Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

model 3 zakelijk kopen

This site may earn commission on affiliate links.
Ander idee misschien nog wanneer je de wagen wel door de zoon gereden zal worden, nagaan of het niet interessanter is om de Tesla in de operational lease te nemen. Partijen als Tesla Model 3 Long Range Dual Motor AWD 4d leasen v.a. € 584,37 | 12.367 Zakelijke Leaseauto's! ← LeasePlan Direct bieden 'm ook aan met een totaalprijs inclusief verzekering. Zolang er dan in de kleine lettertjes niets staat over een hoge toeslag dan kan dit gunstiger zijn dan aanschaf bij zo'n hoge verzekeringspremie bij het alternatief.
 
Ander idee misschien nog wanneer je de wagen wel door de zoon gereden zal worden, nagaan of het niet interessanter is om de Tesla in de operational lease te nemen. Partijen als Tesla Model 3 Long Range Dual Motor AWD 4d leasen v.a. € 584,37 | 12.367 Zakelijke Leaseauto's! ← LeasePlan Direct bieden 'm ook aan met een totaalprijs inclusief verzekering. Zolang er dan in de kleine lettertjes niets staat over een hoge toeslag dan kan dit gunstiger zijn dan aanschaf bij zo'n hoge verzekeringspremie bij het alternatief.
Grappig, ik zat ook aan operational lease te denken als constructie om de periode tussen 20 jaar en 22 jaar te overbruggen.
Enig obstakel kan zijn of LeasePlan rijders jonger dan 22 jaar accepteert als hoofdbestuurder op een Tesla M3
 
oke dus dan maakt het niet uit dat persoon in kwestie geen rijbewijs heeft? Mijn zoon word ook gewoon directeur van de bv. Hij heeft verder geen personeel in dienst maar omdat het allemaal zo goed loopt is een BV aanvragen de beste optie in dit geval. Maar mijn vraag is dan ook mag ik als moeder gewoon in die auto rijden? Ik rij hem naar zijn afspraken dus dan is dan weer wel zakelijk. Ik vind dit wel heel erg lastig allemaal. Heb er verder niet veel verstand van.
Als enkel uit fiscale overweging je zoon een BV opricht, wat bij een resultaat van 150K pas een voordeliger keuze is, wil ik hem eerst feliciteren met zijn behaalde succes. Ik begrijp dat hij ook al een prive-chauffeur (u) heeft die dus op dit moment de regelmatige bestuurder is. Op basis daarvan komt de auto in principe op naam van de BV en kunt u deze als zodanig registreren en verzekeren met u als bestuurder. Als dit in een later stadium veranderd heeft u feitelijk correct gehandeld bij het afsluiten van de verzekering.