Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Prachtig, gefeliciteerd!
Zijn dit beide Signature modellen?

Met nog een speciaal presentje voor de Signature gelukkigen!
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    286.5 KB · Views: 63
  • Like
Reactions: FrankNL
Daar staat dat lekkere ding dan. Om straks opgehaald te worden door een onbekende meneer die enge dingen met haar gaat doen. Maar het komt goed! Mijn DS stuurde me dit plaatje om te watertanden terwijl ik op de tribune in Spa-Franchorchamps zit, tegenover Red Bull en Ferrari. Ineens konden die bolides mijn aandacht niet meer vasthouden!

View attachment 191739
Wat een plaatje, maar wat jammer dat ze in de handen van een onbekende engerd valt. Een typische gevalletje Beauty and the Beast ..... Heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst!

PS: En juich MV vanmiddag naar P1 en morgen naar de zege!
 
Deze is de eerste Belgische model X die afgelopen donderdag werd afgeleverd onder juichend toedoen van het volledige Tesla management. Ik heb deze vandaag rond kwart voor 2 ontmoet aan de supercharger in Brussel.

Het was een zeer vriendelijke man, maar alles was nog heel erg nieuw voor hem. Ik heb hem alvast uitgelegd dat hij best zijn Tesla niet enkele uren of langer parkeert wanneer de batterij boven 90% zit of onder 20%. Iemand had hem gezegd dat het allemaal geen probleem was en hij was van plan om hem elke nacht gewoon tot 100% te laden...:eek::eek::eek:


Op de terugweg van Genval veel teslas gespot, waaonder mijn eerste model X in het wild.
View attachment 191887