Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Dit is toch wel een prachtige foto!
En bovendien grappig m.b.t. Nikola.

Screenshot 2022-01-26 at 16.19.32.png
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Is er inmiddels iemand met een model y, wit, 19” velgen dus alles standaard, in Nederland, met vin nummer en sms dat de auto geleverd gaat worden?
Ik heb zelf 15 december besteld maar nog helemaal niets ontvangen, alles is verder al wel ingevuld. Ik wacht alleen nog op een match/vin.
 
Heb daarnet met team in Gent gebeld omdat ik zonet mijn wagen zelf heb verkocht ipv trade-in. Ze wisten me te vertellen dat er voor Belgie nog maar 70 VINs toegewezen zijn. Ze hebben echter geen inspraak in hoe de verdere toewijzing verloopt. Dus afwachten - hun vermoeden was dat dit volgende week ten laatste zou gebeuren en we de wagen laatste week februari dan in ontvangst kunnen nemen.

Ter info: heb de auto aan 10% meer dan de trade-in waarde die Tesla me gaf kunnen verkopen.

En nu een oplossing zoeken voor een paar weken :rolleyes:
 
  • Like
Reactions: VZTL and peterkr
Heb daarnet met team in Gent gebeld omdat ik zonet mijn wagen zelf heb verkocht ipv trade-in. Ze wisten me te vertellen dat er voor Belgie nog maar 70 VINs toegewezen zijn. Ze hebben echter geen inspraak in hoe de verdere toewijzing verloopt. Dus afwachten - hun vermoeden was dat dit volgende week ten laatste zou gebeuren en we de wagen laatste week februari dan in ontvangst kunnen nemen.

Ter info: heb de auto aan 10% meer dan de trade-in waarde die Tesla me gaf kunnen verkopen.

En nu een oplossing zoeken voor een paar weken :rolleyes:
zelfde probleem hier, ook wachtende , besteld in december, mijn vorige Tesla zelf verkocht ipv trade in , ook aan iets hogere prijs , nieuwe eigenaar wenste deze zo snel mogelijk . Dus we verdelen hier thuis onze andere wagens en gebruiken wat meer onze E bike .
 
Lijkt alsof velen in deze thread toch nog altijd geen VIN hebben gekregen.
Hopelijk komt daar de komende week verandering in wanneer we begin Feb zijn.
Wil je nog invullen, doe gerust hier: Do you have a VIN
Zou kunnen dat de poll wat blind-sighted is door de vele mensen zonder VIN die vol verwachting elke dag het forum checken :D

Forms response chart. Question title: Do you have a VIN. Number of responses: 20 responses.
 
Niet vergeten als je in de source code zoekt van te zoeken naar “LRW” en niet “5YJ”

Aanvankelijk was tegen mij verteld dat de auto zou gekoppeld worden in de loop van februari. Mijn bestelling is al van eind oktober, dus wellicht daardoor een van de eerste VIN’s gekregen?
 
Niet vergeten als je in de source code zoekt van te zoeken naar “LRW” en niet “5YJ”

Aanvankelijk was tegen mij verteld dat de auto zou gekoppeld worden in de loop van februari. Mijn bestelling is al van eind oktober, dus wellicht daardoor een van de eerste VIN’s gekregen?
I know, maar niks te vinden. Besteld 22 November - zucht. En het is deze week super stil op VIN assignments.