Ik wacht ook op de kleur roodDeze week veranderd naar 2023 en nu verdwenen
Ik vermoed dat de kleur rood op zal zijn
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik wacht ook op de kleur roodDeze week veranderd naar 2023 en nu verdwenen
Ik vermoed dat de kleur rood op zal zijn
Ik maak me er eigenlijk niet zo druk om.Dit zou, met wat gemende gevoelens, mijn tweede Tesla moeten worden. Model Y LR, Wit, 20 Inch, AP Upgrade.
Hier hetzelfde verhaal. Mijn order datum is 3-06-2022. Levering stond initieel op:
- Sept-Okt (lever window van 6 weken)
- Aug-Sept (lever window van 6 weken)
- Nov-Dec (lever window van 6 weken)
- Dec-Feb (lever window van 6 weken)
- Aug - Sept (lever window van 6 weken)
- Laatste weken sept. (lever window van 2 weken)
- Sinds vorige week is de datum eruit.
Ik overweeg mijn order te cancelen en een voorraad auto (Audi, Mercedes) desnoods uit Duitsland te kopen. Ik blijf erbij dat dit niet kan je kunt niet zwabberen met een leverdatum. De datum die je ziet tijdens bestellen dient gewoon de uiterlijke datum te zijn waarop er wordt geleverd. Ik heb mijn huidige Tesla al toegezegd aan een collega en ben niet van plan om een auto voor maanden te gaan huren. Zoals het nu lijkt valse beloftes gedurende het aankoop proces. In mijn optiek zijn alle variabelen en afhankelijkheden bekend op het moment dat ik op de "Order Now" knop druk dus kan men gewoon een correcte datum tonen.
Hoe staan jullie hierin ?
Ik volg wat er in de wereld gebeurt en kan daarom begrip op brengen.Hoe staan jullie hierin ?
Wel ik heb geen idee hoe dat zit met leasemaatschappij...Een paar weken terug heb ik de sms met de tekst 'Uw Model Y met RN... is onderweg naar Nederland en wij verwachten deze binnenkort..' ontvangen. Ik heb besteld via een lease maatschappij en kan dus in de app zelf niks zien. Betekent deze SMS altijd dat er daadwerkelijk een Tesla onderweg is of is dit meer een standaard bericht? Ik heb met Tesla zelf gebeld en die zeggen eind deze maand, maar een VIN is er niet. Iemand een idee wat ik nu kan verwachten?
Enige verduidelijking zou toch mogen.Ik volg wat er in de wereld gebeurt en kan daarom begrip op brengen.
Je kan als leverancier 2 dingen doen:
- Geen leverdatum geven of een datum in de heel verre toekomst en daarom misschien business verliezen
- Een zo juist mogelijke schatting maken op basis van je huidige kennis, wetende dat je huidige kennis morgen overruled is door een nieuwe situatie on de wereld en je een nieuwe schatting moet maken.
Voor beiden zijn er pro’s en con’s, maar uiteindelijk moet je kiezen.
MYLR wordt sinds vorige maand toch ook terug gemaakt in Berlijn dacht ik.Echter, als je een Model Y Performance hebt besteld mag je mijn uitleg negeren want deze komt vanuit Duitsland.
Ja had ik ook gehoord maar dacht dat die eerder waren voor fleet operators zoals Sixt.MYLR wordt sinds vorige maand toch ook terug gemaakt in Berlijn dacht ik.
Welke configuratie?Update: EDD 25/9-30/9. Order date 19/04.
Zwart/zwart, 20” MYLRWelke configuratie?