Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Morgen heb ik de MXP een week in bezit. 600km op de teller inmiddels. Wat een pracht auto, jullie hebben een hoop om naar uit te kijken :) Hopelijk verlopen de leveringen zo op de valreep een beetje soepel.

Eergisteren ook de holliday update ge-pushed gekregen, blij dat die zo snel kwam, want normaliter zit je wel wat langer op de factory-firmware.

Het rijden is echt subliem. Auto is heerlijk stil en de Plaid mode is waanzinnig. Heb al iemand bij mij in de auto gehad, die er licht van in zijn hoofd werd 😅 Yoke stuurt eigenlijk heerlijk. Het enige wat verschrikkelijk is, zijn de richtingaanwijzers. Voor op de snelweg, helemaal i.c.m. auto lane change fantastisch. Maar op een rotonde je richting aangeven bij het verlaten van de rotonde is praktisch onmogelijk. En dat is toch hier in Nederland wel iets wat de medeweggebruikers wel kunnen waarderen. Ik vind dit wel een zeer slecht punt en is naar mijn idee ook niet iets wat kan wennen.

Verder is de auto ook eigenlijk perfect afgeleverd. Geen panelgaps of andere rare puntjes, waarover je zo veel leest (of ik ben gewoon niet zo kritisch..). Enige waar ik een beetje last van heb is een lichte trilling tijdens het rijden. Ik vermoed een lichte vlakking op de banden van het stil staan op de boot. Als dit blijft neem ik eens contact op met het service centre.
 
De Hoegh Shanghai ligt voor anker te wachten op de Hoegh Trove.
Spannend!
Hoegh Trove 22-12.jpg
 
  • Like
Reactions: xbrjo
De mensen die wachten op de LR Y van de Shanghai krijgen deze avond allemaal sms voor levering afspraak laatste paar dagen van het jaar. zit hoopvol naar mn telefoon te staren 🥺
Bij mij is de EDD uiteindelijk van begin naar eind december nu naar 9-23 Jan verschoven ondanks dat de VIN op de Hoegh trove terug te vinden *was* . Ik kijk tegen nog zeker een paar moeilijke weken tegenaan als iedereen hier ondertussen bediend wordt. Hopelijk krikt dit jouw moraal wat op :) good luck 🍀
 
  • Love
Reactions: Hurkie