Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Hier een MYP/wit ext/zwart interieur-order geplaatst begin juli, eerder deze week nog november 2022-januari 2023 als leverdatum. Nu plots: 15-30 september... 😄

Order werd in juli geplaatst om lange levertijden voor te zijn, maar deze zou eigenlijk pas mogen komen vanaf januari 2023. Doet Tesla lastig wanneer iemand vraagt om een latere levering? 😅
 
  • Like
Reactions: DRS ACTIVE
Hier een MYP/wit ext/zwart interieur-order geplaatst begin juli, eerder deze week nog november 2022-januari 2023 als leverdatum. Nu plots: 15-30 september... 😄

Order werd in juli geplaatst om lange levertijden voor te zijn, maar deze zou eigenlijk pas mogen komen vanaf januari 2023. Doet Tesla lastig wanneer iemand vraagt om een latere levering? 😅
Nee zeker niet en je zal er waarschijnlijk wel iemand blij mee maken ook. Zoals mensen met dezelfde config lol… maar ik ben zonet gebeld dat mijn MYP Wit/zwart met EAP en op 31/08 opgehaald mag worden.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: _FE_
Hier hetzelfde hoor. The OD van mijn LR MY zwart-zwart is van 28-2 en de EDD staat nu na 36 verschuivingen en boze mails ook op 23-9 / 30-9.
Het was 23/09 - 30/09 gedurende een week. Inmiddels zijn we weer naar dec 2022 - feb 2023 voor een zwart/zwart MYLR… ik snap er niets meer van.
Klap op de vuurpijl was een telefoontje van de leasemaatschappij die me vandaag vertelde half september.. maar hun info was 1 dag oud dus wss achterhaald.
 
  • Like
Reactions: DRS ACTIVE
Het was 23/09 - 30/09 gedurende een week. Inmiddels zijn we weer naar dec 2022 - feb 2023 voor een zwart/zwart MYLR… ik snap er niets meer van.
Klap op de vuurpijl was een telefoontje van de leasemaatschappij die me vandaag vertelde half september.. maar hun info was 1 dag oud dus wss achterhaald.
Ben je zo maar gebeld of had je al een VIN?
Ja nee gewoon zo gebeld geweest.
 
Nu een nieuw order plaatsen voor dezelfde config geeft EDD... jan. 23 - mrt. 23 😂😂😂
Bij TeC langs geweest. Ze worden overladen met telefoons. Blijkbaar is bij iedereen die EDD eind sept. had naar jan-mar 23 gesprongen. Zoals de TA het zei "we weten het ook niet meer". Ze hopen zelf asap op uitleg wat er nu weer aan de hand is. Zelf denken ze dat we binnenkort weer iets nieuws gaan zien. Zoniet zouden er volgens de TA in Q3 wel heel weinig wagens geleverd worden; zou rond de 300/qtr moeten zijn voor BE.
🤞🤞🤞(gebruik ik tegenwoordig te veel...)
 
  • Like
Reactions: DRS ACTIVE
Bij TeC langs geweest. Ze worden overladen met telefoons. Blijkbaar is bij iedereen die EDD eind sept. had naar jan-mar 23 gesprongen. Zoals de TA het zei "we weten het ook niet meer". Ze hopen zelf asap op uitleg wat er nu weer aan de hand is. Zelf denken ze dat we binnenkort weer iets nieuws gaan zien. Zoniet zouden er volgens de TA in Q3 wel heel weinig wagens geleverd worden; zou rond de 300/qtr moeten zijn voor BE.
🤞🤞🤞(gebruik ik tegenwoordig te veel...)
Heb vandaag van Gent ook een mail terug gekregen met dezelfde uitleg. De komende 2 weken zei hij dat er nog veel verschuivingen zouden zijn... Anders zal het voor december zijn zeker :(

Ging hij jou op de hoogte houden indien ze uitleg zouden krijgen?
 
Heb vandaag van Gent ook een mail terug gekregen met dezelfde uitleg. De komende 2 weken zei hij dat er nog veel verschuivingen zouden zijn... Anders zal het voor december zijn zeker :(

Ging hij jou op de hoogte houden indien ze uitleg zouden krijgen?
Heb ik niet gevraagd; maar ik spring wel eens binnen wanneer het nog eens nodig is (als er niet snel iets redelijks staat).
 
Je moet er dan wel eerst één krijgen...
Source code van de pagina al bekeken? Want als er daar geen VIN staat dan staat er ook geen auto op een boot onderweg naar Zeebrugge.

Zijn er hier die aangenaam verrast zijn met hun uiteindelijke (Model Y) leverdatum ?
Vergeleken met de andere auto's die we bekeken hebben is deze levertijd vrij koninklijk. Bij Skoda bijvoorbeeld was het Q1 2023 tenzij je een demo of voorraadmodel wilde hebben.