Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Softwarematig kun je dit zien door naar het kopje service te gaan en op voertuiginformatie te klikken. Daar zou dan 4.0 moeten staan bij computer.

Optisch:

Als de camera's een dergelijke gloed hebben kun je daar wel van uitgaan denk ik:

hardware-4.0.jpg


En anders is de kwaliteit natuurlijk veel beter bij het gebruik van de camera's. Is niet te missen zou ik zeggen.
ik krijg die camera;s niet zo in beeld maar ik denk dat het gelijkaardig is en dus HW4

20230427_172809.jpg
 
Vandaag is mijn VIN nummer in het Tesla account verdwenen?

De Model X LR staat op de Hoegh Manila die 1 Mei aankomt in Rotterdam.

Betekent dit dat ik nu nog langer moet wachten en dat de auto wordt toegekend aan iemand anders? Zou dat echt een zeer asociale move van Tesla vinden eigenlijk.
 
Vandaag is mijn VIN nummer in het Tesla account verdwenen?

De Model X LR staat op de Hoegh Manila die 1 Mei aankomt in Rotterdam.

Betekent dit dat ik nu nog langer moet wachten en dat de auto wordt toegekend aan iemand anders? Zou dat echt een zeer asociale move van Tesla vinden eigenlijk.
Men lijdt het meest door het lijden dat men vreest. .

Je kunt wel bij een Tesla Store op basis van je reserveringsnummer (RN) laten checken welke VIN er gematcht is. Misschien hebben ze andere auto gematcht.

Hebben ze voor mij in de nieuwe store in Den Haag gedaan.

Overigens wordt bij mij de aflevering in Utrecht gedaan, vanwege werkzaamheden in Tilburg.
 
Mijn auto is sinds deze week terug van de spuiterij. Alle oneffenheden (een stuk of 10-15 plekjes met stof in de lak, putjes die bijgewerkt waren met een lakstift (?) en hele stukjes die gewoon niet geraakt waren met lak (??) zijn mooi hersteld onder garantie.

Top service aan deze kant (uiteraard hoort QA dit te voorkomen, maar laten we het maar op groeipijn houden).

Nu bij de wrapper. Na de vakantie ophalen en eindelijk rijden 😌
 
  • Love
Reactions: Dikkie Dik
Vraagje: is er iemand hier met een nieuwe S/X die een sleutel heeft besteld via de US?

Wil dit doen (vrienden in de US die hem door kunnen sturen), alleen weet niet of dit wel werkt met EU modellen.

Lijkt mij dat dit gewoon moet werken. De nieuwe S/X wordt zelfs in Amerika gebouwd :cool:

Ik zie dat die in NL niet in het assortiment is opgenomen. Je zou ook nog even kunnen wachten, ervaring leert dat dit vaak op korte termijn gebeurd.
 
Vraagje: is er iemand hier met een nieuwe S/X die een sleutel heeft besteld via de US?

Wil dit doen (vrienden in de US die hem door kunnen sturen), alleen weet niet of dit wel werkt met EU modellen.


Sleutel moet ingeleerd worden. Komt ranger voor.

Voor mijn S duurde het even, maar na twee weken werd afspraak ingepland.
 
Denk dat ze teveel aanvragen voor een gewoon stuur kregen en het op deze manier eenvoudiger en goedkoper is.
Ik denk dat ze momenteel zoveel mogelijk mensen richting rond stuur willen duwen omdat er een kwaliteitsprobleem is met de Yoke. Er is vroegtijdige slijtage te zien.
Ook ik heb hiervan al de eerste sporen gezien en melding gedaan na 3000km. Ze zijn momenteel aan een oplossing aan het werken om de Yoke uit ander materiaal te maken, maar dit zal pas in juni beschikbaar zijn. Waarschijnlijk gaan de huidige versies allemaal vervangen moeten worden.
 
Twitter user https://twitter.com/LucWaterlot heeft deze foto's gemaakt van een Model S bij Tesla Brugge.
Mmmm ... toevallig net dezelfde configuratie als de wagen die er op mij staat te wachten :D :D
 

Attachments

  • Fu5b9AkWYAQbf5R.jpg
    Fu5b9AkWYAQbf5R.jpg
    546.2 KB · Views: 47
  • Fu5b9u9WcAEAQPO.jpg
    Fu5b9u9WcAEAQPO.jpg
    484.3 KB · Views: 44
  • Fu5b9W7WIAIMKOm.jpg
    Fu5b9W7WIAIMKOm.jpg
    420.2 KB · Views: 49
  • Fu5b-HwWwAAvv7H.jpg
    Fu5b-HwWwAAvv7H.jpg
    440.7 KB · Views: 42
  • Fu7tqusWIAAdu36.jpg
    Fu7tqusWIAAdu36.jpg
    88.8 KB · Views: 45
  • FvBjJ-8XsAAQoOY.jpg
    FvBjJ-8XsAAQoOY.jpg
    376.3 KB · Views: 45
  • FvBjJteXgAAjRK0.jpg
    FvBjJteXgAAjRK0.jpg
    127.1 KB · Views: 46
  • FvBjKOzWcAE16yC.jpg
    FvBjKOzWcAE16yC.jpg
    213.5 KB · Views: 49