Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3: Wie bestelde nog?

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi,

Via mijn broer die een S en X heeft (en daardoor wat voorrang krijgt) reserveerde ik 2 model 3's op 1/4/2018. Volgens Tesla waren het letterlijk nummer 6 en 7 die geleverd zullen worden in België.

In de account staat levering voorzien einde 2018 terwijl mijn store zegt: april 2018. Wie moet je nu geloven eigenlijk? Weet de store meer? Of net niet en tasten ze ook maar in het duister? (ik had dat gevoel althans vroeger al wel)

Groet!
 
ik heb een reservatie van 17/3/2016 (ja, u leest het juist :17 maart 2016;)) en eentje van 1/4/2016 ,tijdens de live voorstelling.
Dus, zal ik wel tussen de eerste en de vijfde te leveren model 3 zitten zeker....
Noem gewoon eens de naam van uw contactpersoon die deze onzin in uw oren heeft geblazen. :rolleyes: (waarschijnlijk weet ik het wel)
(zei hij niet toevallig 1 april 2018?)
Sorry, maar die weten echt nog geen fluit van de leveringen voor de model 3
 
  • Like
  • Funny
Reactions: HWS and FVO
Ik zie dit nergens staan op MyTesla. Had er twee besteld ergens in april of mei vorig jaar. Pas daarna werd mijn S besteld.

Mogelijk heb ik ze op ander e-mailadres (collega) in bedrijf besteld ofwel is dit niet bij iedereen zichtbaar?
 
ik heb een reservatie van 17/3/2016 (ja, u leest het juist :17 maart 2016;)) en eentje van 1/4/2016 ,tijdens de live voorstelling.
Dus, zal ik wel tussen de eerste en de vijfde te leveren model 3 zitten zeker....
Noem gewoon eens de naam van uw contactpersoon die deze onzin in uw oren heeft geblazen. :rolleyes: (waarschijnlijk weet ik het wel)
(zei hij niet toevallig 1 april 2018?)
Sorry, maar die weten echt nog geen fluit van de leveringen voor de model 3

Oei... dat weet ik niet meer... Luc alvast niet ;)
 
Model 3: Wie bestelde nog?
Niemand.;)

Er zijn bij mijn weten nog geen bestellingen in Europa. Enkel reservaties.

Tot zover de taal-politie.:D:D:D


Ter zake : er is in een Aartselaar schijnbaar een grappenmaker die wel meer nonsens verkoopt.

Zo heb ik recent aan een openbare laadpaal iemand ontmoet die een S in Aartselaar wou kopen; en die wist mij te vertellen dat bij ieder jaarlijks onderhoud de batterij naar Tilburg werd gestuurd en dat men daar de slechte cellen vervangt door goede.

De service in Aartselaar is top; en ook in de store werken een paar toppers. Maar er is er toch eentje die uit de toon valt.:confused:

 
Last edited:
  • Like
Reactions: Xfrank and FVO
Hoi,

Via mijn broer die een S en X heeft (en daardoor wat voorrang krijgt) reserveerde ik 2 model 3's op 1/4/2018. Volgens Tesla waren het letterlijk nummer 6 en 7 die geleverd zullen worden in België.

In de account staat levering voorzien einde 2018 terwijl mijn store zegt: april 2018. Wie moet je nu geloven eigenlijk? Weet de store meer? Of net niet en tasten ze ook maar in het duister? (ik had dat gevoel althans vroeger al wel)

Groet!

Ik was maandag bij een zeer grote Tesla store in Basel CH, zij weten nog helemaal niets van v.w.b. de levering van de M3.
Men maakte wel de opmerking dat ze de M3 niet voor begin 2019 verwachten, verder hebben we 'hier' heel wat meer informatie wat de M3 betreft. Nog nooit zoveel Tesla's bij elkaar gezien, veel model X.
 
Best knap !! Er is nog niks bekend betreft levering. Mischien is de Basic 2WD tegen die tijd beschikbaar.

Nou ja ik citeer alleen maar de tekst van de Tesla site zelf... zie de afb. Maak ervan wat je zelf wilt. Zo formuleert Tesla het zelf, als ik inlog op mijn reservering.... Mvg, Bert

Ps ik ga voor de Long Range versie, staat ook nog ergens in mijn Tesla inlog gegevens!


Tesla.Reservering.jpg
 
Precies. Hoe graag ik het ook hoop dat er dit jaar al Model 3'en in Nederland komen, die kans is extreem klein. Zie de tekst op deze pagina Model 3

2018
De productie van vierwielaandrijving begint in het voorjaar

Internationale leveringen van voertuigen met het stuur aan de linkerzijde beginnen in de tweede helft van het jaar
 
En er zijn er met een reservering uit 1969.... ;)

Maar... even serieus: voor zover ik heb begrepen is het moment van reserveren icm al dan niet tesla medewerker of tesla bezitter zijn bepalend voor het moment van uitnodigen voor samenstellen van de auto (bestelling)..... dus als je die dan een maand laat liggen dan kan de 1e reservering zomaar de 10000e levering zijn. Andersom: op het moment dat je direct besteld dan haal je wellicht een aantal andere reserveerders in....
 
  • Funny
Reactions: CJA Hulskamp