Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ach, hier al sinds 17 februari 2020 aan het wachten. Toen is de aanbetaling gedaan. Dan kunnen die paar maanden er ook nog wel vanaf. Ik wil niet wisselen naar een zwarte om dan maar sneller de auto te kunnen krijgen. En natuurlijk heb ik de kleur die als langste levertijd staat.
 
Updates from my side: indeed, I ordered from the Belgium site in Dutch. Had to order again, but they will refund the original deposit. Now my account in the website has nl_be in the URL (Tesla SSO - Sign In), but that's minor.

Could select delivery in Tilburg this time. I thought I'd be able to get delivery on Amsterdam. Is that expected?
I'm waiting on the financing offer to be concluded and then it's the waiting game. Current it says July. I'm hoping it can be anticipated.
 
In another topic - deze accessoires heb ik me alvast besteld om mijn model Y te "pimpen":

Bij Tesla:
* Rubber kofferbakmat: frunk, small trunk & trunk
* Bakjes voor zijkant koffer model Y
* Accesoirebakjes voor in console
* Wieldoppen van Tesla - zodat ik hem een wat "sporty" look kan geven zonder die aero covers

Amazon:
* Screen protector - mat van Spigen (https://www.amazon.nl/gp/product/B084BNC3FG/ref=crt_ewc_title_dp_4)
* Jack pads - je weet maar nooit, en ik wil zeker geen schade aan batterij als de auto eens omhoog moet (https://www.amazon.nl/dp/B07YKK7LKH)
* Deurslot covers - zodat die netjes beschermd en ook in zwart zijn (https://www.amazon.nl/dp/B07YZ3W2F3)
* Zetelbescherming/organiser LASSIG - niet mis met twee kindjes, vorige auto had toch wat krassen van de vele voeten (https://www.amazon.de/-/en/LÄSSIG-Organiser-Pocket-Hanging-Foldable/dp/B08MKLSBQP)

Trekhaak is er eentje die er nog bij moet komen dan.

Ik heb vandaag eens gekeken of de kampeerspullen een beetje passen en dat gaat veel beter dan ik had verwacht. Het lijkt erop dat de spullen die voorheen in een Touran + dakkoffer gingen voor het grootste gedeelte gaan passen (zonder dakkoffer dus), ideaal.
Heb je de LASSIG organizer al ontvangen en uitgeprobeerd? Omdat de hoofdsteunen voor vast zitten in de stoel vroeg ik me af of ze wel te bevestigen zijn zonder dat je er vanuit de voorstoel last van hebt.
 
Ik heb vandaag eens gekeken of de kampeerspullen een beetje passen en dat gaat veel beter dan ik had verwacht. Het lijkt erop dat de spullen die voorheen in een Touran + dakkoffer gingen voor het grootste gedeelte gaan passen (zonder dakkoffer dus), ideaal.
Heb je de LASSIG organizer al ontvangen en uitgeprobeerd? Omdat de hoofdsteunen voor vast zitten in de stoel vroeg ik me af of ze wel te bevestigen zijn zonder dat je er vanuit de voorstoel last van hebt.
Ik denk dat je die moet vastmaken achter het harde plastic van de zetel. Daar worden vaak accessoires vastgemaakt heb ik al gemerkt.

Leuk lijstje trouwens. Ik twijfel nog over die screenprotector.

Deze ga ik wel bestellen denk ik ...

Huidige bekerhouders in mijn Evoque zijn vervelend om te poetsen.
 
Ik heb vandaag eens gekeken of de kampeerspullen een beetje passen en dat gaat veel beter dan ik had verwacht. Het lijkt erop dat de spullen die voorheen in een Touran + dakkoffer gingen voor het grootste gedeelte gaan passen (zonder dakkoffer dus), ideaal.
Heb je de LASSIG organizer al ontvangen en uitgeprobeerd? Omdat de hoofdsteunen voor vast zitten in de stoel vroeg ik me af of ze wel te bevestigen zijn zonder dat je er vanuit de voorstoel last van hebt.

De hoofdsteunen zijn te verwijderen hoor, alleen net even anders.

 
Zojuist een telefoontje gehad dat wij donderdag 31 Maart onze mig Model Y P kunnen op halen 🥳🥳

Beste Theo Oberstadt, gefeliciteerd! U bent geselecteerd om als één van de eerste personen in Nederland levering te nemen van uw nieuwe Model Y. De allereerste auto's uit onze Giga Factory Berlin. Wij zullen morgen contact met u houden ter voorbereiding op aanstaande levering. Groet uw Tesla Delivery Team
 
Last edited:
Zojuist een telefoontje gehad dat wij donderdag 31 Maart onze mig Model Y P kunnen op halen 🥳🥳

Beste Theo Oberstadt, gefeliciteerd! U bent geselecteerd om als één van de eerste personen in Nederland levering te nemen van uw nieuwe Model Y. De allereerste auto's uit onze Giga Factory Berlin. Wij zullen morgen contact met u houden ter voorbereiding op aanstaande levering. Groet uw Tesla Delivery Team
Dat is mooi nieuws, alvast gefeliciteerd!

We zien de fotoreportage, drone video's, track mode burn outs al tegemoet.
En er was iets met een blonde dame in Tilburg...

😃

Edit: Die met die nagels:
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: job-lek
Zojuist een telefoontje gehad dat wij donderdag 31 Maart onze mig Model Y P kunnen op halen 🥳🥳

Beste Theo Oberstadt, gefeliciteerd! U bent geselecteerd om als één van de eerste personen in Nederland levering te nemen van uw nieuwe Model Y. De allereerste auto's uit onze Giga Factory Berlin. Wij zullen morgen contact met u houden ter voorbereiding op aanstaande levering. Groet uw Tesla Delivery Team
Gaaf en succes. Welke kleur heb je besteld?