Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn er meer mensen met een bestelling voor een X die nog geen VIN nummer hebben?
lijkt mij niet juist te zijn; best eens contact nemen.

Bij de reservatie van mijn S had ik ook lange tijd géén reservatie-nummer gekregen. Terwijl hier op het forum zowat iedereen wel en nummer had.
Uiteindelijk gemaild met Tesla-UK (toen nog); en bleek dat mijn aanbetaling tussen de plooien was gevallen.
Heeft mij veel plaatsen gekost in de lijst ;)
 
wees er maar van overtuigd dat je je X in Q1-2017 zal geleverd krijgen.
de druk op de Sec's om de wagens voor het einde van het kwartaal is hoog wegens de beurs-cijfers.
Ik hoop het. Deze 3 mnd lijken de langste in mijn leven;)
Komt bij dat m'n ICE nu toch echt op begint te raken.
Gelukkig wel genoeg tijd om m'n thuislader te installeren.
Dus mocht iemand omhoog zitten kan ie hier (Piushaven, Tilburg) altijd even komen laden (16A 3fase), heb ik ook nog een lekkere espresso/cappuccino voor je om het wachten draaglijk te maken:)
 
Ik hoop het. Deze 3 mnd lijken de langste in mijn leven;)
Komt bij dat m'n ICE nu toch echt op begint te raken.
Gelukkig wel genoeg tijd om m'n thuislader te installeren.
Dus mocht iemand omhoog zitten kan ie hier (Piushaven, Tilburg) altijd even komen laden (16A 3fase), heb ik ook nog een lekkere espresso/cappuccino voor je om het wachten draaglijk te maken:)

succes bij het wachten.
ook mooi initiatief om je lader te delen - er is een (te) weinig gekend en gebruikt initatief op dit forum om de eigen laadpaal te delen;
meer info vind je in het 'relevante lijstjes' draadje, door Maurice Gelden :
" Zeemaps: Onze 'eigen' Kaart met daarop oplaadpunten van TMC members voor members (stuur mij-dat is Maurice!- een pm met verzoek om toegangscode). Voor als je een keer geen openbare laadpaal kunt vinden en je toch nodig moet laden. "
 
  • Informative
Reactions: vdvoorde
Zijn er meer mensen met een bestelling voor een X die nog geen VIN nummer hebben?
Yep, 27/12 besteld met verwachte levering in april. 10/1 finale orderbevestiging gekregen. Next step: VIN nummer ontvangen?
Wordt het VIN nummer aangemaakt bij start van de productie of zodra de bestelling naar productie wordt doorgezonden?
Voorschot is ok maar papieren van de financiering zijn nog niet bij Tesla. Creert dat vertraging?
 
Mijn account is vandaag weer geupdate:

Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten.

:eek:

VIN 0339xx
Order werd definitief op 15/11/2016
Je kunt zelfs aan je DS vragen op welke boot hij gaat. Die kun je namelijk ook weer tracken op diverse sites/apps.
Dat maakt het wachten weer leuker.