TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Model S Integrated Center Console (de nieuwe) zit erin.

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by PascalH, Aug 12, 2016.

1. PascalH

PascalH Member

Sinds een kleine week zit in mijn classic Model S de nieuwe Integrated Center Console.
    Zoals ik het kan zien is het dezelfde als in de Model X behalve de USB aansluitingen. En/of dezelfde als de facelift Model S maar dan met de bekerhouders achter.(In de gefacelifte Model S ICC zitten geen bekerhouders achterin...raar...klopt dit?)

Dik tevreden: enorm veel opbergruimte, handig smartphone laad dock, (ik heb de iPhone 6/6plus houder). Wel een heel stuk duurder dan de vorige CC.

De oude gaat er helemaal( !!!) uit en alleen de armrests en plaatje worden overgezet. Dit om kleurverschil tegen te gaan.

Bekerhouders achterin
    IMG_2688.jpg

De 2 bekerhouder verdelers en de smartphone dock open

IMG_2692.jpg

iPhone 6S in houder
    IMG_2693.jpg

Bijrijders kant

IMG_2694.jpg

Even om aan te geven hoe diep de ICC is: 3 flessen wijn(had even niets anders bij de hand) passen er in als je 1 beker houder verdeler eruit haalt
    IMG_2695.jpg

Tevens had ik gevraag of ik de oude mee terug kon krijgen en dat kon, dus mocht iemand nog onderdelen nodig hebben dan kan dit tegen een kleine vergoeding, jachtvloer, lederen zijpanelen, airco roostertjes , console compleet laat maar weten. IMG_2706.jpg

• Like x 6
  2. nico180

nico180 Member

De nieuwe van de nieuwe center console :) wel beter zo de achterste houders.

Ben benieuwd of de nieuwe bestellingen al zullen mee krijgen, zullen we snel weten.

• Like x 1
  3. nico180

nico180 Member

Is er al een kabeltje voor de console met USB-C ?
    Voor wie dus geen apple of een micro-usb connector gebruikt. Ik loop dus nog te prutsen met een losse USB-C kabel

4. ErnstT

ErnstT Active Member

mooi die wijnfleshouders... wat kost deze ombouw nou?

• Funny x 1
  5. PascalH

PascalH Member

€1472,- incl btw en montage en een houder voor de smartphone

6. PascalH

PascalH Member

Niet dat ik weet in de verpakking. Er zaten er 2 in : Lightning en Micro-USB

7. stev

stev Member

o_O
    Dat geven we beter aan een nieuwe handtas voor madam als we lang willen leven.;)

• Funny x 2
  8. KristofL

KristofL Member

Ik vind dat toch echt wel heel veel geld voor een center console, ik zou er ook graag een hebben, maar ik vind dit gewoon absurd veel geld.

9. René ZAP

René ZAP Member

Eerdere Tesla center consoles met after inbouw kostte nog 550 euro. Flink verschil.

10. EdwardV

EdwardV EdwardV

Ja klopt bij ons geen bekerhouders achter heel raar ! Wel de usb aansluitingen en smarphone dock.

• Informative x 1
  11. Bankroetlama

Bankroetlama Member

Er rijden mensen met auto's van minder geld rond

12. twall-e

twall-e Roaming

De oude console was ook 600 euro voordat hij niet meer verkocht werd, de nieuwe gaat voor 1200 van eigenaar verruilen en dat is dan nog excl. uitbouw van de oude. Maar blijkbaar krijg je er dus nu wel rear cupholders bij, dat zit in onze facelift dus nog (net) niet. Maar al voordat de facelift was aangekondigd was al duidelijk dat hij met (nieuwe) console geleverd zou worden en de meebestelde niet verrekend zou worden.

13. PimEffting

PimEffting Member

14. davandy

davandy Model S 85D Multicolor red

Veel geld voor iets dat er standaard zou moeten inzitten.
    Ik heb de vorige ook besteld anders was de wagen niet volledig naar mijn smaak, en dat was idd 600 euro.

15. ErnstT

ErnstT Active Member

• Funny x 1
  16. Yoshi

Yoshi Member

Voor heb ik, achter niet, was wel handig geweest daar nog bekerhouders. Wat iemand laatst ook zei was dat je niet zo'n handvat boven het raam hebt achterin. Waarom zouden ze dat achterwegen hebben gelaten? Was vaak een must voor mijn passagiers gezien mijn rijstijl :rolleyes:

Verder zag ik ooit een middenarmsteun langskomen, aangezien er meestal maar twee mensen bij me achter zitten. Iemand die zoiets heeft ingebouwd en werk het een beetje?

17. twall-e

twall-e Roaming

Die heeft evannex ook en kon je destijds ook bij Tesla bestellen. Meen dat ik in een Amerikaans draadje las dat je net zo goed de evannex kon nemen aangezien die makkelijker wegneembaar was en steviger zat?

18. Yoshi

Yoshi Member

Oh inderdaad, ziet er goed uit, die maar bestellen dan :rolleyes:

19. Mark1969

Mark1969 Member

Ik vind de nieuwe CCI wel erg ruimtelijk. Ik heb daarom op de vakverdelers een bakje geplaatst voor de losse spullen. Daar liggen een pen, portemonnnee, pepermuntjes, laadpas, etc voor het grijpen.

Hij klemt zich vast. Daarom geen schuivende spullen. Alleen als ik iets eronder nodig heb moet ik het bakje eerst verwijderen.

Meer mensen met dergelijke workarounds?

• Informative x 1
  20. PascalH

PascalH Member

Dit klopt niet. De nieuwe kost €1406 euro inclusief btw ( dit is de basis prijs inclusief inbouw en uitbouw) daar komt dan nog bij €70 inclusief btw voor een Smartphone dock (inclusief 1 haakse usb en 1 haakse Lightning)

Share This Page