Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Dat ging snel! Net bevestigd dat er een AMD Ryzen in zit!!! #blijView attachment 769699
grappig wat dit allemaal met een mens kan doen... zelf ook net een mail gestuurd met een aantal vragen voor de wagen die op komst is.
ik weet alvast dat er geen hoedeplank bij zal zijn, wat mij wat verbaasd omdat ik gelezen heb dat sinds november wel zou zijn met een MIC.... maar mss enkel op chinese markt " MIC Model Y now comes with OEM Cargo Cover! Car delivered in Hong Kong starting from yesterday comes with the cargo cover."
 
grappig wat dit allemaal met een mens kan doen... zelf ook net een mail gestuurd met een aantal vragen voor de wagen die op komst is.
ik weet alvast dat er geen hoedeplank bij zal zijn, wat mij wat verbaasd omdat ik gelezen heb dat sinds november wel zou zijn met een MIC.... maar mss enkel op chinese markt " MIC Model Y now comes with OEM Cargo Cover! Car delivered in Hong Kong starting from yesterday comes with the cargo cover."
Haha ja... weet je, wij kopen de auto privé en dan is het toch heel veel geld. Dan wil je ook de samenstelling zoals die voor mij belangrijk is. Dat zit 'm vooral in de chip, omdat ik verwacht veel gebruik te maken van het entertainmentsysteem! En die hoedenplank.. voor mij nu niet belangrijk, maar wie weet zit ie er toch bij, haha.
 
Haha ja... weet je, wij kopen de auto privé en dan is het toch heel veel geld. Dan wil je ook de samenstelling zoals die voor mij belangrijk is. Dat zit 'm vooral in de chip, omdat ik verwacht veel gebruik te maken van het entertainmentsysteem! En die hoedenplank.. voor mij nu niet belangrijk, maar wie weet zit ie er toch bij, haha.
hier ook een privé aankoop waardoor ik liefst zoveel mogelijk info krijg... toch een beetje een andere manier bij Tesla... maar, let's give it a try.... Heb vroeger al eens een testrit gedaan met model X en was er weg van... alleen het prijskaartje was er ook naar... nu een paar jaar later testrit met de MY gedaan en ook weer helemaal verkocht... Bijkomend voordeel is dat ze mijn huidige wagen overnemen en ik zolang dus ook nog een wagen heb... hoewel toegegeven, zo lang moet ik niet wachten ( 13 januari besteld en mogelijks 12 maart gaan ophalen )....
 
  • Like
Reactions: leenator
Nu is de grote vraag: koop ik de acceleration boost. Meningen?
Is dat niet die softwarematige aanpassing van $2.000,- om 0.6 seconden sneller op te trekken bij het stoplicht?
Denk dat je het aan de verkeerde vraagt waarschijnlijk, maar dat vind ik dus echt waste of money. Na een maand sprintjes trekken is daar de lol toch wel vanaf?
Als je dat echt zo belangrijk vindt, zou ik er eerder nog 4K naast leggen en een performance kopen
 
Vraagje hier: kan je al het inschrijvingsformulier voor je wagen ontvangen als deze nog op de boot zit (en dus eigenlijk niet ingeklaard is).
De reden dat ik dit vraag is omdat ik dacht dat mijn auto op Viking Bravery of Glovis Condor zou zitten - maar ik heb op 8 februari alles ontvangen voor de inschrijving...
 
Vraagje hier: kan je al het inschrijvingsformulier voor je wagen ontvangen als deze nog op de boot zit (en dus eigenlijk niet ingeklaard is).
De reden dat ik dit vraag is omdat ik dacht dat mijn auto op Viking Bravery of Glovis Condor zou zitten - maar ik heb op 8 februari alles ontvangen voor de inschrijving...
Nevermind - denk dat ik het antwoord al ken gezien zowel de Hyperion Ray en Hoegh Traveller later dan 10 Feb aankwamen in Zeebrugge.
 
De meeste leveringen van het UK Model Y bevestigen:

⚡️Laminated/Acoustic Rear window glass✅
⚡️AMD Ryzen (latest CPU chip)✅
⚡️PPF preinstalled (rear doors)✅
⚡️No Parcel Shelf ❌
⚡️Mud flap front only ✅
⚡️Heated Wiper✅
Waar haal je deze info vandaan? Misschien kn je ook serienummers vinden?
Ik heb van tesla begrepen dat de achterramen nog niet dubbel zouden zijn en de ppf had ik ook nergens eerder gehoord.

Zijn er misschien mensen in Nederland die afgelopen week een nieuwe model y hebben ontvangen die dit kunnen beamen?
 
Waar haal je deze info vandaan? Misschien kn je ook serienummers vinden?
Ik heb van tesla begrepen dat de achterramen nog niet dubbel zouden zijn en de ppf had ik ook nergens eerder gehoord.

Zijn er misschien mensen in Nederland die afgelopen week een nieuwe model y hebben ontvangen die dit kunnen beamen?
 
Ik denk dat de PPF gewoon een betaalde optie is, net als de acceleratie boost. Die betaal je ook apart. Ik heb nog nooit eerder gehoord dat iemand die er bij kreeg. Hetzelfde geld voor de spatlappen.
Zou overigens wel mooi zijn als die er gratis bij zitten. Heb de mudguards separaat besteld. Kunnen die mooi terug naar tesla.
 
Ik denk dat de PPF gewoon een betaalde optie is, net als de acceleratie boost. Die betaal je ook apart. Ik heb nog nooit eerder gehoord dat iemand die er bij kreeg. Hetzelfde geld voor de spatlappen.
Zou overigens wel mooi zijn als die er gratis bij zitten. Heb de mudguards separaat besteld. Kunnen die mooi terug naar tesla.
PPF en spatborden lijken gratis te zijn en werden door meerdere eigenaren gemeld, maar het kan specifiek zijn voor UK leveringen. Maar ja, ze gratis krijgen in NL zou ook leuk zijn.

Achterruit glas: Model Y UK Delivery