Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
3183D556-0D9A-4555-9EBA-78643F82E778.jpeg
 
  • Like
Reactions: Bebob
Bedankt voor de foto! Hoe voelt de kwaliteit aan? Want mijn huidige hoedenplank voelt kwalitatief erg goed en stevig aan.

Op het TFF forum heb ik deze vanochtend ook gevonden:

Kwaliteit is dik in orde. Het is stevig en je kan er makkelijk een jassen opleggen. Mijn vorige wagen had een rol systeem. Daar kon je geen jassen opleggen, maar het was wel makkelijk om uit de weg te hebben omdat het automatisch oprolde. Dat is dan gelijk het nadeel.
 
  • Like
Reactions: DM231191
Kwaliteit is dik in orde. Het is stevig en je kan er makkelijk een jassen opleggen. Mijn vorige wagen had een rol systeem. Daar kon je geen jassen opleggen, maar het was wel makkelijk om uit de weg te hebben omdat het automatisch oprolde. Dat is dan gelijk het nadeel.
Echt handig is het toch niet. Een systeem zoals in een break waarbij het rolsysteem omhoog getrokken wordt was handiger geweest. Maar ook stukken duurder...
Maar goed, veel beter dan niks.
 
tesla y long range (trekhaak + zwart interieur) besteld op 12 juli 2022. Eerste datum was begin oktober-december. Vorige maand naar begin december-februari geplaatst. En vandaag naar januari - maart 2023 geplaatst. Zeer teleurstellend door diverse redenen, hun richtdatums bij de bestelling zijn dus zeer onbetrouwbaar.
 
tesla y long range (trekhaak + zwart interieur) besteld op 12 juli 2022. Eerste datum was begin oktober-december. Vorige maand naar begin december-februari geplaatst. En vandaag naar januari - maart 2023 geplaatst. Zeer teleurstellend door diverse redenen, hun richtdatums bij de bestelling zijn dus zeer onbetrouwbaar.
Zeker niet op fixeren. Ik spreek uit ervaring toen ik ook m'n datum 3 maand zag verschuiven. Een week erna had ik gewoon een VIN en window van 2 weken... Ik verwacht jouw auto wel in november-december als die uit Shanghai komt of misschien wel sneller uit Berlijn.
 
Granny charger (nooit gebruikt op 7500km) en type 2 kabel (1 keer gebruikt).
Granny charger krijg je alleen als je voor 20 april (correct?) besteld hebt. Granny charger een 10-tal keer gebruikt, telkens bij een bezoek aan de ouders. Type 2 kabel ook zoiets omdat ik thuis niet kan laden en tijdens mijn verlof hier in de wijk op publieke laders moet laden. Ik overweeg een langere versie aan te schaffen.
 
  • Like
Reactions: Bebob
Begin augustus waren er op teslarati berichten als zou MIG een gebrek aan MYLR koplampen hebben en er tijdelijk MYP matrix koplampen instoppen.
Bij afhaling van mijn MYLR afgelopen maandag vroeg ik of hier nu matrix koplampen insteken.
Antwoord: zet em op de oprit en start de lightshow.
DOEN !
Let wel, als je dit in je garage doet, zorg dat de koffer open kan...
(En ja, hij heeft matrix koplampen. Ook al doen ze daar software matig nog niks mee...)
 
Begin augustus waren er op teslarati berichten als zou MIG een gebrek aan MYLR koplampen hebben en er tijdelijk MYP matrix koplampen instoppen.
Bij afhaling van mijn MYLR afgelopen maandag vroeg ik of hier nu matrix koplampen insteken.
Antwoord: zet em op de oprit en start de lightshow.
DOEN !
Let wel, als je dit in je garage doet, zorg dat de koffer open kan...
(En ja, hij heeft matrix koplampen. Ook al doen ze daar software matig nog niks mee...)
Sorry, ik bedoelde MIC niet MIG... 🙄