Hurkie
Member
Ik vond het niks, heb een rond stuur laten plaatsen. Voor de liefhebber nog een yoke in nieuwstaat te koop
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou zeker ook terug kiezen voor de Yoke om vrijwel dezelfde redenen.Ik zou sws terug gaan voor een Yoke. Is veel prettiger rijden, om dan nog niet te spreken over de uitstraling.
Mijn yoke heeft nog nergens slijtage sporen.
Je moet met een Yoke anders leren sturen dan met een rond stuur. eens je dit gewend bent, is het veel beter en gemakkelijker dan een rond stuur.Ik vond het niks, heb een rond stuur laten plaatsen. Voor de liefhebber nog een yoke in nieuwstaat te koop
Dat is idd het enige waar ik problemen mee heb. Als je snel moet reageren om te claxoneren is het niet handig dat knopje te vinden. Al zeker niet wanneer je stuur gedraaid staat, terwijl ik met de richtingsaanwijzers daar geen probleem mee heb.ik hoop alleen dat bij de vernieuwde versie de claxon terug in het midden zit.
heb het 8 maanden en 18.000km geprobeerd, maar ben echt heel veel blijer met de ronde variantJe moet met een Yoke anders leren sturen dan met een rond stuur. eens je dit gewend bent, is het veel beter en gemakkelijker dan een rond stuur.
jij blij, wij blij, iedereen blij...heb het 8 maanden en 18.000km geprobeerd, maar ben echt heel veel blijer met de ronde variant
Dit soort lak-imperfecties worden doorgestuurd naar een schadeherstelbedrijf waar de lokale Tesla dealer mee samenwerkt. Zij bepalen de agenda, niet Tesla.Maar daar ging het ook niet over.
Dan zit er wel een enorme inefficiëntie achter. Want het kost geen twee wekend om een auto te spuiten. Ik heb ooit een 911 helemaal moeten laten spuiten omdat iemand het leuk vond om rondom de auto te bewerken met een sleutel en dat was binnen een week gedaan. En het was nog een moeilijke lak ook die van kleur veranderde met de invalshoek.Dit soort lak-imperfecties worden doorgestuurd naar een schadeherstelbedrijf waar de lokale Tesla dealer mee samenwerkt. Zij bepalen de agenda, niet Tesla.
Mocht lokale spuiter al vol zitten (lees: ze zitten vol, want de zomervakantie is net voorbij), kom je gewoon achter in de rij te staan.
Source: Ikzelf bij levering Model X Plaid eerder dit jaar. 11 April ingeleverd voor lak correcties, 26 april terug.
Ik zou sws terug gaan voor een Yoke. Is veel prettiger rijden, om dan nog niet te spreken over de uitstraling.
Mijn yoke heeft nog nergens slijtage sporen.
Dat is idd het enige waar ik problemen mee heb. Als je snel moet reageren om te claxoneren is het niet handig dat knopje te vinden. Al zeker niet wanneer je stuur gedraaid staat, terwijl ik met de richtingsaanwijzers daar geen probleem mee heb.
Op mijn stuur kan je de 'normale' claxon wel induwen maar gebeurd er niets. Misschien kunnen ze dat softwarematig terug activeren?
Wanneer je uw nieuwe Yoke hebt geef dan een seintje, wel benieuwd naar de verschillen.
Ik heb een rond stuur maar daar heb je precies dezelfde situatie met de knoppen die op het stuur zitten.En richting aangeven op een rotonde met de yoke? Is daar handigheid in te krijgen of is het wachten tot een volautomatische richtingaanwijzer?
Ondertussen moet ik hier niet meer bij nadenken. Het is immers altijd hetzelfde knopje bij het verlaten van een rotonde (voorlopig nog niet in de UK gereden)En richting aangeven op een rotonde met de yoke? Is daar handigheid in te krijgen of is het wachten tot een volautomatische richtingaanwijzer?
We hebben het hier over Tesla.Dan zit er wel een enorme inefficiëntie achter. Want het kost geen twee wekend om een auto te spuiten. Ik heb ooit een 911 helemaal moeten laten spuiten omdat iemand het leuk vond om rondom de auto te bewerken met een sleutel en dat was binnen een week gedaan. En het was nog een moeilijke lak ook die van kleur veranderde met de invalshoek.
O well...
Ik heb een rond stuur maar daar heb je precies dezelfde situatie met de knoppen die op het stuur zitten.
Dat is in het begin echt wel lastig en daarmee soms ook pas laat met het aangeven van mijn richting op een rotonde. Maar ook hier ontstaat 'muscle memory' voor.
Iemand die weet hoe breed de nieuwe S is met ingeklapte spiegels. Vreemd genoeg vermeldt Tesla dit wel voor de 3 en Y, maar niet voor de S.
Nee, enkel de waarde met en zonder spiegel is getoond, meestal is er een tussenliggende waarde met ingeklapte spiegels. Tenzij bij de S de afstand tot de buitenkant van de ingeklapte spiegels smaller is dan een deel van de carrosserie.
Is hier gewoon te zien onder 'B' in de tabel toch?