Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Hopelijk doen ze er alles aan om de wagens van de Hoegh Trove nog uit te leveren. Dit verwacht ik wel, want dit zal aardig aantikken in de cijfers van Q4.
Waarschijnlijk moeten we niet op een spectaculair aflever ritueel rekenen, eerder een bizar... ;)
Ik heb het vermoeden dat het inderdaad last minute werk wordt. Maar goed, ook de 31e kom ik nog vrolijk langs in Tilburg
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Er stonden een aantal wagens (S en X) die ze dit jaar niet meer willen ophalen.
Maar geen nood. Ze proberen de wagens te koppelen aan andere wachtenden met dezelfde configuratie en dan hebben ze niks. Moeten ze maar op de volgende boot wachten. Dat is blijkbaar de reden dat de VIN nummers terug "hidden" zijn.

De Huidige lichting die ik gezien heb heeft wel nog de parkeersensoren.
 
Last edited:
ETA van de Hoegh Trove is terug aangepast naar 23/12 16:00uur
Screenshot_20221217_160942_Samsung Internet.jpg
 
  • Like
Reactions: maarten.claes
Had je wel een Vin maar nog geen factuur met het Vin nr?
Ik heb ook de factuur met Vin, dus ik neem aan dat dit niet ingetrokken gaat worden.
Ja, ik had een zichtbare VIN, maar die staat niet op de ‘Aanbetalingsfactuur 2’(Creditnota in mijn geval).

Bij mij voorlopig nog 27-31/12.
Heb jij een hidden VIN?

Het gaan nog lange weken worden. Nu ik hem heb gezien, kan ik hem niet meer uit mijn hoofd krijgen.
Ook hier een ‘ja’, de hidden VIN is nog steeds dezelfde.
Nu worden het voor mij toch ook wel héél lastige en lange weken.
 
Last edited:
Bij mij is de VIN ook niet meer zichtbaar. Nog wel een eindfactuur met VIN. Verwachte levertijd 20-31 december. Ik ben benieuwd wat Tesla voor rare truuken gaat uithalen om dit jaar nog te leveren...
Overigens heeft mijn collega ook een S Plaid in bestelling staat die 8 december geleverd had moeten worden. Tot op heden nog niet geleverd in Groningen.