3 op te halen (afspraak stond om 17:30 uur). Onderweg met wat files nog een vrachtwagen tegengekomen met nieuwe Model 3's die onderweg naar Tilburg was haha.
Eenmaal aangekomen bij het Delivery Centre kon ik achteraan de rij aansluiten om mij aan te melden. Na de RDW papieren ondertekend te hebben, kon ik voor de ingang wachten op een shuttle die ons zou brengen naar de locatie waar de auto's afgeleverd zou worden. Omdat het zo druk is met afleveringen wordt dit dus gedaan op een andere locatie dan binnen in de fabriek. Eenmaal aangekomen, zag ik mijn auto direct staan. Met mijn checklist in de ene hand heb ik de auto op mijn gemak nagelopen. Helaas nog een kleine schade aan de bumper rechtsvoor gevonden (parkeersensor niet goed erin geklikt en het uiteinde van de bumper net iets naar buiten toe) en de kofferbakmat die ontbrak. Deze laatste zou er wel bij moeten zitten, aangezien het een LR AWD is.
Vreemd genoeg liep er maar 1(!) Tesla medewerker rond die de schades registreerde en deze was na een hele werkdag blijkbaar helemaal uitgeblust en leek er ook niet veel zin meer in te hebben. Uiteindelijk toch de schade kunnen doorgeven en er werd mij verteld dat deze eind van de week zichtbaar zou worden in de app. Vervolgens kan ik een afspraak maken om dit te fixen. Gelukkig kon hij wel de auto direct afmelden zodat ik gelijk kon wegrijden. En vanaf dat moment, verschijnt er een super brede grijns op je gezicht.. Wat een fijne auto! Echt heerlijk om mee te rijden en maakt, zoals vaak genoeg hier gezegd, superveel goed!
Afgelopen maandag ben ik rond 16:00 uur vertrokken vanuit Den Haag naar Tilburg om mijn Pearl White M3 op te halen (afspraak stond om 17:30 uur). Onderweg met wat files nog een vrachtwagen tegengekomen met nieuwe Model 3's die onderweg naar Tilburg was haha.
Eenmaal aangekomen bij het Delivery Centre kon ik achteraan de rij aansluiten om mij aan te melden. Na de RDW papieren ondertekend te hebben, kon ik voor de ingang wachten op een shuttle die ons zou brengen naar de locatie waar de auto's afgeleverd zou worden. Omdat het zo druk is met afleveringen wordt dit dus gedaan op een andere locatie dan binnen in de fabriek. Eenmaal aangekomen, zag ik mijn auto direct staan. Met mijn checklist in de ene hand heb ik de auto op mijn gemak nagelopen. Helaas nog een kleine schade aan de bumper rechtsvoor gevonden (parkeersensor niet goed erin geklikt en het uiteinde van de bumper net iets naar buiten toe) en de kofferbakmat die ontbrak. Deze laatste zou er wel bij moeten zitten, aangezien het een LR AWD is.
Vreemd genoeg liep er maar 1(!) Tesla medewerker rond die de schades registreerde en deze was na een hele werkdag blijkbaar helemaal uitgeblust en leek er ook niet veel zin meer in te hebben. Uiteindelijk toch de schade kunnen doorgeven en er werd mij verteld dat deze eind van de week zichtbaar zou worden in de app. Vervolgens kan ik een afspraak maken om dit te fixen. Gelukkig kon hij wel de auto direct afmelden zodat ik gelijk kon wegrijden. En vanaf dat moment, verschijnt er een super brede grijns op je gezicht.. Wat een fijne auto! Echt heerlijk om mee te rijden en maakt, zoals vaak genoeg hier gezegd, superveel goed!