You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan de twijfels niet voor je wegnemen, maar ik ben inmiddels zo erg gewend aan de knoppen op het stuur, dat wanneer ik in de auto van mijn vrouw rijd ik op zoek ben naar de knoppen en juist weer moet wennen aan de 'stengels'.Hier nog 1, het kriebelt!
Maar wordt niet inruilen via Tesla dan. Hier een S LR+ FSD van 12-20 met 25k km. Inruilvoorstel 39k......
En zit wel heel erg met het ontbreken van de richtingaanwijzer.....
Denk het wel als je voor het eind van de maand de nieuwe in ontvangst neemt. Zal dus een stock wagen moeten worden.Poehhh die prijsverlagingen laten mij wel twijfelen om nieuwe X te kopen..... want mijn huidige 2020 Model X met 80.000 op de teller moet nog wel te verkopen zijn voor 60 - 65k dus dan voor 40k meer een gloednieuwe.....
Weet iemand of de FSD actie nog geldt? Dan wordt het helemaal interessant!
Exact; mijn Broer's S is een paar maand jonger dan de mijne: omvormer kapot: 2000€....op de 2ehandarkt vrees ik van wel. Voor jou wellicht niet, al loop je vanaf nu wel meer risico op grotere kosten.
Inderdaad, had het ook. Stapte in de huur-Model Y en was gefrustreerd dat ik weer zelf het ding in D moest zetten en richting moest aangeven met die molenwieken.Kan de twijfels niet voor je wegnemen, maar ik ben inmiddels zo erg gewend aan de knoppen op het stuur, dat wanneer ik in de auto van mijn vrouw rijd ik op zoek ben naar de knoppen en juist weer moet wennen aan de 'stengels'.
Een fase van de omvormer van mijn 2017 MX klapte er ook in het voorjaar uit. Aircopomp begon te fluiten in de winter.Exact; mijn Broer's S is een paar maand jonger dan de mijne: omvormer kapot: 2000€....
Ik heb het getril nog niet gevoeld op mijn MX Plaid. De 2017 MX had het wel maar ik vond het nooit nodig om hierover te gaan janken, omdat je het enkel had als je echt plankgas ging op oneffen wegdek, en dan nog stoorde het me niet.Vraagje aan de refresh rijders. Heeft iemand de N2itive kit 1 geinstalleerd? Zo ja, waar? Ik kreeg van N2itive een adres in het noorden van NL, ik weet dat elke bandenboer dit zou moeten kunnen installeren, maar ja.. ik wil niet de eerste zijn
Dat doen ze inderdaad, maar ik merk toch een verschil in hoe ver ze open gaan tussen wanneer ik voor de deur voorbij wandel, en wanneer ik er niet ben.Mijn 2023 X heeft wel sensoren in de FWD maar geen in de voordeuren. Die gaan bij ontgrendelen dan ook maar enkele cm open en moeten dan handmatig verder geopend worden.
Nice. Nieuwe fob komt niet meer met zo’n touwtje om hem aan je sleutelbos te hangen. De NL shop heeft een soort hoesje, vandaag binnengekomen en werkt tot nu toe prima.Oh en FYI, heb in Canada de bluetooth keyfob besteld, werkte proper op de huur-Model Y, en werkt ook feilloos op mijn MX Plaid.
Kan ik weer alle deuren en frunk openen zonder de app boven te moeten halen.
Nee, de nieuwe kan je nog altijd aan een sleutelbos hangen met een touwtje.Nice. Nieuwe fob komt niet meer met zo’n touwtje om hem aan je sleutelbos te hangen. De NL shop heeft een soort hoesje, vandaag binnengekomen en werkt tot nu toe prima.
View attachment 970068
Oh en FYI, heb in Canada de bluetooth keyfob besteld, werkte proper op de huur-Model Y, en werkt ook feilloos op mijn MX Plaid.
Kan ik weer alle deuren en frunk openen zonder de app boven te moeten halen.
Openen met de hand ja.Voor de Frunk snap ik het, maar alle andere deuren kun je toch gewoon openen met telefoonsleutel?
In ieder geval wel bij een Model 3. Lijkt me stug dat dat bij een Model X anders zou werken.
Zelfde evaring hier. Ook de "auto gear select" is zalig. En het swipen gaat ook heel naturel. En de yoke wil ik ook niet meer kwijt eigenlijk.Kan de twijfels niet voor je wegnemen, maar ik ben inmiddels zo erg gewend aan de knoppen op het stuur, dat wanneer ik in de auto van mijn vrouw rijd ik op zoek ben naar de knoppen en juist weer moet wennen aan de 'stengels'.
Het is inderdaad wennen. En dat duurt wel een maand of zo. Maar eenmaal gewend wil je echt niet meer hengelen.Hier nog 1, het kriebelt!
Maar wordt niet inruilen via Tesla dan. Hier een S LR+ FSD van 12-20 met 25k km. Inruilvoorstel 39k......
En zit wel heel erg met het ontbreken van de richtingaanwijzer.....
Bij mij begint het nu ook wel weer te kriebelen voor een Model S Plaid Ultra Red op Arachnids. Die komt nu op 115k.
Het is jammer dat Tesla van die belabberde inruilwaardes biedt (in februari 27,5k voor mijn 5 jaar oude P100D met 145k km op de klok, dat zal nu met 160k km vermoedelijk 5-7k minder zijn). Ik zou er wel mijn 44k reservering voor een Roadster voor inzetten want 200-225k voor een niet erg praktische auto gaat eigenlijk toch een stap te ver.
Wel is er altijd nog die vrees in mijn achterhoofd dat ze volgend jaar ineens een geheel nieuwe S introduceren. Maar voor hetzelfde geld cancellen ze het model. Je weet het bij Tesla nooit.