Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
  • Like
Reactions: Maurice1 and IvCh
En na meer dan een jaar wachten is ie er dan. Vandaag opgehaald in Tilburg.
Alles was in orde, hehalve een krasje plus deukje op de (motor)kap.
Dat konden ze wel direct fixen. Kreeg er ook gelijk een keramische coating op van de vriendelijke monteur:

View attachment 947893
View attachment 947883
View attachment 947884
View attachment 947885


Very Nice !!!

Hebben ze direct bij aflevering het deukje, de kras hersteld en tegelijk een keramische coating aangebracht??

Bij mijn aflevering kon de deukjes niet gelijk worden behandeld omdat er geen expertise aanwezig was in Tilburg. Maar hoe doen ze dan ook tegelijk de keramische coating er op?
Normaal zal je alleen voor de coating minimaal de auto een dag kwijt zijn :rolleyes:
 
Very Nice !!!

Hebben ze direct bij aflevering het deukje, de kras hersteld en tegelijk een keramische coating aangebracht??

Bij mijn aflevering kon de deukjes niet gelijk worden behandeld omdat er geen expertise aanwezig was in Tilburg. Maar hoe doen ze dan ook tegelijk de keramische coating er op?
Normaal zal je alleen voor de coating minimaal de auto een dag kwijt zijn :rolleyes:
Bij ons was dat klaar terwijl u wacht. De monteur heeft zelf voorgesteld om die coating aan te brengen en het interieur ook nog te behandelen met het één of ander. Dat zou dan "onder ons" blijven. Toen het klaar was liet hij me ook zien hoe de druppeltjes water er mooi vanaf gleden.
 
De mijne ben ik vandaag mogen gaan ophalen, in Drogenbos. Er stonden een ganse boel MY(P)s met nummerplaat te wachten op hun eigenaar, en nog een boel meer zonder nummerplaat. Min of meer alle kleuren, veel wit en zwart, enkele grijze, hier en daar een rode en een paar blauwe.
 
  • Like
Reactions: DM231191
Security heb ik wel nog, deze stond niet op de screenshot, dus Sentry lukt me wel om op afstand op en aan te zetten.
Maar bestuurders heb ik niet, en ook niet echt nodig.
Ik zal eens naar de LM sturen met de vraag mijn loot box te laten verschijnen.
View attachment 945555
Ik had na deze post dus naar de LM gemaild om mijn gratis SuC km's te activeren, en out of the blue kreeg ik vrijdag een mailtje van Tesla met de vraag om een screenshot door te sturen met het bewijs dat ik de loot box niet kan zien. Dit gingen ze naar IT doorsturen om de loot box te activeren.
En tadaa, nu heb ik de loot box! Hij staat wel half in't Frans, maar daar kan ik mee leven.
1688373236566.jpeg
 
  • Informative
Reactions: DM231191
Ik had na deze post dus naar de LM gemaild om mijn gratis SuC km's te activeren, en out of the blue kreeg ik vrijdag een mailtje van Tesla met de vraag om een screenshot door te sturen met het bewijs dat ik de loot box niet kan zien. Dit gingen ze naar IT doorsturen om de loot box te activeren.
En tadaa, nu heb ik de loot box! Hij staat wel half in't Frans, maar daar kan ik mee leven.
View attachment 952844
Naar welk mailadres heb je dit gemaild? Mag eventueel ook via PM. Ik zie in mijn eigen privé account de lootbox ook niet meer namelijk (wel in mijn zakelijke account).
 
Na bijna 6 maanden wachten vandaag een sms'je gekregen om mijn Model Y af te halen.

Alleen is de eerste beschikbare datum exact 1 dag voor ik voor 4 weken naar het buitenland ga (vliegreis)...

Niet ideaal natuurlijk.
Wat is mijn beste optie: toch afhalen of voorlopig niet reageren op de sms en wachten tot ik terug ben om een afhaaldatum te kiezen, langsgaan in Tesla shop (via telefoon reageren ze niet...)?
 
Na bijna 6 maanden wachten vandaag een sms'je gekregen om mijn Model Y af te halen.

Alleen is de eerste beschikbare datum exact 1 dag voor ik voor 4 weken naar het buitenland ga (vliegreis)...

Niet ideaal natuurlijk.
Wat is mijn beste optie: toch afhalen of voorlopig niet reageren op de sms en wachten tot ik terug ben om een afhaaldatum te kiezen, langsgaan in Tesla shop (via telefoon reageren ze niet...)?
Gewoon bellen met Tesla dat je in het buitenland bent. Nieuwe datum afspreken. Momenteel zijn alle configs prima leverbaar. Dus het voordeel is aan kant van de koper.