Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X - Christmass Easter Egg bevat bug! niet gebruiken

This site may earn commission on affiliate links.
Ik weet niet of dit het juiste draadje is,.... mijn Model X had AP bij levering en die is enkele dagen daarna uitgeschakeld. Bij levering werkte de x-mas easter egg nog en nu niet meer. Heeft die AP er iets mee te maken of werkt die easter egg bij andere gebruikers ook niet meer?
 
Ik weet niet of dit het juiste draadje is,.... mijn Model X had AP bij levering en die is enkele dagen daarna uitgeschakeld. Bij levering werkte de x-mas easter egg nog en nu niet meer. Heeft die AP er iets mee te maken of werkt die easter egg bij andere gebruikers ook niet meer?
Geen idee maar als er iets in de buurt staat van de auto doet hij het niet je hoort dan enkel
Een brom.
 
Werkt cruisecontrol nog wel? Als dat ook niet meer werkt, dan kan het zijn dat een van de sensoren defect is. Als het goed is ontvang je wel de firmware updates, maar installeert hij ze niet. Misschien even de SeC ernaar laten kijken (diagnose welke sensor defect is)
 
Cruise control werkt nog perfect, maar ik krijg hem niet meer aan het dansen
Wellicht kun je wat meer info geven; beschrijf eens wat je doet als je de Easter Egg start in de auto. Wat kies je? Wat doe je daarna en wat zie en hoor je? Gaan alle ramen naar beneden? Hoor je de eerste 'brom/dreunen' van de muziek die start? Is er rondom de auto geen object binnen 3 meter? Staat je auto mooi vlak?