Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Dat lukt helaas niet. Kan deze gegevens wel te zien krijgen van mijn huidige wagen, maar op mijn nieuwe staat deze info nog niet.
Dat zal mss maar te zien zijn zodra de auto effectief geleverd is.

Dit is alles dat ik te zien krijg van mijn nieuwe bestelling
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2023-04-19 133539.png
    Schermafbeelding 2023-04-19 133539.png
    21.3 KB · Views: 74
Ophaling staat dus gepland donderdag 27/04 om 11h30.

Afgelopen zaterdag de factuur ontvangen en deze ochtend betaald.

Maar verzekering heeft nog geen documenten ontvangen, aldus kan ook het kenteken niet worden aangevraagd.

Op e-mail van vrijdag hebben ze nog niet geantwoord.
Via telefoon krijg je een bandje te horen dat het druk is en ik later moet terug bellen.
Nuja, wil ik donderdag mijn wagen kunnen ophalen ga ik vandaag wel het kenteken moet kunnen aanvragen. Maar Tesla contacteren is helaas hopeloos.

Iemand die wel al documenten heeft ontvangen of een rechtstreeks nr heeft van Tesla sales of contactpersoon?


De Tesla service is echt wel waardeloos. Wat een verschil met 2016 toen ze ten alle tijde bereikbaar waren en alles van een leie dakje liep ....
 
  • Like
Reactions: maarten.claes
Ophaling staat dus gepland donderdag 27/04 om 11h30.

Afgelopen zaterdag de factuur ontvangen en deze ochtend betaald.

Maar verzekering heeft nog geen documenten ontvangen, aldus kan ook het kenteken niet worden aangevraagd.

Op e-mail van vrijdag hebben ze nog niet geantwoord.
Via telefoon krijg je een bandje te horen dat het druk is en ik later moet terug bellen.
Nuja, wil ik donderdag mijn wagen kunnen ophalen ga ik vandaag wel het kenteken moet kunnen aanvragen. Maar Tesla contacteren is helaas hopeloos.

Iemand die wel al documenten heeft ontvangen of een rechtstreeks nr heeft van Tesla sales of contactpersoon?


De Tesla service is echt wel waardeloos. Wat een verschil met 2016 toen ze ten alle tijde bereikbaar waren en alles van een leie dakje liep ....

Mijn contact is arno. Service center Kortrijkse steenweg.
of hij kan helpen weet ik niet.
Gsm heb ik niet.

als ik bel naar hen dan wordt daar altijd opgenomen…
Ik zelf heb wel nog geen leverdatum.
Weetje reeds of het HW4 is?

[email protected]
 
Als ik bel naar hen dan wordt daar altijd opgenomen…
Ik zelf heb wel nog geen leverdatum.
Weetje reeds of het HW4 is?

[email protected]

Ze hebben daarnet toch op een nieuwe mail geantwoord. Alleja, echte antwoorden op mijn vragen waren het jammer genoeg ook niet.
Moet afwachten op telefoon van Brugge .... ben benieuwd. Als ik niets hoor zal ik niet zomaar naar Brugge gaan, dus hopelijk komt het in orde.

HW4 geen idee. Volgens Tesla service is het HW3.
Maar of dat klopt geen idee, ze wisten zelfs niets van het aangepaste dak terwijl dat al officieel is aangekondigd. Dus de info die ik van hen krijg acht ik niet betrouwbaar. Onbegrijpelijk .....
Mijn VIN start met 508 .... terwijl er in EU auto's rondrijden met HW4 met VIN 502 ....
Zal het dus zelf moeten vaststellen wanneer ik auto (hopelijk) donderdag ga ophalen.