Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 reservering overdragen

This site may earn commission on affiliate links.
Hi,

Na 5 jaar een Model S gereden te hebben uiteindelijk toch voor een Model X 100D gegaan omdat de Model 3 nog even op zich liet wachten. Heb destijds wel in de winkel in de rij gestaan voor een reservering, en inmiddels is ook de configurator open voor levering februari/maart.

Omdat ik zelf nu net een paar maandjes de Model X heb, heb ik de reservering niet meer nodig en zou ik graag een kennis hiervan gebruik laten maken.

Officieel mag het ongetwijfeld allemaal niet, maar wie heeft er ervaring mee? Met name de tenaamstelling en de financial lease, is dat voor elkaar te krijgen?

Hoor het graag!
 
Denk dat het nutteloos is omdat iedereen die een reservering heeft nu al bijna aan de beurt is of al aan de slag kan. Zelfs als je vandaag reserveert heb je al snel beet. Dus gewoon geld terugvragen lijkt me eenvoudiger. Mogelijk dat Tesla daarom ook snel mensen de mogelijkheid geeft om te bestellen: geen handel in reserveringen en iedereen die het geld in de zakken brandt kan snel bestellen en dat is weer goed voor de productie pijplijn.