Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
*Ahum, maar weer on topic?, *ahum ;)

Ik heb mijn M3P dinsdag de 24ste opgehaald. Het ging sneller dan verwacht, binnen 15 minuten zat ik al in mijn auto. De aflevering was dus probleemloos. De auto heeft geen schade's, wel het volgende:

- stuur staat niet in het midden bij rechtdoor rijden
- trilling in het stuur rond de 100 km/h (en dat is irritant, want daar zit je maar zo iedere 3,5 seconden op :p)
- mistlamp linksvoor is beslagen
- mat in frunk ontbreekt
- telefoon laadkabeltjes ontbreken (of leveren ze die tegenwoordig niet meer standaard bij?)

15 januari afspraak bij sec om e.e.a. te verhelpen.

Hij rijdt als een kart verder, zonder oncomfortabel te worden. Wat een machine.

En een unieke ervaring zo'n aflevering. :)
 
*Ahum, maar weer on topic?, *ahum ;)

Ik heb mijn M3P dinsdag de 24ste opgehaald. Het ging sneller dan verwacht, binnen 15 minuten zat ik al in mijn auto. De aflevering was dus probleemloos. De auto heeft geen schade's, wel het volgende:

- stuur staat niet in het midden bij rechtdoor rijden
- trilling in het stuur rond de 100 km/h (en dat is irritant, want daar zit je maar zo iedere 3,5 seconden op :p)
- mistlamp linksvoor is beslagen
- mat in frunk ontbreekt
- telefoon laadkabeltjes ontbreken (of leveren ze die tegenwoordig niet meer standaard bij?)

15 januari afspraak bij sec om e.e.a. te verhelpen.

Hij rijdt als een kart verder, zonder oncomfortabel te worden. Wat een machine.

En een unieke ervaring zo'n aflevering. :)
Mijn advies : laat iedere Tesla uitlijnen door een specialist scheelt behoorlijk wat aan slijtage en trillingen.
 
Er zijn in december ruim 11.500 Model3 uitgeleverd.
Meer dan eender welk merk ooit heeft gedaan.

Stel dat 99% perfect was... Dan zijn er nog 115 ontevreden klanten, terwijl 99% een fantastisch resultaat is.

Maar uiteraard heb je daar geen boodschap aan als jij net bij de 115 bent....
Hopelijk vervliegt de ergernis aan 3.4sec eens jullie met de wagen op de baan zijn.

Het is niet de enige Tesla van ons maar inmiddels nummer 3. Wat de 3,4 sec betreft is de X (2018) sneller. Helaas staat deze
al een paar weken op de oprit niets te doen omdat de 12 V batterij kapot is en niet beschikbaar, zo ook geen Rangers beschikbaar. Het wachten is dus tot 14 januari voor deze "reparatie"
Wij zijn zelf zeer zeker wel Tesla fan maar aan de andere kant hoeft echt niet alles met de mantel der liefde bedekt te worden.
MadP***y (mijn vrouw) is heel actief met Tesla oa met een stichting voor zieke kinderen of op politieke congressen dus zo snel zullen we het merk niet afvallen.
Wat mij opvalt is dat bij veel 3 tjes het stuur scheef staat. Verder viel het mij op een heel vieze auto van binnen en buiten na wel mee.
 
  • Love
Reactions: pati07
Moet mijn 3 nog goed inspecteren maar krijgt volgende week een coating en wrap behandeling bij Serge, die ziet vast veel meer:rolleyes:. Wel gezien dat mijn mennekes kabel en blauwe adapter ontbrak. Deze hoorde er volgens de SeC nog steeds bij dus heb ik van hen een setje gekregen. Ik had verwacht dat de 3 sneller zou aanvoelen dan de X ok al is dat op papier niet zo. De 3 mist toch de brute punch de mijn X wel heeft, gelukkig maar:).
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
Moet mijn 3 nog goed inspecteren maar krijgt volgende week een coating en wrap behandeling bij Serge, die ziet vast veel meer:rolleyes:. Wel gezien dat mijn mennekes kabel en blauwe adapter ontbrak. Deze hoorde er volgens de SeC nog steeds bij dus heb ik van hen een setje gekregen. Ik had verwacht dat de 3 sneller zou aanvoelen dan de X ok al is dat op papier niet zo. De 3 mist toch de brute punch de mijn X wel heeft, gelukkig maar:).

De 3 voelt hier zeker niet sneller dan de X helaas. Alle auto’s waren open dus kabels kon je zo pakken van een ander :confused:
 
Er zijn in december ruim 11.500 Model3 uitgeleverd.
Meer dan eender welk merk ooit heeft gedaan.

Stel dat 99% perfect was... Dan zijn er nog 115 ontevreden klanten, terwijl 99% een fantastisch resultaat is.

Maar uiteraard heb je daar geen boodschap aan als jij net bij de 115 bent....
Hopelijk vervliegt de ergernis aan 3.4sec eens jullie met de wagen op de baan zijn.

Ik begreep van een collega die zijn M3 in A'dam had opgehaald, dat bij zijn shifting er een groot deel was geleverd met Amerikaanse koplampen (iets met een oranje kleur en ander lichtbeeld dat in de EU niet is toegestaan). Al die auto's moesten ter plekke aangepast worden, met enorme vertragingen etc tot gevolg.

"stel dat 99% perfect was", schat ik zelf wat rooskleurig in, maar ik weet uiteraard ook niet wat het werkelijke percentage is.
 
//**//
Wat mij opvalt is dat bij veel 3 tjes het stuur scheef staat. Verder viel het mij op een heel vieze auto van binnen en buiten na wel mee.

stuur scheef : los van het feit dat het niet hoort bij aflevering : bij het uitlijnen wordt dit rechtgezet. (had ik ook bij mijn laatste Saab)


algemeen :
Ikzelf ben ook twee dagen gaan in Amsterdam geweest, om nieuwe berijders wat uitleg te geven.
Ik heb toch naar schatting een 25tal wagens van heel nabij gezien. Die waren allemaal in orde.
Er was er eentje (de 26e laat ons zeggen) waar de eigenaar meteen lakschade had gezien - die hebben we dan logischerwijze en volgens afspraak meteen doorverwezen naar Tesla, ik weet dus niet of daar nog andere problemen waren.

Ze waren ook netjes binnen, buiten kon inderdaad beter.
 
Mijn advies : laat iedere Tesla uitlijnen door een specialist scheelt behoorlijk wat aan slijtage en trillingen.
Thanks, maar ik laat hem in eerste instantie uitlijnen bij Tesla. Dat hebben ze ook met mijn Model S gegaan en dat is me prima bevallen. Daarnaast moeten (en willen) ze de auto gewoon goed afleveren.
Ik vraag me wel af wat ze met de trilling in het stuur gaan doen, geen idee of ze in een SeC nog banden balanceren of dat ik dan naar Euromaster wordt doorverwezen.
 
Ik heb m hoor, zo blij als een kind :)

4B881CE6-2626-4496-90A7-70895680CA46.jpeg