Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X Europa?

This site may earn commission on affiliate links.
Voorlopig kan je ook de bestelling nog niet bevestigen; dat kan 17 maart as op zijn vroegst pas (althans voor reguliere producties begreep ik). En voordat je X dan in NL (of BE) is...ga voor de zekerheid ook maar vast op zoek naar winterbanden....:biggrin:
Ik ben zaterdag even in Aartselaar langs geweest voor meer informatie... Je bent niet verplicht om nu al direct de X te configureren en te bestellen, je schuift dan gewoon naar achter op de bestellingslijst (volgens de Tesla vertegenwoordiger). Als je de bestelling plaats kan je ook een leveringsdatum ingeven maar dat zou maximum 6 maanden in de toekomst zijn. De leveringstermijn zou +/- 6 maanden bedragen.

De eerste wagen voor een testrit zou in Aartselaar beschikbaar zijn in juli/augustus, wat al een maand opgeschoven is tov de vorige belofte die ze mij gemaakt hebben in december.
 
Ik ben zaterdag even in Aartselaar langs geweest voor meer informatie... Je bent niet verplicht om nu al direct de X te configureren en te bestellen, je schuift dan gewoon naar achter op de bestellingslijst (volgens de Tesla vertegenwoordiger). Als je de bestelling plaats kan je ook een leveringsdatum ingeven maar dat zou maximum 6 maanden in de toekomst zijn. De leveringstermijn zou +/- 6 maanden bedragen.

De eerste wagen voor een testrit zou in Aartselaar beschikbaar zijn in juli/augustus, wat al een maand opgeschoven is tov de vorige belofte die ze mij gemaakt hebben in december.

Thanks - het liefst schuif ik naar voren ipv naar achteren...:wink::biggrin:. Ik had met Tesla gebeld omdat ik de knop om de bestelling finaal te maken niet kon vinden... Ik weet niet hoe het zit met Sig of FbR -die zullen wel voorop gaan- maar de enige manier om de snelheid erin te houden zal waarschijnlijk zijn zo uitgebreid mogelijk (qua opties) bestellen waarbij je tot 17 / 18 maart volgens mij niets kan doen met je voorlopige order. (Dan zijn volgens mij de X testritjes in Tilburg voor hen die al eerder gereserveerd hebben.) Nee - dit gaat wel een jaartje duren denk ik.
 
Ik ben wel in Geneva geweest. De MX is absoluut mooi, maar ik ruil mijn MS er niet voor in. Ik zou het alleen doen als je alleen de 7 stoelen nodig hebt.
Om eerlijk te zijn, ik vind de S mooier.........
Trouwens de MX in Geneva is een Amerikaanse. Hij heeft een Amerikaanse laadpoort en XM radio in plaats van DAB+.
Dat vonden ze niet zo leuk. De laadpoort ging heel snel weer dicht!
 
Wisten jullie dat de Model X in Europa minder PKs heeft dan in de VS?:wink:

bild.jpg


Allemaal maar importeren dan? :biggrin:

(voor degenen die nu denken een scoop te hebben voor op een andere site.... nee, het is hetzelfde vermogen, maar in de VS wordt kennelijk zonder accubeperking gecommuniceerd, waar men die in Europa wel meeneemt in de communicatie...)

 
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over 6 of 7 zetels... 6 lijkt slimmer... maar voor 7 is ook wat te zeggen... restwaarde? gebruik zonder 3e rij (dus neergeklapt...) heel veel verschillende ideeën.. ..

En dan.... zie je deze foto:

image2.jpeg


Ik heb nog 4 dagen, maar... voorlopig zit ik weer aan 6 zetels te denken...

Of... zou ik zo'n stoelenexpert de hoofdsteun demontabel kunnen laten maken?
 
Last edited:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over 6 of 7 zetels... 6 lijkt slimmer... maar voor 7 is ook wat te zeggen... restwaarde? gebruik zonder 3e rij (dus neergeklapt...) heel veel verschillende ideeën.. ..

En dan.... zie je deze foto:

View attachment 114452

Ik heb nog 4 dagen, maar... voorlopig zit ik weer aan 6 zetels te denken...

Of... zou ik zo'n stoelenexpert de hoofdsteun demontabel kunnen laten maken?

heb jij een adres van een stoelenexpert ?