Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ah ? is het nu 100% zeker dat je hem deze of volgende week geleverd krijgt ? welke opties van rijhulp heb je trouwens ? :)
Als ik je een tip mag geven: probeer eerst standaard autopilot. Als dat voldoet, bespaar je daarmee duizenden euro's. En als je toch EAP of FSD wilt, is dat achteraf met één klik mogelijk.
 
Zonet men afspraak ingepland om hem op te halen! Hopelijk zijn de nummerplaten er want tegen 12u moet ik richting Berlijn voor het werk 😬
ACD289C9-D38B-44F8-BB4A-965A0D0F4DFE.jpeg
 
Leuk!! Eindelijk weer meer Performance's op de weg!!! Ik ben wel heel benieuwd of jullie de nieuwe 4 serie motoren (achter) hebben. Zou iemand dat kunnen checken? En wellicht ook de camera's aan de zijkant (voorbumper)?
 
In Brugge!


Hoe kan ik dat juist checken? Zo hard heb ik me precies toch nog niet ingelezen 😆
Als het goed is moet je door de achterwielen heen kunnen kijken en ergens een typeplaatje zien met of 4D1 of 3D6.

En de camera kan ik je wel vertellen als je even een foto stuurt ;-)
 
In Brugge!


Hoe kan ik dat juist checken? Zo hard heb ik me precies toch nog niet ingelezen 😆
Proficiat, veeeel plezier met uw MYP !! ik ga straks even bellen want ik vind het raar dat jij een maand later besteld hebt en dezelfde config en ze tegen mij zeggen dat het voor eind feb. begin maart zou zijn van de leasing uit. Kheb het gevoel dat er iets aan de hand is en dat 1 vd 2 partijen , Tesla of leasing mij voorliegen :rolleyes:
 
Als het goed is moet je door de achterwielen heen kunnen kijken en ergens een typeplaatje zien met of 4D1 of 3D6.

En de camera kan ik je wel vertellen als je even een foto stuurt ;-)
Ik zal foto's van beiden hier posten eens ik hem heb! Ik ga me echter geen zorgen maken om 5MP camera's of niet, ik denk niet dat het zoveel verschil zal maken in de vision capaciteiten voor AP en park assist.

Proficiat, veeeel plezier met uw MYP !! ik ga straks even bellen want ik vind het raar dat jij een maand later besteld hebt en dezelfde config en ze tegen mij zeggen dat het voor eind feb. begin maart zou zijn van de leasing uit. Kheb het gevoel dat er iets aan de hand is en dat 1 vd 2 partijen , Tesla of leasing mij voorliegen :rolleyes:
Gaat sowieso aan je leasing maatschappij liggen. Tesla is tot op heden enorm transparant geweest in wat ze wisten omtrent de order, dus op dat vlak alvast heel tevreden. Er was niet veel info maar de info dat ze gaven was wel correct (heb 2x meegekeken in hun systeem).

Ik vermoed dat de leasing maatschappij in batches de wagen bestelt om zo een fleetkorting te verkrijgen waardoor ze winst kunnen maken op de wagen. Hierdoor kan het zijn dat hij wat later komt versus iemand die als persoon besteld.

Ik zal laten weten of er veel andere MYP's klaar staan ter levering eens ik ter plaatse ben geweest.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: DM231191