Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Voor diegenen die wachten op de Hoegh Trapper: ze kwam deze morgen rond 8u aan in Zeebrugge, maar mocht de haven niet in... tot nu.
 

Attachments

  • IMG_20230222_203138.jpg
    IMG_20230222_203138.jpg
    224.2 KB · Views: 186
Hij lag de hele dag al te draaien op zee...
Was dat nu die "logistieke bottleneck" waar je eerder over sprak 😉
Kan de levering misschien wel weer een dag vertragen 😢
Hoop het niet.
Het blijkt - volgens een medewerker van de haven - moeilijk om voldoende vrachtwagens te vinden om de enorme voorraad wagens (niet alleen Tesla's) vervoerd te krijgen. Er staan de voorbije dagen redelijke files van aan- en wegrijdende vrachtwagens met auto's. Toen ik er deze namiddag passeerde, stonden er zeker 20 combinaties te wachten, volgeladen met Tesla's model Y. Ze komen er aan 🤞.
 
Gisteren inschrijving voertuig kunnen doorgeven, hopelijk is de nrplaat op tijd in Brugge.
was zelfde bij mij, zijn wel een beetje laat maar blijkbaar zijn de wagens pas vrijdag in Brugge toegekomen, nummerplaat gisteren aangevraagd, normaal vandaag arriveren die in Sint-Agatha-Berchem en dan worden die blijkbaar doorgestuurd naar Brugge. Volgens Tesla Brugge zouden die donderdag effectief in Brugge geraken maar ik moet het nog zien...
 
was zelfde bij mij, zijn wel een beetje laat maar blijkbaar zijn de wagens pas vrijdag in Brugge toegekomen, nummerplaat gisteren aangevraagd, normaal vandaag arriveren die in Sint-Agatha-Berchem en dan worden die blijkbaar doorgestuurd naar Brugge. Volgens Tesla Brugge zouden die donderdag effectief in Brugge geraken maar ik moet het nog zien...
 

Attachments

  • IMG_20230301_172059.jpg
    IMG_20230301_172059.jpg
    283 KB · Views: 116