Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S Integrated Center Console (de nieuwe) zit erin.

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds een kleine week zit in mijn classic Model S de nieuwe Integrated Center Console.
Zoals ik het kan zien is het dezelfde als in de Model X behalve de USB aansluitingen. En/of dezelfde als de facelift Model S maar dan met de bekerhouders achter.(In de gefacelifte Model S ICC zitten geen bekerhouders achterin...raar...klopt dit?)

Dik tevreden: enorm veel opbergruimte, handig smartphone laad dock, (ik heb de iPhone 6/6plus houder). Wel een heel stuk duurder dan de vorige CC.

De oude gaat er helemaal( !!!) uit en alleen de armrests en plaatje worden overgezet. Dit om kleurverschil tegen te gaan.


Bekerhouders achterin
IMG_2688.jpg



De 2 bekerhouder verdelers en de smartphone dock open

IMG_2692.jpg



iPhone 6S in houder
IMG_2693.jpg




Bijrijders kant

IMG_2694.jpg




Even om aan te geven hoe diep de ICC is: 3 flessen wijn(had even niets anders bij de hand) passen er in als je 1 beker houder verdeler eruit haalt
IMG_2695.jpg





Tevens had ik gevraag of ik de oude mee terug kon krijgen en dat kon, dus mocht iemand nog onderdelen nodig hebben dan kan dit tegen een kleine vergoeding, jachtvloer, lederen zijpanelen, airco roostertjes , console compleet laat maar weten.
IMG_2706.jpg
 
Zoals ik het kan zien is het dezelfde als in de Model X behalve de USB aansluitingen. En/of dezelfde als de facelift Model S maar dan met de bekerhouders achter.(In de gefacelifte Model S ICC zitten geen bekerhouders achterin...raar...klopt dit?)

Ja klopt bij ons geen bekerhouders achter heel raar ! Wel de usb aansluitingen en smarphone dock.
 
  • Informative
Reactions: PascalH
De oude console was ook 600 euro voordat hij niet meer verkocht werd, de nieuwe gaat voor 1200 van eigenaar verruilen en dat is dan nog excl. uitbouw van de oude. Maar blijkbaar krijg je er dus nu wel rear cupholders bij, dat zit in onze facelift dus nog (net) niet. Maar al voordat de facelift was aangekondigd was al duidelijk dat hij met (nieuwe) console geleverd zou worden en de meebestelde niet verrekend zou worden.
 
Voor heb ik, achter niet, was wel handig geweest daar nog bekerhouders. Wat iemand laatst ook zei was dat je niet zo'n handvat boven het raam hebt achterin. Waarom zouden ze dat achterwegen hebben gelaten? Was vaak een must voor mijn passagiers gezien mijn rijstijl :rolleyes:

Verder zag ik ooit een middenarmsteun langskomen, aangezien er meestal maar twee mensen bij me achter zitten. Iemand die zoiets heeft ingebouwd en werk het een beetje?
 
Ik vind de nieuwe CCI wel erg ruimtelijk. Ik heb daarom op de vakverdelers een bakje geplaatst voor de losse spullen. Daar liggen een pen, portemonnnee, pepermuntjes, laadpas, etc voor het grijpen.

Hij klemt zich vast. Daarom geen schuivende spullen. Alleen als ik iets eronder nodig heb moet ik het bakje eerst verwijderen.

Meer mensen met dergelijke workarounds?
 
  • Informative
Reactions: PascalH