Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik krijg vrijdag performance geleverd. Nog even de vraag welke prijs geldt.
Dat zal dan de nieuwe (verlaagde) prijs moeten zijn. Check na het ontvangen van het kenteken ook op RDW.nl of daar ook de verlaagde prijs staat. Dat scheelt je weer in bijtelling. Als bij RDW nog de vorige prijs staat, hou dan rekening mee dat het aanpassen van de RDW registratie heel lastig gaat worden.
 
Na een maandje te hebben rondgereden en ongeveer een 2000km toch enkele opmerkingen.
Eerste service afspraak staat komende donderdag al op voor onderstaande punten:
Ophanging links voor piept verschrikkelijk, het is net of ik met een oude kruiwagen rij elke bultje of oneffenheden zorgen voor een hels gepiep waardoor ik soms met schaamrode wangen rond rij.
In het interieur is het ook het ene kraakje en piepje na het andere.
Rechts voor lijkt iets los te hangen achter het dashboard wat een vrij irritant gerammel geeft.
Rechtsachter rammelt volgens mij de achterbank.
Dit alles samen geeft toch een vrij onaangename rijervaring bij een wagen die normaal stil is.
Voor al de rest ben ik super tevreden en rijd de wagen heerlijk.
Hopelijk kunnen ze deze punten snel oplossen of hebben jullie tips?
 
Dat zal dan de nieuwe (verlaagde) prijs moeten zijn. Check na het ontvangen van het kenteken ook op RDW.nl of daar ook de verlaagde prijs staat. Dat scheelt je weer in bijtelling. Als bij RDW nog de vorige prijs staat, hou dan rekening mee dat het aanpassen van de RDW registratie heel lastig gaat worden.
inmiddels is de fiscale waarde bij RDW aangepast nadat ik dat gevraagd heb aan SEC Den Haag, top geregeld dus!
 
Ondertussen nog MYPs geleverd?
Was vandaag even bij SC Amsterdam, was toch in de buurt.
Aantal Long Range MCR hebben VIN gekregen zoals ook in levering topic te lezen. Vriendelijke jongen bij het SC gaf ook aan dat hij meerdere MCR LR bevestigingen had.
De mijne uit maart 2022 MYP red/white staat nog op Mei bij de lease en vanuit Tesla op geen idee. Maar er is iig een aanwas aan MCR aanstaande, zoals ook te zien op drone footage. Ik zie echter alleen maar LR. Denk dat wij nog even moeten wachten
 

Attachments

  • berlin.png
    berlin.png
    2.9 MB · Views: 149
Was vandaag even bij SC Amsterdam, was toch in de buurt.
Aantal Long Range MCR hebben VIN gekregen zoals ook in levering topic te lezen. Vriendelijke jongen bij het SC gaf ook aan dat hij meerdere MCR LR bevestigingen had.
De mijne uit maart 2022 MYP red/white staat nog op Mei bij de lease en vanuit Tesla op geen idee. Maar er is iig een aanwas aan MCR aanstaande, zoals ook te zien op drone footage. Ik zie echter alleen maar LR. Denk dat wij nog even moeten wachten
Ja inderdaad, ik zie ook enkel maar LR leveringen op deze site. En de MYPs die ik op foto zag waren allemaal red/black. Dus waarschijnlijk staan wij helemaal achteraan in het rijtje :(

Nu, wij vertrekken pas eind juli op zomerverlof, dus met een beetje geluk is hij tegen dan wel al geleverd... Kan ik toch van het snellere laden profiteren om de kilometers af te malen. Mijn S zou medio juni moeten hersteld zijn (na een ongeval medio februari... stukken laten nogal op zich wachten bij Tesla) dus dan kunnen we die nog vaarwel zeggen voor de MYP aankomt.
 
Was vandaag even bij SC Amsterdam, was toch in de buurt.
Aantal Long Range MCR hebben VIN gekregen zoals ook in levering topic te lezen. Vriendelijke jongen bij het SC gaf ook aan dat hij meerdere MCR LR bevestigingen had.
De mijne uit maart 2022 MYP red/white staat nog op Mei bij de lease en vanuit Tesla op geen idee. Maar er is iig een aanwas aan MCR aanstaande, zoals ook te zien op drone footage. Ik zie echter alleen maar LR. Denk dat wij nog even moeten wachten
Staat er daar toch geen MYP met witte zetels tussen? (linker rij, voorlaatste) Kan niet goed zien of dat een LR met zwarte velgen is of een MYP.
 
Staat er daar toch geen MYP met witte zetels tussen? (linker rij, voorlaatste) Kan niet goed zien of dat een LR met zwarte velgen is of een MYP.
Dat dacht ik ook en toen dag ik dit filmpje (screenshot):
1684222513103.png


Hij stapt zo in de auto waar hij bijstaat maar door de hoek zie je lastig of het een P is maar ik denk de spoiler te zien.
Er staat hoe dan ook een MCR P met witte zetels in Barcelona.
Btw die blauwe waar die andere kerel naast staat is een P met witte zetels, ook die wordt op een trailer gezet en zie je de rode rem klauwen.
 
Dat dacht ik ook en toen dag ik dit filmpje (screenshot):


Hij stapt zo in de auto waar hij bijstaat maar door de hoek zie je lastig of het een P is maar ik denk de spoiler te zien.
Er staat hoe dan ook een MCR P met witte zetels in Barcelona.
Btw die blauwe waar die andere kerel naast staat is een P met witte zetels, ook die wordt op een trailer gezet en zie je de rode rem klauwen.
Goed gespot Sherlock!
Van die blauwe kun je het idd zien, van die rode weet ik het eigenlijk niet zo goed.
Ik heb het ook eens gevraagd aan Tesla zelf maar voorlopig geen antwoord. Bij mij ook een lease dus de app vertelt me evenmin iets.