Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb de rubberen matten besteld. Wel 10 keer zo duur. Ook voor de trunk trouwens. Hou er rekening mee dat je wel eens een natte en vuile laadkabel zal moeten wegsteken.
Ja, dat klopt. Maar wij hebben altijd stoffen matten gebruikt. Vind ik persoonlijk ook prettiger en ziet er netter uit.
 
Model Y Long Range Midnight Silver, zwart interieur, besteld op 7 april, fabricatie datum 25 mei en vandaag 29 juni opgehaald in Aartselaar.
Perfecte service, auto stond in perfecte conditie klaar (ook Dual Motor was mooi weggehaald zoals ik bij de bestelling mondeling vroeg).
En overwacht geleverd mét (mooie!) hoedenplank !
Helemaal Shanghai.
Hoedje af !
 
Na 3 maanden wachten 30 juni mijn MY LR opgehaald in Tilburg. Hij is mooier in het echt. Helemaal blij mee.
Geen gebreken geconstateerd, alles was bijgeleverd.
-Thuislader
-Extra kabel
-Hoedenplank aanwezig
-90% gevuld
-Banden goed op spanning
Goede service en duidelijke uitleg gekregen.
Ik kon rustig de tijd nemen om alles in te stellen en uit te proberen.
De eerste 15 minuten rijden moesten de camera's nog kalibreren voordat auto pllot mogelijk is.
Rijdt goed, stil, en vlot. Helemaal happy 😃

IMG_20220702_053712.jpg

IMG_20220702_053644.jpg
 
vorige week de demo/persauto Model Y Performance van Tesla Amsterdam gekocht en geleverd gekregen. Heeft dienst gedaan bij Autoweek, autotop.nl enz enz
View attachment 824644
Cool! Mooi hoor.
Ik zie hier dat er Michelins onder zitten. Bij een eerdere aflevering 2 pagina’s terug zitten er Pirelli’s onder. Wat is nu de standaard? Naar mijn weten zouden ze overgaan op Michelins.
 
Je omtrek achter is wel heel erg anders dan voor, aangezien die 40 een percentage is van de breedte. Hopelijk heeft dit verder geen invloed op ESP en dergelijke.

Om precies te zijn 2.12-1.93 = 0.19% afwijking 35 versus 40% hoogte voor naar achteren. Verwaarloosbaar dus
De auto word standaard al geleverd met 255/35R21 en 275/35R21
Schermafbeelding 2022-07-04 om 17.45.08.png
Schermafbeelding 2022-07-04 om 17.45.45.png