Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Kleine update. Ik kon de auto ook afgelopen zaterdag ophalen, helaas kon ik zelf niet, dus dit wordt nu woensdag.

Van bestellen tot leveren was exact 1 maand (17 mei besteld, 17 juni afleveren), MY LR AWD MCR.
Lease of privé? Gefeliciteerd! Mooie kleur, soms wat te donker maar in de zon prachtig. Snelle levering ook.
 
Sorry voor mijn reactie, maar ik zie dit de laatste tijd steeds vaker voorbij komen. Je wordt blij gemaakt met een dode mus.
Vorige week maandag besteld...
Als hij inderdaad geleverd wordt op vrijdag is het nog zeer snel.
Model S plaid staat ook op vrijdag, hopelijk verzetten ze die niet.
Hij was sinds vorige week af de boot in Zeebrugge, dus dat zal hopelijk wel lukken.
Vrijdag om 10u de MSP, om 10u30 de MYP 🤞
 
  • Like
Reactions: DM231191
Vorige week maandag besteld...
Als hij inderdaad geleverd wordt op vrijdag is het nog zeer snel.
Model S plaid staat ook op vrijdag, hopelijk verzetten ze die niet.
Hij was sinds vorige week af de boot in Zeebrugge, dus dat zal hopelijk wel lukken.
Vrijdag om 10u de MSP, om 10u30 de MYP 🤞
Gaaf hoor, een S Plaid is echt een droomwagen.
 
Had ik ook, eerst bericht dat ik de auto op maandag kon ophalen en paar dagen later hadden ze dat naar zaterdag verschoven. Verder ook geen ramp.
Wel als je zoals een aantal onder ons onderweg was naar het afhaalcentrum of er reeds gearriveerd was en je na een uur te horen krijgt dat de auto er nog niet is.
 
Gaaf hoor, een S Plaid is echt een droomwagen.

Vorige week maandag besteld...
Als hij inderdaad geleverd wordt op vrijdag is het nog zeer snel.
Model S plaid staat ook op vrijdag, hopelijk verzetten ze die niet.
Hij was sinds vorige week af de boot in Zeebrugge, dus dat zal hopelijk wel lukken.
Vrijdag om 10u de MSP, om 10u30 de MYP 🤞

Gaaf hoor, een S Plaid is echt een droomwagen.
Deze namiddag telefoon gekregen:
De Model Y is binnengekomen, en we bevestigen de afspraak levering komende vrijdag om 10u30 in Hasselt...
Alleen was de afspraak voor levering in Brugge :confused:
Toen ik vroeg of ze de auto tijdig naar Brugge zouden krijgen werd gezegd dat ze geen auto's tussen SeC verplaatsen.
Ik kon wel een andere afspraak maken, indien ik vrijdag niet naar Hasselt kon komen, maar de auto moet sowieso in Hasselt opgehaald worden, ook al lag de fout niet bij mij. Geen andere oplossing mogelijk.
Na een bezoek aan sales in Latem werd voorgesteld dat zij de auto in Hasselt gaan halen en zaterdagochtend afleveren in Latem.
Er werd door Tesla Latem dus wel een oplossing gezocht, in tegenstelling tot de heer aan de telefoon van Tesla Hasselt.
De Model S staat momenteel nog in de haven van Zeebrugge, dus ik vermoed dat vrijdag 10u in Brugge niet zal doorgaan.
Nog even geduld opbrengen.
 
Deze namiddag telefoon gekregen:
De Model Y is binnengekomen, en we bevestigen de afspraak levering komende vrijdag om 10u30 in Hasselt...
Alleen was de afspraak voor levering in Brugge :confused:
Toen ik vroeg of ze de auto tijdig naar Brugge zouden krijgen werd gezegd dat ze geen auto's tussen SeC verplaatsen.
Ik kon wel een andere afspraak maken, indien ik vrijdag niet naar Hasselt kon komen, maar de auto moet sowieso in Hasselt opgehaald worden, ook al lag de fout niet bij mij. Geen andere oplossing mogelijk.
Na een bezoek aan sales in Latem werd voorgesteld dat zij de auto in Hasselt gaan halen en zaterdagochtend afleveren in Latem.
Er werd door Tesla Latem dus wel een oplossing gezocht, in tegenstelling tot de heer aan de telefoon van Tesla Hasselt.
De Model S staat momenteel nog in de haven van Zeebrugge, dus ik vermoed dat vrijdag 10u in Brugge niet zal doorgaan.
Nog even geduld opbrengen.
Haha… typisch Tesla België ookal bestaat er geen Tesla België en is het gewoon Tesla.
 
  • Disagree
Reactions: Hayden
Haha… typisch Tesla België ookal bestaat er geen Tesla België en is het gewoon Tesla.
Naar mijn mening niets verkeerd om Tesla België te schrijven, ook al bestaat het niet volgens jou ;)

Afbeelding2.jpg
 
Kleine update. Ik kon de auto ook afgelopen zaterdag ophalen, helaas kon ik zelf niet, dus dit wordt nu woensdag.

Van bestellen tot leveren was exact 1 maand (17 mei besteld, 17 juni afleveren), MY LR AWD MCR.
Vandaag heb ik hem opgehaald in Tilburg, Super blij mee, blij dat ik voor MCR heb gekozen.

Aflevering ging eigenlijk vlekkeloos behalve dat er maar 1 keycard bij zat, wat snel was opgelost.

Het enige wat ik mis is een USB-stick, ik dacht dat deze tegenwoordig bij de auto werd geleverd? Of is dat niet meer?